Tworzenie doświadczeń klientów

Okładka książki Tworzenie doświadczeń klientów Lucyna Dziewa, Artur Urbański
Okładka książki Tworzenie doświadczeń klientów
Lucyna DziewaArtur Urbański Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
240 str. 4 godz. 0 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2020-11-05
Data 1. wyd. pol.:
2020-11-05
Liczba stron:
240
Czas czytania
4 godz. 0 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328366954
Tagi:
biznes IT kompetencje osobiste client experience
Średnia ocen

6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
52
30

Na półkach:

To jest książka, która zmieniła moje podejście do pracy. Pomogła mi uporządkować doświadczenia i intuicje w spójną wiedzę na temat tworzenia pełnego doświadczenia klientek i klientów. Rozbudowany wstęp przynosi podstawową wiedzę na temat teorii zarządzania, nowoczesnego prowadzenia projektów w Agile oraz wykorzystania najlepszych praktyk service design i design thinking. W drugiej otrzymujemy podręcznik Customer Experience, który prezentuje narzędzia i metody wykorzystane w ogniu walki. Autorka i autor są praktykami, więc ich praca budzi zaufanie a opisywane metody działają, co mogą poświadczyć również przywołani w publikacji liderzy rynkowi, którzy dzielą się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami.

Tworzenie doświadczeń klientów tylko na pozór jest prostą sprawą. Łatwo ją zrozumieć - to fakt. Ale całkiem jak w przypadku SCRUMa, pojąć istotę jest znacznie trudniej, niż opanować dany framework i wdrożyć ideę w życie organizacji.

Serdecznie polecam jako redaktor merytoryczny tej książki.

To jest książka, która zmieniła moje podejście do pracy. Pomogła mi uporządkować doświadczenia i intuicje w spójną wiedzę na temat tworzenia pełnego doświadczenia klientek i klientów. Rozbudowany wstęp przynosi podstawową wiedzę na temat teorii zarządzania, nowoczesnego prowadzenia projektów w Agile oraz wykorzystania najlepszych praktyk service design i design thinking. W...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    24
  • Przeczytane
    7
  • Biznes
    1
  • Popularnonaukowe
    1
  • Posiadam
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Naukowe
    1
  • User Experience
    1
  • Samodzielne
    1
  • Na czytniku
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Tworzenie doświadczeń klientów


Podobne książki

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Przeczytaj także