rozwińzwiń

Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Okładka książki Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii Patryk Gałuszka
Okładka książki Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii
Patryk Gałuszka Wydawnictwo: Agencja Wydawnicza Placet biznes, finanse
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Agencja Wydawnicza Placet
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788374881463
Tagi:
muzyka marketing ekonomia
Średnia ocen

7,7 7,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,7 / 10
19 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
25
12

Na półkach:

Na weekendy w sam raz

Na weekendy w sam raz

Pokaż mimo to

avatar
53
28

Na półkach: ,

Wbrew opiniom większości oceniam tę książkę dość nisko

1. Anegdoty branżowe z dziejów wielkich zespołów ni jak nie przystają do naszej rzeczywistości. Chyba, że autor dobrze sobie zdaje sprawę z tego, że tzw "polski rynek muzyczny" nie istnieje. Skoro tak, to dlaczego nigdzie o tym nie jest napisane?
2. Autor często ślizga się po tematach nie wyjaśniając spraw do końca i nie nazywając rzeczy po imieniu.
3. Czytelnik nie dowie się, że przez cały okres PRL sztuka i kultura podlegała ścisłej reglamentacji. Gdzie istniał taki moloch pod nazwą "ESTRADA". Tamże "dyrektor - komisarz do spraw artystycznych" decydował kto ma talent, bo jest ręka w rękę z władzą PRL, a kto tego talentu nie ma bo jest niepokorny. Nigdzie nie ma zdania o tym co zaistniało po '89 roku, czyli uwłaszczenie się aparatczyków artystycznych na państwowej "ESTRADZIE". Właśnie dlatego nic się nie zmieniło jak do tej pory.
Tak powinien wyglądać wstęp do tej książki, po którym autor powinien napisać: "A teraz przejdźmy do opisywania Biznesu Muzycznego".

Nie twierdze, że wszystko jest w tej książce złe: Ciekawe są rozdziały o alternatywie dla kolejnego molocha ZAIKSU, w postaci licencji Creative Commons. Kolejnym plusem jest wskazanie drogi na ominięcie złodziejskich wytwórni, czyli "NetLabel" i ogólny dostęp do internetu. Jest to jedyna znana mi pozycja o tej tematyce - niestety.

Wbrew opiniom większości oceniam tę książkę dość nisko

1. Anegdoty branżowe z dziejów wielkich zespołów ni jak nie przystają do naszej rzeczywistości. Chyba, że autor dobrze sobie zdaje sprawę z tego, że tzw "polski rynek muzyczny" nie istnieje. Skoro tak, to dlaczego nigdzie o tym nie jest napisane?
2. Autor często ślizga się po tematach nie wyjaśniając spraw do końca i...

więcej Pokaż mimo to

avatar
58
17

Na półkach: ,

Bardzo ciekawa książka, przedstawia podstawowe mechanizmy działania branży muzycznej oraz zawiera wiele ciekawostek. Czytając czuje się jednak, że jest ona pisana przez teoretyka, ale nie przeszkadza to bardzo- odniesienia i bibliografia imponują.

Bardzo ciekawa książka, przedstawia podstawowe mechanizmy działania branży muzycznej oraz zawiera wiele ciekawostek. Czytając czuje się jednak, że jest ona pisana przez teoretyka, ale nie przeszkadza to bardzo- odniesienia i bibliografia imponują.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    24
  • Przeczytane
    22
  • Posiadam
    16
  • Muzyka
    6
  • Muzyczne
    3
  • Teraz czytam
    2
  • Ulubione
    2
  • Posiadane
    1
  • Muzyka i jej odłamy
    1
  • Biznes (poradniki)
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii


Podobne książki

Przeczytaj także