Prawa prostoty - Maeda John
Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne biznes, finanse
100 str. 1 godz. 40 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
- Data wydania:
- 2007-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2007-01-01
- Liczba stron:
- 100
- Czas czytania
- 1 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788360807064
Autor wskazuje 10 podstawowych praw prostoty od podstawowych do głębokich i 3 główne zasady (oddalanie, otwartość, energia). Każdy rozdział to zbiór miniszkiców, które skupiają się wokół głównego przedstawionego w nim tematu (zasady). Autor pokazuje w jaki sposób prawa prostoty można zastosować zarówno w przedsiębiorczości, jak i w codziennym życiu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 14
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Jak sprzedać przedmiot:
• sprawia wrażenie delikatnego i lekkiego; cienkie i odbijające światło telefony, płaskie ekrany monitorów,
• jest lekki z wyglądu, ale nie w dotyku – ciężar przedmiotu sugeruje wysoką jakość,
• jeśli ma wiele funkcji to lepiej je schować; zwijane paski menu, chowane przyciski, chowane elementy noża szwajcarskiego,
• prostą rzecz widać najlepiej w kontraście z tymi złożonymi i pstrokatymi,
• najlepsza do prezentacji przedmiotu jest czysta, biała przestrzeń, bo wprowadza atmosferę porządku i ładu.
Człowiek:
• lubi kontrolować swój czas; dlatego wymyślono odliczanie przy zmianach świateł na skrzyżowaniach, pasek postępu przy ładowaniu plików komputerowych - mniej się denerwujesz, jeśli wiesz ile masz czekać,
• zamiast ograniczyć przedmioty wokół siebie częściej kupuje wiele organizerów do ich uporządkowania – oszukuje sam siebie, że panuje nad ilością tych rzeczy, a branża meblarska wymyśla coraz bardziej pojemne szafy,
• reaguje pozytywnie przez skojarzenie; „Już to gdzieś widziałem!” – nawet ikona kosza na śmieci na pulpicie wzbudza zaufanie, bo jest odniesieniem do rzeczywistości którą dobrze znamy
• ma potrzebę wyrażania emocji i porozumiewania się emocjami - buźki, emotikony w zdaniach,
• kupuje prosty telefon, a do niego fikuśny futerał – wyraża uczucia wobec swojego telefonu – opiekujemy się swoim telefonem, „ubieramy go”. Wydaje się to być bzdurną teorią, a przecież wiele popularnych gier sprowadza się do opieki nad nieistniejącym w rzeczywistości, animowanym zwierzątkiem.
• chce mieć możliwość cofnięcia decyzji – ufa firmie czy rzeczy, która daje mu taką opcję. Dlatego można zwracać towar w sklepach, cofnąć wykonaną w edytorze tekstu czynność,a wiele aplikacji i urządzeń na przycisk „cofnij”,
• jeśli ma zbyt wiele możliwości czy wiedzy do opanowania to szybko się zniechęci - powtarzanie mu tych samych informacji wprowadza poczucie bezpieczeństwa.
Jak sprzedać przedmiot:
więcej Pokaż mimo to• sprawia wrażenie delikatnego i lekkiego; cienkie i odbijające światło telefony, płaskie ekrany monitorów,
• jest lekki z wyglądu, ale nie w dotyku – ciężar przedmiotu sugeruje wysoką jakość,
• jeśli ma wiele funkcji to lepiej je schować; zwijane paski menu, chowane przyciski, chowane elementy noża szwajcarskiego,
• prostą rzecz widać najlepiej w...