Sell!: The Way Your Customers Want to Buy
KIRKUS REVIEW A short but intensive overview of sales principles. Why another book on sales? The latest volume credited to Dale Carnegie & Associates (Listen!, 2018, etc.) answers this bedrock question up front: "Everything else on the market came after Dale Carnegie," the famed author of the 1936 bestseller How To Win Friends and Influence People, they write, "and much of it is derived from his work." Several takeaways from this book, they stress, extend beyond the world of business--such as the importance of becoming a better storyteller, increasing one's confidence, and learning how to handle negative criticism. Indeed, the core of the work is an elaboration on Carnegie's "30 principles," which will be familiar to readers of How To Win Friends, such as "begin in a friendly way," "let the other person do a great deal of the talking," or "if you are wrong, admit it quickly and emphatically." It's an intensely human approach to business and to personal interaction in general. That said, the book also discusses many specific aspects of the sales world, as well, from conferences to networking to cold-calling techniques, but in all cases, the advice focuses on personal connection: "Get out and go to where your customers are," the authors say. "Wherever your people congregate, go there and talk to them." The book is aware of the latest advances in email and automation, but it steadfastly and repeatedly emphasizes that the sales game is still about conversational skills, offering plenty of clear examples and testimonials to further underscore this point. In the end, much of the advice here may seem obvious to many, but some readers are sure to find it invaluable, as when the book coaches business people on how not to bungle a potentially valuable referral or how to set up an appointment with a prospective customer--and how not to do so. A familiar but wide-ranging guide to applying Carnegie's up-close-and-personal principles to selling.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 74
- 25
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Oto najważniejsza myśl z książki "Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować", która diametralnie zmieniła moje postrzeganie handlu: "Klientowi nie sprzedajesz produktu czy usługi. Sprzedajesz zaufanie".
Na próżno szukać między stronicami tej pozycji lania wody. Niewiele umieszczono w niej historyjek, które tylko zapychają rozdziały.
Książka jest za to wypełniona po brzegi praktycznymi poradami, myślami odmieniającymi tok rozumowania, pytaniami i zadaniami.
Autorzy skupiają się m.in. na przekonaniu siebie, jako sprzedawcy, że sprzedawany produkt czy usługa zasługuje na swoją cenę, na "amortyzacji" zarzutów klienta czy na zadawaniu mądrych pytań, których postawienie pomoże pozyskać nabywcę.
Jest to jedna z najlepszych książek o handlu, która pojawiła się na rynku w Polsce. Nie powiela ona schematów i sformułowań z innych lektur.
Oto najważniejsza myśl z książki "Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować", która diametralnie zmieniła moje postrzeganie handlu: "Klientowi nie sprzedajesz produktu czy usługi. Sprzedajesz zaufanie".
więcej Pokaż mimo toNa próżno szukać między stronicami tej pozycji lania wody. Niewiele umieszczono w niej historyjek, które tylko zapychają rozdziały.
Książka jest za to wypełniona po brzegi...
Dale Carnegie, autor słynnego "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" wydaje nową książkę na temat technik sprzedaży "Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować". Ta książka to zbiór technik niezbędnych, które każdy handlowiec powinien znać. Są to sposoby co zrobić, żeby właśnie to nasz produkt wyprzedził konkurencję i się sprzedawał! Książka została podzielona na kilka części:
1. Poznaj siebie
2. Proces sprzedażowy według Dale Carnegie
3. Wygraj psychologiczne starcie sprzedażowe
Dzięki tej książce poznamy techniki takie jk budowanie relacji z klientem itd. Jest to bardzo wartościowa i bogata w szeroką wiedzę pozycja. Polecam :)
Dale Carnegie, autor słynnego "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" wydaje nową książkę na temat technik sprzedaży "Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować". Ta książka to zbiór technik niezbędnych, które każdy handlowiec powinien znać. Są to sposoby co zrobić, żeby właśnie to nasz produkt wyprzedził konkurencję i się sprzedawał! Książka została podzielona na kilka...
więcej Pokaż mimo toJak sprzedawać żeby chcieli kupować to tytuł kolejnej książki, którą udało mi się skończyć czytać w tym roku. Co więcej muszę powiedzieć że zaczęłam ją czytać już w 2021. To bestsellerowy na całym świecie poradnik gdzie znajdziemy techniki sprzedaży, wszelkiego rodzaju wskazówki i wszystko to co każdy sprzedający powinien wiedzieć. I w moim przypadku po ponad 10latach pracy w handlu okazuje się, ze wiem. Tak więc odkrywcza przynajmniej dla mnie nie była, ale dla osób które dopiero zaczynają swoja karierę myślę że jest to dobre kompendium wiedzy.
Ciekawym i wartym zwrócenia uwagi są złote zasady Dale'a Carnegie'go
Jak sprzedawać żeby chcieli kupować to tytuł kolejnej książki, którą udało mi się skończyć czytać w tym roku. Co więcej muszę powiedzieć że zaczęłam ją czytać już w 2021. To bestsellerowy na całym świecie poradnik gdzie znajdziemy techniki sprzedaży, wszelkiego rodzaju wskazówki i wszystko to co każdy sprzedający powinien wiedzieć. I w moim przypadku po ponad 10latach pracy...
więcej Pokaż mimo toNie od dzisiaj wiadomo, że bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania. Wiedział o tym doskonale Dale Carnegie amerykański pisarz i pionier w dziedzinie samorozwoju, który wiele lat temu rozpoczął serię wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie.
Podstawą jego wykładów było przekonanie innych do swojego sposobu myślenia, budowania zaufania, oraz wpływu na innych by robili to czego od nich oczekiwał.
Autor w swoim bestsellerowym poradniku przedstawia techniki sprzedaży, wskazówki dotyczące sposobu mówienia oraz sposoby negocjacji. Dużo miejsca poświęca w książce mowie ciała oraz uwydatnia błędy w procesie sprzedaży. Ciekawostką szczególną jest 6 sposobów aby zapytać o chęć kupna, które na pewno przydadzą się w wielu dziedzinach handlu.
Nie od dzisiaj wiadomo, że bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania. Wiedział o tym doskonale Dale Carnegie amerykański pisarz i pionier w dziedzinie samorozwoju, który wiele lat temu rozpoczął serię wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie.
więcej Pokaż mimo toPodstawą jego wykładów było przekonanie innych do swojego sposobu myślenia, budowania zaufania,...
Poznaj i stosuj złote zasady Dale'a Carnegiego:
zadbaj o zaufanie w relacjach z innymi
przekonuj innych do swojego sposobu myślenia
bądź liderem
spraw, by inni z przyjemnością robili to, czego oczekujesz!
Poznaj i stosuj złote zasady Dale'a Carnegiego:
Pokaż mimo tozadbaj o zaufanie w relacjach z innymi
przekonuj innych do swojego sposobu myślenia
bądź liderem
spraw, by inni z przyjemnością robili to, czego oczekujesz!