Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu

Okładka książki Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu Tony Hsieh
Okładka książki Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu
Tony Hsieh Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Delivering happiness
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2018-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2018-01-01
Język:
polski
ISBN:
9788377461068
Tagi:
Biznes ekonomia zappos
Średnia ocen

8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Psychologia szefa. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone. Jerzy Gut, Wojciech Haman
Ocena 7,2
Psychologia sz... Jerzy Gut, Wojciech...
Okładka książki Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji Ed Catmull, Amy Wallace
Ocena 7,8
Kreatywność S.... Ed Catmull, Amy Wal...
Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Ocena 7,8
Tworzenie mode... Alexander Osterwald...
Okładka książki Rework Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Ocena 7,0
Rework Jason Fried, David ...

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
23
10

Na półkach:

Książka przedstawia ciekawy sposób zarządzania firmą. Obrazuje jak powinna wyglądać obsługa klienta i podejście do pracowników, aby biznes mógł osiągnąć sukces. Można z niej wyciąganąć parę wskazówek w kontekście współczesnego zarządzania. Jednak jest to bardziej opisana historia firmy niż książka edukacyjna.

Książka przedstawia ciekawy sposób zarządzania firmą. Obrazuje jak powinna wyglądać obsługa klienta i podejście do pracowników, aby biznes mógł osiągnąć sukces. Można z niej wyciąganąć parę wskazówek w kontekście współczesnego zarządzania. Jednak jest to bardziej opisana historia firmy niż książka edukacyjna.

Pokaż mimo to

avatar
317
133

Na półkach: , ,

Świetna historia z dodatkiem fajnych wskazówek jak żyć.

Świetna historia z dodatkiem fajnych wskazówek jak żyć.

Pokaż mimo to

avatar
419
391

Na półkach:

Ważna książka, która jest żywym dowodem na to, że sukces można odnieść pomimo przeciwności losu.

Ważna książka, która jest żywym dowodem na to, że sukces można odnieść pomimo przeciwności losu.

Pokaż mimo to

avatar
398
199

Na półkach:

Założyciel Zappos w autobiograficznej opowieści o pomyśle na firmę "dostarczającej szczęście". Wiele nowatorskich biznesowych mechanizmów, ale literacko przegrywa starcie ze wspomnienieniami np. szefa "Nike" Phila Knighta i jego "Sztuką zwycięstwa" .

Założyciel Zappos w autobiograficznej opowieści o pomyśle na firmę "dostarczającej szczęście". Wiele nowatorskich biznesowych mechanizmów, ale literacko przegrywa starcie ze wspomnienieniami np. szefa "Nike" Phila Knighta i jego "Sztuką zwycięstwa" .

Pokaż mimo to

avatar
161
73

Na półkach:

Świetna książka, napisana bez zadęcia i pokazująca, że można zbudować dużą firmę będąc sobą i mijając się ze swoimi wartościami. Polecam!

Świetna książka, napisana bez zadęcia i pokazująca, że można zbudować dużą firmę będąc sobą i mijając się ze swoimi wartościami. Polecam!

Pokaż mimo to

avatar
224
18

Na półkach: ,

Książka jest rewelacyjna. Pokazuje jak powinna wyglądać obsługa klienta w dzisiejszych czasach i czym jest świetna kultura firmy.

Książka jest rewelacyjna. Pokazuje jak powinna wyglądać obsługa klienta w dzisiejszych czasach i czym jest świetna kultura firmy.

Pokaż mimo to

avatar
2
2

Na półkach: ,

Zabawna, inna od wszystkich forma podejścia do biznesu. Wartości warte wdrożenia!

Zabawna, inna od wszystkich forma podejścia do biznesu. Wartości warte wdrożenia!

Pokaż mimo to

avatar
488
95

Na półkach:

"Otwarta, szczera komunikacja jest najlepszym fundamentem do każdej relacji, ale pamiętaj, że pod koniec dnia najbardziej liczy się nie to, co powiedziałeś czy zrobiłeś, ale jak ludzie się czuli z tobą. Aby ktoś czuł się dobrze w relacji, musi wiedzieć, że drugiej osobie naprawdę na nim zależy, zarówno osobiście, jak i zawodowo." - Tony Hsieh.
To słowa, które najbardziej według mnie, opisują przesłanie tej książki. A sama książka jest o tyle niezwykła, bo pokazuje, że bycie dobrym do ludzi (nie tylko dobre traktowanie pracowników, lecz wszystkich kontrahentów, dostawców, etc),troszczenie się o nich, współdziałanie to również droga do sukcesu. Nie wiem, czy jedyna, lecz napewno najprzyjemniejsza.

"Otwarta, szczera komunikacja jest najlepszym fundamentem do każdej relacji, ale pamiętaj, że pod koniec dnia najbardziej liczy się nie to, co powiedziałeś czy zrobiłeś, ale jak ludzie się czuli z tobą. Aby ktoś czuł się dobrze w relacji, musi wiedzieć, że drugiej osobie naprawdę na nim zależy, zarówno osobiście, jak i zawodowo." - Tony Hsieh.
To słowa, które najbardziej...

więcej Pokaż mimo to

avatar
34
6

Na półkach:

Książka kreowana na biznesową, okazuje się ABCadłem na licealistów. Szkoda czasu na lekturę nawet w liceum możecie przeczytać coś ambitniejszego.

Książka kreowana na biznesową, okazuje się ABCadłem na licealistów. Szkoda czasu na lekturę nawet w liceum możecie przeczytać coś ambitniejszego.

Pokaż mimo to

avatar
66
20

Na półkach:

Książka jest historią sklepu który wyznaczył nowe standardy w obsłudze klienta, ale także w traktowaniu pracowników. Sama historia jest ciekawa, jednak można by ją wyciągnąć z tej książki i zamknąć w 3-4 stronach, reszta to rozmowy, listy, historie samego autora i jego współpracowników.

Książka jest historią sklepu który wyznaczył nowe standardy w obsłudze klienta, ale także w traktowaniu pracowników. Sama historia jest ciekawa, jednak można by ją wyciągnąć z tej książki i zamknąć w 3-4 stronach, reszta to rozmowy, listy, historie samego autora i jego współpracowników.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    313
  • Przeczytane
    111
  • Posiadam
    28
  • Teraz czytam
    8
  • Biznes
    6
  • Ulubione
    5
  • Chcę w prezencie
    4
  • Psychologia
    3
  • Do kupienia
    2
  • Praca
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu


Podobne książki

Przeczytaj także