Cyfrowa miłość. Romanse w grach wideo
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo LIBRON
- Data wydania:
- 2018-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-01-01
- Liczba stron:
- 345
- Czas czytania
- 5 godz. 45 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788365705914
- Tagi:
- Game Studies Groznawstwo Gry Gry wideo Kulturoznawstwo
Cyfrowa miłość. Romanse w grach wideo» pozbawiona jest jakiegokolwiek normatywizmu, co w epoce nieustannych „dyskursywnych walk” różnych systemów wartości nadaje jej walor dodatkowy. Autorzy potrafią przy tym w swoich narracjach umieścić tytułowy problem w szeroko rozumianych kontekstach socjologicznych i kulturoznawczych. Nie jest więc to tylko książka o „miłości na ekranie”, ale także o – mających miejsce we współczesnych społeczeństwach – rekonstrukcjach ciała, intymności i seksualności, o pop-kulturze i nowych technologiach. Więcej jeszcze – „romanse w grach wideo” stają się w niej swoistą krystalizacją różnorodnych przemian społeczno-kulturowych, w szczególności tych, które odnoszą się do kształtowania tożsamości. Recenzowana książka łapie w „diagnostyczną kamerę” profile tożsamości wyłaniające się z gier wideo, a fotografia, którą czytelnik otrzymuje jest bardzo przekonywająca. Jestem przekonany, że książka Piotra Prósinowskiego i Piotra Krzywdzińskiego «Cyfrowa miłość. Romanse w grach wideo» spotka się z dużym zainteresowaniem zarówno czytelników, jak i przedstawicieli środowiska akademickiego: socjologów, kulturoznawców, psychologów i pedagogów.
Z recenzji naukowej prof. zw. dr. hab. Zbyszko Melosika
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 4
- 2
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
„Cyfrowa miłość” to pozycja wyjątkowa zarówno ze względu na przedmiot przedstawionych w niej badań, jak i na jego analizę pod kątem socjologicznym i kulturowym. Książka rzuca nowe światło na aspekt romantyczno-romansowy gier wideo, omawiając go w kontekście produkcji gier, ale przede wszystkim odbioru przez graczy, który okazuje się bardzo zróżnicowany, podobnie jak cała ich społeczność. Otrzymujemy również unikalną możliwość usłyszenia głosu autorów modyfikacji do gier zawierających treści romansowe. Ich poglądy i motywacje do wzbogacania istniejących gier w dodatkowe wątki pomagają czytelnikowi ujrzeć to zjawisko w nowej, szerszej perspektywie. Autorzy książki nie nie oceniają postaw ani „modderów”, ani graczy, ale wyciągają z nich wnioski służące jak najpełniejszemu zobrazowaniu tematu. Wnioski te mają również szansę stać się przyczyną głębszego namysłu nad zmieniającym się znaczeniem gier w kulturze, czy też ich wpływie na kwestie psychologiczne lub społeczne.
„Cyfrowa miłość” to pozycja wyjątkowa zarówno ze względu na przedmiot przedstawionych w niej badań, jak i na jego analizę pod kątem socjologicznym i kulturowym. Książka rzuca nowe światło na aspekt romantyczno-romansowy gier wideo, omawiając go w kontekście produkcji gier, ale przede wszystkim odbioru przez graczy, który okazuje się bardzo zróżnicowany, podobnie jak cała...
więcej Pokaż mimo to