Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2019-10-11
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-10-11
- Liczba stron:
- 272
- Czas czytania
- 4 godz. 32 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328354159
Ty plus inni ludzie
Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy... By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.
Może myślisz teraz: "Eee, to nie dla mnie". Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić! Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu. Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.
Daj się znaleźć i poznać innym!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 14
- 13
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Drogi czytelniku, zaoszczędzę Ci parę złotych na zakup książki. Jeżeli szukasz gotowych rozwiązań, to autor ich Ci nie poda. Każdy jest inny, więc nie ma jednej ścieżki, która poprowadzi Twoją marę osobistą do sukcesu. To Ty musisz wiedzieć, co chcesz osiągnąć i dostosować narzędzia do swoich indywidualnych możliwości. Ważne żeby być sobą - i to zdanie streszcza całą zawartość książki.
Drogi czytelniku, zaoszczędzę Ci parę złotych na zakup książki. Jeżeli szukasz gotowych rozwiązań, to autor ich Ci nie poda. Każdy jest inny, więc nie ma jednej ścieżki, która poprowadzi Twoją marę osobistą do sukcesu. To Ty musisz wiedzieć, co chcesz osiągnąć i dostosować narzędzia do swoich indywidualnych możliwości. Ważne żeby być sobą - i to zdanie streszcza całą...
więcej Pokaż mimo toW miarę szybko się czyta, ale były momenty, kiedy przebiegałam tekst wzrokiem omijając niektóre części. Można się na pewno czegoś z tej książki dowiedzieć, ale nie powiedziałabym, że czuję się zasypana mnóstwem nowych informacji. Niepokojący jest fakt, że autor książki nie publikuje nic od dłuższego czasu w social mediach, a do czego zachęca na stronach swojej twórczości. Myślę, że są pozycje, które lepiej podejdą do tematu marki osobistej, niemniej jednak, można zerknąć na tę książkę w wolnej chwili.
W miarę szybko się czyta, ale były momenty, kiedy przebiegałam tekst wzrokiem omijając niektóre części. Można się na pewno czegoś z tej książki dowiedzieć, ale nie powiedziałabym, że czuję się zasypana mnóstwem nowych informacji. Niepokojący jest fakt, że autor książki nie publikuje nic od dłuższego czasu w social mediach, a do czego zachęca na stronach swojej twórczości....
więcej Pokaż mimo toTa książka to tragedia. Niewykluczone, ze głownie dlatego, ze autor postanowił czytać ja sam.
Ta książka to tragedia. Niewykluczone, ze głownie dlatego, ze autor postanowił czytać ja sam.
Pokaż mimo to