Marka 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?

Okładka książki Marka 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?
Jacek Kotarbiński Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: Seria Marketing biznes, finanse
214 str. 3 godz. 34 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Seria Marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2021-06-17
Data 1. wyd. pol.:
2021-06-17
Liczba stron:
214
Czas czytania
3 godz. 34 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301217341
Tagi:
marketing
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,6 7,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Okładka książki Kreatywnik. Marketing i biznes Mariola Dołgan, Magda Hatowska
Ocena 10,0
Kreatywnik. Ma... Mariola Dołgan, Mag...
Okładka książki 22 niezmienne prawa zarządzania marką Al Ries, Laura Ries
Ocena 9,5
22 niezmienne ... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Ocena 9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Tajniki marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA Tim Ambler, Patrick Barwise, Gregory S. Carpenter, Flora Kokkinaki, Philip Kotler, Leonard Lodish, Sean Meehan, Philip M. Parker
Ocena 9,0
Tajniki market... Tim Ambler, Patrick...
Okładka książki Marketing Drakuli Nikolas Koro, Igor Kozura, Siergiej Pawłow
Ocena 8,2
Marketing Drakuli Nikolas Koro, Igor ...
Okładka książki Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza Pat Fallon, Fred Senn
Ocena 8,1
Siła kreacji w... Pat Fallon, Fred Se...
Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,6 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
51
13

Na półkach:

Książka jest bardzo przydatnym opisem tego czym jest marka od jej strony zarówno psychologicznej, humanistycznej, marketingowej i technologicznej. To też założenia jaki będzie rozwój i tytułowa koncepcja marki 5.0 zgodnie z nowym rodzajem prosumentów

Książka jest bardzo przydatnym opisem tego czym jest marka od jej strony zarówno psychologicznej, humanistycznej, marketingowej i technologicznej. To też założenia jaki będzie rozwój i tytułowa koncepcja marki 5.0 zgodnie z nowym rodzajem prosumentów

Pokaż mimo to

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marka 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?


Reklama
zgłoś błąd