What Customers Crave: How to Create Relevant and Memorable Experiences at Every Touchpoint

Okładka książki What Customers Crave: How to Create Relevant and Memorable Experiences at Every Touchpoint Nicholas J. Webb
Okładka książki What Customers Crave: How to Create Relevant and Memorable Experiences at Every Touchpoint
Nicholas J. Webb Wydawnictwo: Amacom biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
What Customers Crave: How to Create Relevant and Memorable Experiences at Every Touchpoint
Wydawnictwo:
Amacom
Data wydania:
2016-10-13
Data 1. wyd. pol.:
2016-10-13
Język:
polski
ISBN:
0814437818
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Przeczytane
    2
  • 2020
    1
  • 2021
    1
  • Biznes
    1
  • Publicystyka, nauka
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także