Filtry
Książki na półce Marketing / start up [30]
Sortuj:
Okładka książki Zarządzanie kryzysem Judy Larkin, Michael Regester
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 2 Opinie: 0
Okładka książki Od nędzy do pieniędzy Tad Witkowicz
Średnia ocen:
8,3 / 10
249 ocen
Czytelnicy: 994 Opinie: 54
Okładka książki Media i ty. Jak zarządzać kontaktem osobistym z dziennikarzami Adam Łaszyn
Średnia ocen:
8,0 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 19 Opinie: 1
Okładka książki Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji Ed Catmull, Amy Wallace
Średnia ocen:
7,8 / 10
254 ocen
Czytelnicy: 1018 Opinie: 37
Okładka książki Marketing Philip Kotler
Średnia ocen:
7,6 / 10
163 ocen
Czytelnicy: 1024 Opinie: 22
Okładka książki Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela Dan Senor, Saul Singer
Średnia ocen:
7,3 / 10
83 ocen
Czytelnicy: 244 Opinie: 11
Okładka książki SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola
Średnia ocen:
7,3 / 10
11 ocen
Czytelnicy: 44 Opinie: 1
Okładka książki Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych Martyna Zastrożna
Średnia ocen:
7,2 / 10
13 ocen
Czytelnicy: 57 Opinie: 1
Okładka książki Strategia Błękitnego Oceanu W. Chan Kim
Średnia ocen:
7,2 / 10
148 ocen
Czytelnicy: 903 Opinie: 22
Okładka książki Narzędzia Google dla e-commerce Krzysztof Marzec
Średnia ocen:
7,1 / 10
17 ocen
Czytelnicy: 68 Opinie: 2
Okładka książki Marketing. Wprowadzenie Gary Armstrong, Philip Kotler
Średnia ocen:
7,0 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 50 Opinie: 0
Okładka książki Zakamarki marki Paweł Tkaczyk
Średnia ocen:
7,0 / 10
428 ocen
Czytelnicy: 1245 Opinie: 58