The Paradox of Choice: Why More Is Less

Barry Schwartz Wydawnictwo: Harper Perennial nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
304 str.
Data wydania:
2005-01-18
Data 1. wydania:
2005-01-18
Liczba stron:
304
Język:
angielski
ISBN:
9780060005696
Wydawnictwo:
Harper Perennial
Tagi:
psychologia biznes konsument
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Data wydania:
2005-01-18
Liczba stron:
304
Język:
angielski
ISBN:
9780060005696
Tagi:
psychologia biznes konsument
Średnia ocen
6,8 / 10
3 ocen 1 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [15]

Sortuj:
105
25

Na półkach: ,

Dzisjaj na każdym kroku możemy podejmować wiele wyborów lecz mamy mnóstwo opcji i dlatego możemy mieć problem z podjęciem decyzji.
Psycholog Barry Schwartz w swoje książce przedstawia wiele badań(sam też robił badnie które jest tam umieszczone) dzięki którym możemy dowiedzieć się wielu ciekawych faktów na temat podejmowania wyborów i nie tylko. Dodatkowo zawarte są...

więcej Pokaż mimo to

153
1

Na półkach:

Jest tam dużo badań potwierdzających to, o czym pisze Barry Schwartz , więc mamy pewność, że nie wziął tej wiedzy z choinki.
Zgodnie z powyższymi opiniami, uważam że czasami autor za bardzo się rozpisywał, jednak można to sobie po prostu pominąć, bo jeżeli chodzi o ogólną perspektywę na książkę to jednak bym ją poleciła.

Pokaż mimo to

192
90

Na półkach:

Bardzo polecam, obiwiązkowa pozycja

Pokaż mimo to

Reklama
2844
2049

Na półkach:

W dzisiejszych czasach nie wyobrażamy sobie, że możemy pójść do sklepu i tam zastać puste półki lub tylko z jednym fasonem spodni, koszulek, bluz itd. Jesteśmy zaatakowani wielością. Ta różnorodność atakuje nas na każdym kroku. Z jednej strony dobrze, bo mamy w czym wybierać i możemy samodzielnie (ale czy na pewno?) kreować swój wygląd, otoczenie. Dostaliśmy tak szerokie...

więcej Pokaż mimo to

26
13

Na półkach:


343
288

Na półkach:

Dobra pozycja, którą warto przeczytać, jeśli interesujemy się marketingiem. Dużo świetnych badań oraz wniosków. Na minus fakt, że badania, które przytacza autor są dużo ciekawsze od jego autorskich hipotez. Wiele informacji, które podaje autor nadaje się na lekcje wosu dla gimnazjalistów, a nie dla oczytanego człowieka. Autor nie potrafi w klarownie przekazywać swoich myśli...

więcej Pokaż mimo to

84
6

Na półkach: ,

Książka jest "dość dobra". Autor bardzo mocno podkreśla negatywy zwiększonego wyboru i robi to przez całą książkę aż do znudzenia. To co napisał jest świetne, jest pokazane wiele przykładów z życia codziennego i każdy z pewnością w swoim życiu odnajdzie podobne rozterki, bardzo przyjemnie się to czyta ALE jak długo można o tym mówić ? Moim zdaniem jeżeli nie jesteś fanem...

więcej Pokaż mimo to

14
10

Na półkach:

Czy mnogość wyboru może przytłoczyć? Co się dzieje, kiedy uświadomimy sobie, że nadmiar opcji, wcale nie jest naszym sprzymierzeńcem, a największym wrogiem? W jaki sposób dokonujemy wyborów? Zarówno prostych jak zakup jeansów jak i trudniejszych jak wybór mieszkania? Ta książka to genialny "game changer", który pomoże Ci zrozumieć jak podejmujesz każdą decyzję i dlaczego...

więcej Pokaż mimo to

590
301

Na półkach: ,

Można obyć się bez jej czytania. Nic odkrywczego. Nic uczącego. Niech każdy rozwinie swoje przekonania w tym temacie, a nie sugeruje się wzmiankami o badaniach, odkryciach, statystykach, sondach. Książka jest stronnicza i ciągnie w jednym kierunku- kierunku uzasadnienia tytułu. A przecież różne narodowości mają odmienne strategie i politykę rynku. Jeśli coś działa, to...

więcej Pokaż mimo to

292
5

Na półkach: , , ,

Za dużo myślimy nad tym nad czym nie powinniśmy...

Powszechna mnogość wszystkiego jest wyniszczająca. Autor w bardzo przystępny sposób, z przekąsem, w oparciu o własnyme doświadczenia stara się przekonać, że posiadanie lub doświadczanie tego co najlepsze jest tyleż nie potrzebne, co w końcu względne.
Warto zapoznać się z mechanizmami psychologicznymi, które zarządzają...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    862
  • Przeczytane
    128
  • Posiadam
    33
  • Teraz czytam
    21
  • Psychologia
    13
  • Chcę w prezencie
    5
  • Ulubione
    4
  • Rozwój
    3
  • 2014
    3
  • Rok 2016
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki The Paradox of Choice: Why More Is Less


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd