Wielkie marki, wielki kłopot. Jak uczyć się na błędach innych?

Okładka książki Wielkie marki, wielki kłopot. Jak uczyć się na błędach innych? Jack Trout
Okładka książki Wielkie marki, wielki kłopot. Jak uczyć się na błędach innych?
Jack Trout Wydawnictwo: IFC Press Sp. z o.o. biznes, finanse
230 str. 3 godz. 50 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Big Brands, Big Trouble: Lessons Learned the Hard Way
Wydawnictwo:
IFC Press Sp. z o.o.
Data wydania:
2002-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2002-01-01
Liczba stron:
230
Czas czytania
3 godz. 50 min.
Język:
polski
ISBN:
8391351998
Tłumacz:
Witold Rychłowski
Tagi:
marketing stategia marketingowa Jack Trout marka
Średnia ocen

6,5 6,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Repozycjonowanie Steve Rivkin, Jack Trout
Ocena 0,0
Repozycjonowanie Steve Rivkin, Jack ...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
Ocena 8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Nowe pozycjonowanie. Najważniejsze osiągnięcia w dziedzinie światowych strategii biznesowych Steve Rivkin, Jack Trout
Ocena 6,8
Nowe pozycjono... Steve Rivkin, Jack ...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    19
  • Przeczytane
    3
  • Branding/ Marketing
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Wielkie marki, wielki kłopot. Jak uczyć się na błędach innych?


Podobne książki

Przeczytaj także