rozwińzwiń

Zintegrowane komunikowanie marketingowe

Okładka książki Zintegrowane komunikowanie marketingowe Andrzej Świątecki
Okładka książki Zintegrowane komunikowanie marketingowe
Andrzej Świątecki Wydawnictwo: Wydawnictwo Best Eastern Plaza Hotels biznes, finanse
310 str. 5 godz. 10 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Best Eastern Plaza Hotels
Data wydania:
2001-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2001-01-01
Liczba stron:
310
Czas czytania
5 godz. 10 min.
Język:
polski
ISBN:
8390966441
Tagi:
marketing reklama Public Reliations
Średnia ocen

8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Poradnik pilota wycieczek zagranicznych Alicja Lipska, Andrzej Świątecki, Waldemar Wandowicz
Ocena 8,0
Poradnik pilot... Alicja Lipska, Andr...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Posiadam
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zintegrowane komunikowanie marketingowe


Podobne książki

Przeczytaj także