Tworzenie doświadczeń klientów
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2020-11-05
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-11-05
- Liczba stron:
- 240
- Czas czytania
- 4 godz. 0 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328366954
- Tagi:
- biznes IT kompetencje osobiste client experience
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy chętniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej konieczności. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoś tylko portfelem, źródłem dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usługi, nie marudzić? Nikt.
Niestety, świadomie lub nieświadomie wiele firm wciąż tak właśnie działa. Może problem leży w nieznajomości zasad rządzących doświadczeniem klienta (z ang. customer experience - CX)? W takim razie najwyższy czas sięgnąć po tę książkę, by się dowiedzieć, czym jest tworzenie doświadczeń klientów i jak poprawić standardy CX obowiązujące w firmie.
Pisząc Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański i Lucyna Dziewa korzystali z doświadczeń setek organizacji, które kładą szczególny nacisk na relacje z odbiorcami produktów i usług. W efekcie powstała książka praktyczna, pełna gotowych do wdrożenia pomysłów, dzięki którym zdołasz wprowadzić CX na zupełnie nowy poziom.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 24
- 7
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
To jest książka, która zmieniła moje podejście do pracy. Pomogła mi uporządkować doświadczenia i intuicje w spójną wiedzę na temat tworzenia pełnego doświadczenia klientek i klientów. Rozbudowany wstęp przynosi podstawową wiedzę na temat teorii zarządzania, nowoczesnego prowadzenia projektów w Agile oraz wykorzystania najlepszych praktyk service design i design thinking. W drugiej otrzymujemy podręcznik Customer Experience, który prezentuje narzędzia i metody wykorzystane w ogniu walki. Autorka i autor są praktykami, więc ich praca budzi zaufanie a opisywane metody działają, co mogą poświadczyć również przywołani w publikacji liderzy rynkowi, którzy dzielą się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami.
Tworzenie doświadczeń klientów tylko na pozór jest prostą sprawą. Łatwo ją zrozumieć - to fakt. Ale całkiem jak w przypadku SCRUMa, pojąć istotę jest znacznie trudniej, niż opanować dany framework i wdrożyć ideę w życie organizacji.
Serdecznie polecam jako redaktor merytoryczny tej książki.
To jest książka, która zmieniła moje podejście do pracy. Pomogła mi uporządkować doświadczenia i intuicje w spójną wiedzę na temat tworzenia pełnego doświadczenia klientek i klientów. Rozbudowany wstęp przynosi podstawową wiedzę na temat teorii zarządzania, nowoczesnego prowadzenia projektów w Agile oraz wykorzystania najlepszych praktyk service design i design thinking. W...
więcej Pokaż mimo to