Skuteczny marketing bezpośredni

Okładka książki Skuteczny marketing bezpośredni
Krzysztof Czupryna Wydawnictwo: IFC Press Sp. z o.o. biznes, finanse
280 str. 4 godz. 40 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
IFC Press Sp. z o.o.
Data wydania:
2004-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Liczba stron:
280
Czas czytania
4 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
8391824330
Średnia ocen

                6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.

Patronaty LC

Mogą Ciebie zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
386
5

Na półkach:

Autor posiada sporą wiedzę w dziedzinie, na której temat się wypowiada, jednak... Książka jest pisana potocznym językiem, co momentami wywołuje zażenowanie, miejscami uśmiech, bo zdaje się być ona kierowana do profesjonalistów. W wielu miejscach zadawałem sobie pytanie, czy przeszła ona przez korektę. Niemniej, plus za wiedzę.

Autor posiada sporą wiedzę w dziedzinie, na której temat się wypowiada, jednak... Książka jest pisana potocznym językiem, co momentami wywołuje zażenowanie, miejscami uśmiech, bo zdaje się być ona kierowana do profesjonalistów. W wielu miejscach zadawałem sobie pytanie, czy przeszła ona przez korektę. Niemniej, plus za wiedzę.

Pokaż mimo to


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Skuteczny marketing bezpośredni


zgłoś błąd