Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Delivering happiness
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2018-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-01-01
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377461068
- Tagi:
- Biznes ekonomia zappos
Czyta: Janusz German
Czas trwania: 8:05:18
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
• Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
• Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
• Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
• Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo.
• Staraj się zmienić świat.
• Aaa, i zarabiaj pieniądze…
Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.
W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy
W tej fascynującej (i często zabawnej) książce Tony objaśnia, jak przekuł swoje przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście. Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project
10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:
1. 1. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat.
2. 2. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze.
3. 3. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów.
4. 4. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu.
5. 5. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę.
6. 6. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę firmową, która uczyni twoich pracowników i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności.
7. 7. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków.
8. 8. Chcesz zbudować coś szczególnego.
9. 9. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu.
10. 10. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę.
***
Ta książka mogłaby rozpocząć rewolucję.
Marshall Goldsmith, autor Mojo: How to Get It, How to Keep It, How to Get It Back If You Lose It
W Dawaj innym szczęście Tony odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze i szczęściu.
Lance Armstrong
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 313
- 111
- 28
- 8
- 6
- 5
- 4
- 3
- 2
- 2
OPINIE i DYSKUSJE
Książka przedstawia ciekawy sposób zarządzania firmą. Obrazuje jak powinna wyglądać obsługa klienta i podejście do pracowników, aby biznes mógł osiągnąć sukces. Można z niej wyciąganąć parę wskazówek w kontekście współczesnego zarządzania. Jednak jest to bardziej opisana historia firmy niż książka edukacyjna.
Książka przedstawia ciekawy sposób zarządzania firmą. Obrazuje jak powinna wyglądać obsługa klienta i podejście do pracowników, aby biznes mógł osiągnąć sukces. Można z niej wyciąganąć parę wskazówek w kontekście współczesnego zarządzania. Jednak jest to bardziej opisana historia firmy niż książka edukacyjna.
Pokaż mimo toŚwietna historia z dodatkiem fajnych wskazówek jak żyć.
Świetna historia z dodatkiem fajnych wskazówek jak żyć.
Pokaż mimo toWażna książka, która jest żywym dowodem na to, że sukces można odnieść pomimo przeciwności losu.
Ważna książka, która jest żywym dowodem na to, że sukces można odnieść pomimo przeciwności losu.
Pokaż mimo toZałożyciel Zappos w autobiograficznej opowieści o pomyśle na firmę "dostarczającej szczęście". Wiele nowatorskich biznesowych mechanizmów, ale literacko przegrywa starcie ze wspomnienieniami np. szefa "Nike" Phila Knighta i jego "Sztuką zwycięstwa" .
Założyciel Zappos w autobiograficznej opowieści o pomyśle na firmę "dostarczającej szczęście". Wiele nowatorskich biznesowych mechanizmów, ale literacko przegrywa starcie ze wspomnienieniami np. szefa "Nike" Phila Knighta i jego "Sztuką zwycięstwa" .
Pokaż mimo toŚwietna książka, napisana bez zadęcia i pokazująca, że można zbudować dużą firmę będąc sobą i mijając się ze swoimi wartościami. Polecam!
Świetna książka, napisana bez zadęcia i pokazująca, że można zbudować dużą firmę będąc sobą i mijając się ze swoimi wartościami. Polecam!
Pokaż mimo toKsiążka jest rewelacyjna. Pokazuje jak powinna wyglądać obsługa klienta w dzisiejszych czasach i czym jest świetna kultura firmy.
Książka jest rewelacyjna. Pokazuje jak powinna wyglądać obsługa klienta w dzisiejszych czasach i czym jest świetna kultura firmy.
Pokaż mimo toZabawna, inna od wszystkich forma podejścia do biznesu. Wartości warte wdrożenia!
Zabawna, inna od wszystkich forma podejścia do biznesu. Wartości warte wdrożenia!
Pokaż mimo to"Otwarta, szczera komunikacja jest najlepszym fundamentem do każdej relacji, ale pamiętaj, że pod koniec dnia najbardziej liczy się nie to, co powiedziałeś czy zrobiłeś, ale jak ludzie się czuli z tobą. Aby ktoś czuł się dobrze w relacji, musi wiedzieć, że drugiej osobie naprawdę na nim zależy, zarówno osobiście, jak i zawodowo." - Tony Hsieh.
To słowa, które najbardziej według mnie, opisują przesłanie tej książki. A sama książka jest o tyle niezwykła, bo pokazuje, że bycie dobrym do ludzi (nie tylko dobre traktowanie pracowników, lecz wszystkich kontrahentów, dostawców, etc),troszczenie się o nich, współdziałanie to również droga do sukcesu. Nie wiem, czy jedyna, lecz napewno najprzyjemniejsza.
"Otwarta, szczera komunikacja jest najlepszym fundamentem do każdej relacji, ale pamiętaj, że pod koniec dnia najbardziej liczy się nie to, co powiedziałeś czy zrobiłeś, ale jak ludzie się czuli z tobą. Aby ktoś czuł się dobrze w relacji, musi wiedzieć, że drugiej osobie naprawdę na nim zależy, zarówno osobiście, jak i zawodowo." - Tony Hsieh.
więcej Pokaż mimo toTo słowa, które najbardziej...
Książka kreowana na biznesową, okazuje się ABCadłem na licealistów. Szkoda czasu na lekturę nawet w liceum możecie przeczytać coś ambitniejszego.
Książka kreowana na biznesową, okazuje się ABCadłem na licealistów. Szkoda czasu na lekturę nawet w liceum możecie przeczytać coś ambitniejszego.
Pokaż mimo toKsiążka jest historią sklepu który wyznaczył nowe standardy w obsłudze klienta, ale także w traktowaniu pracowników. Sama historia jest ciekawa, jednak można by ją wyciągnąć z tej książki i zamknąć w 3-4 stronach, reszta to rozmowy, listy, historie samego autora i jego współpracowników.
Książka jest historią sklepu który wyznaczył nowe standardy w obsłudze klienta, ale także w traktowaniu pracowników. Sama historia jest ciekawa, jednak można by ją wyciągnąć z tej książki i zamknąć w 3-4 stronach, reszta to rozmowy, listy, historie samego autora i jego współpracowników.
Pokaż mimo to