Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Exactly What to Say: The Magic Words for Influence and Impact
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2020-04-17
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-04-17
- Liczba stron:
- 160
- Czas czytania
- 2 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380878570
- Tłumacz:
- Aleksandra Samson-Banasik
- Tagi:
- biznes komunikacja
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego
i zawodowego słownika.
Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem.
Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść
w codzienne rozmowy. Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy skuteczności prostych technik językowych
i oferuje jasne przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach.
Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak:
• prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, jednocześnie zwiększając komfort rozmówcy;
• wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę;
• unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytań otwartych;
• budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie porównań;
• umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.
Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – skuteczna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie.
Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym.
- Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition
Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na twoje warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magicznych słowach: „Kup tę książkę!”. Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie lub chce robić doskonałe pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi
i motywować ich do działania.
- Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. wizerunku korporacyjnego
Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam potężne narzędzia
w postaci słów i pokazuje, jak się nimi posługiwać, aby wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia.
- Ian Altman, współautor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com
Jeśli chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak niebywale skuteczne lekcje. Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań – jest aż tak przydatna.
- John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 23
- 16
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Moje zdziwienie było ogromne gdy zobaczyłem książkę mniejszą od zwykłego zeszytu. Książka ma ok 147 stron więc obszerna nie jest jednak mimo swojej małej ilość stron jest ciekawa dla Laika.Idealna książka dla osób które zaczynają czytać .Krótko mówiąc jeżeli zaczynasz pracę w sprzedaży to jest to fajna pozycja która może dać Tobie od razu efekty, ekspert może kręcić nosem.Co do treści zapraszam na bloga https://hostelblog.pl/uncategorized/ksiazka-wlasciwe-slowa-phil-m-jones-recenzja/?preview_id=578&preview_nonce=0b9a44d584&preview=true
Moje zdziwienie było ogromne gdy zobaczyłem książkę mniejszą od zwykłego zeszytu. Książka ma ok 147 stron więc obszerna nie jest jednak mimo swojej małej ilość stron jest ciekawa dla Laika.Idealna książka dla osób które zaczynają czytać .Krótko mówiąc jeżeli zaczynasz pracę w sprzedaży to jest to fajna pozycja która może dać Tobie od razu efekty, ekspert może kręcić...
więcej Pokaż mimo toW kontekście sprzedaży i komunikacji biznesowej napisano już mnóstwo opasłych tomów, w których zawarto setki technik i metod zwiększania skuteczności handlowej, perswazji i negocjacji. Zazwyczaj jednak po ukończeniu takiej lektury pamiętamy niewiele lub prawie nic. Wszystko nam się miesza i mamy mętlik w głowie. Kilka godzin spędzonych na czytaniu i analizowaniu mistrzowskich technik poszło na marne i nie potrafimy wykorzystać ich w praktyce podczas pracy.
Na szczęście z pomocą przychodzi nam Phil M. Jones ze swoją książką “Właściwe słowa”. Na blisko 150 stronach otrzymujemy esencję tego, co powinniśmy zastosować w pracy sprzedawcy. Kilkanaście technik jak komunikować się z ludźmi i sprawiać, że to właśnie z nami zrobią interes. Dzięki swej niewielkiej objętości otrzymujemy skondensowaną wiedzę, bez nadmiernie rozbudowanych rozważań – tylko konkretną dawkę informacji. Do opisu tej pozycji doskonale pasują słowa Antoine de Saint-Exupéry:
“Wydaje się, że doskonałość osiąga się nie wtedy, kiedy nie można już nic dodać, ale raczej wtedy, gdy nie można nic ująć.”
W powyższym cytacie odnajdziemy przepis na budowanie relacji, sprzedaży i możemy tę myśl zastosować na wielu płaszczyznach życia – zwłaszcza w biznesie Jak zauważa sam autor, niekiedy trzeba coś powiedzieć, a następnie…zamknąć się! Im więcej będziemy mówić i mało konkretnie, to zniweczymy własne wysiłki.
Dopasuj słowa do sytuacji
Dzięki swojej książce Phil M. Jones pokazuje, jakich słów użyć żeby zwrócić uwagę słuchacza. Wskazuje co należy powiedzieć i w jakim momencie, nie ma tutaj przypadku – wszystko się liczy – nawet najdrobniejszy element. Kilka słów wypowiedzianych w odpowiedniej sekwencji i we właściwym czasie mogą zwrócić uwagę słuchacza, zmienić sposób w jaki postrzega nas i to co mamy mu do przedstawienia. Musimy wiedzieć który moment rozmowy i całego procesu sprzedaży jest dobry aby nie doprowadzić do zanegowania naszej oferty. Chociaż autor i na to ma pewien sposób.
Perswazja
W perswazji nie chodzi o manipulowanie ludźmi, ważne jest odpowiednie przedstawienie naszego produktu, pomysłu i koncepcji – do których chcemy kogoś przekonać. Dlatego tak ważne są odpowiednie słowa. Używanie ich jest sztuką i jednocześnie techniką – których można się nauczyć. Jest to rzemiosło, które trzeba trenować latami aby potrzebna i skuteczne w rozmowie zwroty weszły nam w krew. Dlatego tak dużo jest szkoleń z zakresu sprzedaży, komunikacji w biznesie i negocjacji. Tego wszystkiego można, a nawet trzeba się nauczyć, jeśli chce się być skutecznym w biznesie. Kompetencje miękkie w zawodzie handlowca są na wagę złota, a jego arsenałem są słowa. Właśnie po to warto sięgnąć po tę książkę. Otrzymacie tutaj esencję i gotowe zwroty do użycia w codziennej pracy. Są proste i łatwe do zapamiętania. Jednak potrzeba czasu aby korzystać z całego dobrodziejstwa tej książki. Nic od razu nie staje się nawykiem, potrzeba praktyki i wielu godzin pracy. Jednak nagroda za naukę i stopniowe wdrażanie krok po kroku będzie niewspółmierna do inwestycji w tą książkę.
Warto sięgnąć po tą książkę jeszcze z jednego względu. Jej niewielki format zmieści się niemal do tylnej kieszeni spodni lub będziecie mogli ją mieć na stałe w swojej torbie. Pozwala na to również jej waga. W każdej dowolnej chwili sięgniecie po nią i odnajdziecie skuteczny wytrych – adekwatny do rozmowy i sytuacji w której się znaleźliście. Zwroty są przedstawione w przejrzysty sposób i z łatwością odszukasz ten pożądany. Publikacja jest niezwykle oryginalna i pozwala na łatwe i szybkie zapamiętanie zwrotów – które poprawią komunikację na poziomie biznesowym i prywatnym. Początkującym pomoże posiąść kompetencje miękkie a bardziej doświadczonym ustrukturyzować posiadaną już wiedzę.
Tomasz
silanauki.pl
W kontekście sprzedaży i komunikacji biznesowej napisano już mnóstwo opasłych tomów, w których zawarto setki technik i metod zwiększania skuteczności handlowej, perswazji i negocjacji. Zazwyczaj jednak po ukończeniu takiej lektury pamiętamy niewiele lub prawie nic. Wszystko nam się miesza i mamy mętlik w głowie. Kilka godzin spędzonych na czytaniu i analizowaniu...
więcej Pokaż mimo toNajgorzej wydane 20 zł w życiu. Poradniczek dla przedszkolaka od średniorozgarniętego gimnazjalisty. Żenująco słaba. Jedyna, która zaraz po przeczytaniu wylądowała w koszu na śmieci. Tego się nawet nie da czytać. To można tylko przeglądać. Całość zajmuje 15 minut.
Nie, nie, nie. Nie nabijajcie konta bankowego temu oszustowi, który to "napisał", ani temu, który to wydał.
Najgorzej wydane 20 zł w życiu. Poradniczek dla przedszkolaka od średniorozgarniętego gimnazjalisty. Żenująco słaba. Jedyna, która zaraz po przeczytaniu wylądowała w koszu na śmieci. Tego się nawet nie da czytać. To można tylko przeglądać. Całość zajmuje 15 minut.
więcej Pokaż mimo toNie, nie, nie. Nie nabijajcie konta bankowego temu oszustowi, który to "napisał", ani temu, który to...
Jawnie manipulacyjna książka w duchu skryptów dla amerykańskich sprzedawców w starym stylu. Aż sprawdziłem datę oryginalnego wydania książki tak zalatywał latami 70. Bryk do przeczytania w jedno popołudnie przybliżający gotowe frazy słowne służące "domknięciu sprzedaży" za wszelką cenę. Strasznie mnie ta książeczka zirytowała, ale zdaje sobie sprawę, że wielu chętnie po nią sięgnie by dziarsko machać tym subtelnym niczym młotek narzędziem w codziennej pracy handlowca.Dadzą się zwieść obietnicy magicznych słownych zaklęć. Jedyne co znajdą to kilka elementarnych prawideł psychologii społecznej, które zna każdy student pierwszego roku tego kierunku. Nie polecam. Jeśli szukacie krótkiej, przystępnie napisanej, z poszanowaniem dla czytelnika i odwołaniem do rzetelnych badañ pozycji na temat perswazji i wywierania wpływu lepiej sięgnąć po Cialdiniego i spółkę i ich pracę pt. "Świat na tak!". To "mambo jumbo" można śmiało sobie darować.
Jawnie manipulacyjna książka w duchu skryptów dla amerykańskich sprzedawców w starym stylu. Aż sprawdziłem datę oryginalnego wydania książki tak zalatywał latami 70. Bryk do przeczytania w jedno popołudnie przybliżający gotowe frazy słowne służące "domknięciu sprzedaży" za wszelką cenę. Strasznie mnie ta książeczka zirytowała, ale zdaje sobie sprawę, że wielu chętnie po...
więcej Pokaż mimo toPigułka przed spotkaniem. Można zajrzeć w każdej chwili. Nic odkrywczego, a jednak o tych podstawowych zasadach się zapomina.
Pigułka przed spotkaniem. Można zajrzeć w każdej chwili. Nic odkrywczego, a jednak o tych podstawowych zasadach się zapomina.
Pokaż mimo to