Mikromarka. Instrukcja zarządzania komunikacją dla małych i średnich firm

Okładka książki Mikromarka. Instrukcja zarządzania komunikacją dla małych i średnich firm Magdalena Gajek
Okładka książki Mikromarka. Instrukcja zarządzania komunikacją dla małych i średnich firm
Magdalena Gajek Wydawnictwo: Blend PR biznes, finanse
224 str. 3 godz. 44 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Mikromarka
Wydawnictwo:
Blend PR
Data wydania:
2022-12-05
Data 1. wyd. pol.:
2022-12-05
Liczba stron:
224
Czas czytania
3 godz. 44 min.
Język:
polski
ISBN:
9788396586001
Tagi:
marketing biznes public relations komunikacja firma
Średnia ocen

8,3 8,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,3 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
183
161

Na półkach: , ,

Zainteresowała mnie ta książka, gdy zobaczyłam jej premierę. Miałam to szczęście wygrać ją w konkursie :) W innym razie pewnie długo bym się wahała ze względu na zbyt wysoką cenę jak dla mnie.
Książka cienka, ale pełna konkretów. Dla kogoś, kto nie zgłębiał wcześniej tematu będzie dobra. Mi pomogła poukładać sobie w głowie, to co do tej pory wiedziałam i uzupełniła o część praktyczną.
Podoba mi się, to że jest w niej dużo przykładów. Poza tym forma przedstawienia z wnioskami przypadła mi do gustu. Będę do niej wracać, jak będę potrzebowała sobie przypomnieć pewne kwestie :)

Zainteresowała mnie ta książka, gdy zobaczyłam jej premierę. Miałam to szczęście wygrać ją w konkursie :) W innym razie pewnie długo bym się wahała ze względu na zbyt wysoką cenę jak dla mnie.
Książka cienka, ale pełna konkretów. Dla kogoś, kto nie zgłębiał wcześniej tematu będzie dobra. Mi pomogła poukładać sobie w głowie, to co do tej pory wiedziałam i uzupełniła o część...

więcej Pokaż mimo to

avatar
398
199

Na półkach:

Widzę, że będę pierwszym faktycznym czytelnikiem tej pozycji na LC, bo pierwsze dwie oceny wystawiła jej sama autorka i jej firma wydawca (na 9 i 10 gwizdek - czyli skromnie). ;)

To rzeczywiście dobra lub nawet bardzo dobra poradnikowa książka, przydatna dla startujących ze swoją marką mikroprzedsiębiorców.

Plusy tej pozycji:
- estetyczna dopracowana szata graficzna, wydania (twarda oprawa),przejrzyste wnętrze projektowane z oddechem i przyjazną dla oka interlinią, wyróżnione kolorem lub pogrubieniem najważniejsze tezy, pojęcia czy terminy
- przemyślana struktura podawanych treści, które zorganizowano w 5 podstawowych rozdziałów. Każdy z nich kończy się listą wniosków syntetyzujących poznane treści i ułatwiającą po lekturze odnalezienie najistotniejszych elementów,
- bez wątpienia opisywane w poradniku rady autorka miała okazję sprawdzić nie tylko od strony teoretycznej, ale przede wszystkim praktycznej. To buduje zaufanie do rekomendowanych rozwiązań, których zresztą autorka nie narzuca- mówi raczej o swoim widzeniu tej tematyki, zostawiając sporo swobody wdrożeniowej czytelnikowi, ale jednocześnie przestrzegając przed drogą na skróty,
- język przewodnika po komunikacji mikroprzedsiębiorstwa jest na ogół jasny, zdania krótkie, czytelne, wprowadzane terminy branżowe, które mogłyby być niezrozumiałe, są wyjaśniane na bieżąco,
- na uwagę zasługuje ostatni rozdział dotyczący rozliczani i budżetowania działa komunikacyjnych, w którym autorka nie ucieka od trudnych zagadnień i dylematów. Jednocześnie podchodzi ze znajomością lokalnych, polskich realiów bez hurraoptymizmu, ale też bez czarnowidztwa stawiając na równowagę i pragmatyzm w działaniach komunikacyjnych i sprzedażowych.

Jakie dostrzegam minusy publikacji:
- Książka kosztuje 129 zł i jest tylko do dostania w agencji autorki, która jest wydawcą. Do tej ceny należy doliczyć ok. 20 zł za przesyłkę. Razem zbliża się to do 150 zł. Dla mikroprzedsiębiorcy czy studenta to jednak sporo, nawet jeśli przyjąć, że konkurencja sprzedaje książki z tej dziedziny w widełkach 40 -75 zł (mówimy o pozycji liczącej ca 220 stron). Decyzja o selfpublishingu to także moim zdaniem błąd ograniczający dotarcie (dystrybucja) do tej pozycji. Jeśli nie jesteś Michałem Szafrańskim ze zbudowana bazą kilkunastu tysięcy odbiorców to ryzykowne rozwiązanie. Również prestiżowo (autorka w którymś ze swoich materiałów na SM o tym wspomina, że był to jeden z głównych motorów wydania poradnika) absolutnie nie ma tu miejsca. Bo wszak to trochę jak świadczył się Cygan swoimi dziećmi. Uznany wydawca rynkowy w tej kwestii to znacznie lepszy wybór dla budowania prestiżu autora oraz szerokiej dystrybucji.

Książka ma charakter poradnikowy i w swoim zakresie wywiązuje się z tego zadania, ale bardziej doświadczeni czytelnicy raczej nie wzbogacą swojej wiedzy z obszaru brandingu. Przeszkadzała mi też skromna nawet jak na poradnik bibliografia zawierająca jedynie 17 pozycji. Czytelnik zatem nie może znaleźć wskazówek, gdzie poruszoną w publikacji tematykę może rozszerzyć i pogłębić dzięki dodatkowym lekturom.

Widzę, że będę pierwszym faktycznym czytelnikiem tej pozycji na LC, bo pierwsze dwie oceny wystawiła jej sama autorka i jej firma wydawca (na 9 i 10 gwizdek - czyli skromnie). ;)

To rzeczywiście dobra lub nawet bardzo dobra poradnikowa książka, przydatna dla startujących ze swoją marką mikroprzedsiębiorców.

Plusy tej pozycji:
- estetyczna dopracowana szata graficzna,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    5
  • Przeczytane
    4
  • Posiadam
    1
  • Marketing
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także