Jak zostać szamanem sprzedaży
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Vocatio biznes, finanse
134 str. 2 godz. 14 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Oficyna Wydawnicza Vocatio
- Data wydania:
- 2005-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2005-01-01
- Liczba stron:
- 134
- Czas czytania
- 2 godz. 14 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8371462387
Obowiązkowa lektura na szkoleniach w najlepszych organizacjach handlowych na świecie np. Citigroup, IBM czy General Electric. Skoro oni skorzystali na tych radach dlaczego i ty nie miałbyśa Trochę deszczu dobrobytu każdej firmie się przyda...
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 30
- 17
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Kupiłem tę książkę, spodziewając się trochę coachingu, trochę frazesów, jakie każde korpo wciska swoim sprzedawcom.
I dostałem właśnie to, czego się spodziewałem.
Czy osoba, która nie zajmuje się aktywną sprzedażą dowie się czegoś z tej książki?
Tak i jest duża szansa, że zniechęci się do tego rodzaju pracy, bo będąc sprzedawcą nie przychodzisz odklepać 8 godzin i wrócić do domu. Bardzo wiele zależy od ciebie. Autor nie odnosi się do tezy, że dobry sprzedawca sprzeda wszystko, którą powiela wiele osób w korpo, które widziały tylko tabelkę w excelu. Nie sprzedasz wszystkiego każdemu, choćbyś był najbardziej charyzmatycznym i najlepiej przygotowanym handlowcem. Nie nauczysz się sprzedawać z książek, a na pewno nie z tej, ale kilka porad autora faktycznie może ci pomóc, chociaż jak to zwykle bywa bezimienne przykłady, które autor podaje, rozgrywają się w idealnym świecie fantasy, a nie w rzeczywistości. Nie ma co sugerować się tym poradnikiem, bo rzeczywistość jest mniej zerojedynkowa.
Kupiłem tę książkę, spodziewając się trochę coachingu, trochę frazesów, jakie każde korpo wciska swoim sprzedawcom.
więcej Pokaż mimo toI dostałem właśnie to, czego się spodziewałem.
Czy osoba, która nie zajmuje się aktywną sprzedażą dowie się czegoś z tej książki?
Tak i jest duża szansa, że zniechęci się do tego rodzaju pracy, bo będąc sprzedawcą nie przychodzisz odklepać 8 godzin i wrócić...
Książka w sposób zwięzły przedstawia kroki, jakie powinna zrobić osoba, która zajmuje się sprzedażą. Pokazuje także, czego należy unikać, by nie stracić klienta/zamówienia.
W mojej ocenie jest to swego rodzaju elementarz, z którym powinna zapoznać się każda osoba pracująca w handlu.
Książka w sposób zwięzły przedstawia kroki, jakie powinna zrobić osoba, która zajmuje się sprzedażą. Pokazuje także, czego należy unikać, by nie stracić klienta/zamówienia.
Pokaż mimo toW mojej ocenie jest to swego rodzaju elementarz, z którym powinna zapoznać się każda osoba pracująca w handlu.
Jeżeli wcześniej nie mieliśmy do czynienia z kursami, szkoleniami bądź wieloma innymi książkami o tej tematyce to jest to pozycja obowiązkowa. Książka jest wprowadzeniem w temat sprzedaży, i podając liczne przykłady ukazuje zupełnie inne spojrzenie na tą tematykę. Przeczytałem ją jakiś czas temu, część pomysłów wprowadziłem w życie i efekt był. Nie mówię że kolosalny, że wyraźnie odczuwalny, nie, nie. Ale jednak widoczny.
Jeżeli wcześniej nie mieliśmy do czynienia z kursami, szkoleniami bądź wieloma innymi książkami o tej tematyce to jest to pozycja obowiązkowa. Książka jest wprowadzeniem w temat sprzedaży, i podając liczne przykłady ukazuje zupełnie inne spojrzenie na tą tematykę. Przeczytałem ją jakiś czas temu, część pomysłów wprowadziłem w życie i efekt był. Nie mówię że kolosalny, że...
więcej Pokaż mimo tofajna, choc technik nie wyprobowałam
fajna, choc technik nie wyprobowałam
Pokaż mimo to