Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji

Okładka książki Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji
Anna M. Mróz Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls inne
Kategoria:
inne
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania:
2018-10-11
Data 1. wyd. pol.:
2018-10-11
Język:
polski
ISBN:
9788380955202
Tagi:
nauczyciel edukacja nauka zrównoważony rozwój rozwój sustainable development pedagogika Impuls
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
10,0 10,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki Masz Prawo do Mediacji w Szkole. Mediacje rówieśnicze w praktyce szkolnej. Implikacje i rekomendacje Anna Karolina Duda, Paulina Koperna, Anna M. Mróz, Wioletta Skrzypek, Kinga Sobieszczańska, Ewa Zawisza-Wilk
Ocena 0,0
Masz Prawo do ... Anna Karolina Duda,...

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
603
600

Na półkach: , , , ,

W dobie obecnego nauczania i jego dotychczasowego rozwoju, który obecnie obserwujemy, zastanawiamy, się, na co należy zwrócić szczególną uwagę.

Zadajemy sobie często pytanie:

Czy współczesny nauczyciel ma właściwe zdolności zawodowe do nauczania i czy potrafi odnaleźć się w swoim zawodowym środowisku dzielących go wielu występujących międzypokoleniowych, społecznościowych i globalnych różnicach występujących u nauczycieli z większym doświadczeniem zawodowym?

Autorka książki pt. '' Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji'' Pani Anny M. Mróz nawiązuje do tego, aby nie tylko pojmować samą terminologię pojęcia '' zrównoważonego rozwoju'', ale mogli stale się rozwijać w celu podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.

Książka ta składa się z 4 rozdziałów, które we właściwy sposób obrazują pracę codzienną nauczyciela, metody pracy zawodowej oraz koncepcje na współczesny rozwój nauki.

Praktyczna, jak i teoretyczna wiedza autorki pozwoli na to, że można przyjrzeć się pracy nauczyciela z bliska, gdyż na ogół nie mamy, możliwości jak oni realizują w praktyce nauczany przedmiot zawodu, który potrafi się nieprzewidywalne zmieniać wraz ze wprowadzanymi nowymi zmianami w edukacji.

Trafne podejście do głównego tematu i zagadnienia, jakim jest, zrównoważony rozwój w edukacji uważam, że podjęty został właściwie, a przede wszystkim na czasie, gdyż wymaga on stałego dopracowania oraz ciągłej aktywności wśród nauczycieli, oraz kształcących się przyszłych studentów pedagogiki.

Aktywny nauczyciel to według mnie taki, który wie czego od siebie samego i ucznia, aby rezultaty zdobytej nauki pomogły mu skorzystać z jego doświadczenia zawodowego w niedalekiej przyszłości, która jest jedną wielką niewiadomą.

Autorka uświadamia większości nauczycielom, jak ważną funkcję pełnią w szkole oraz zaprezentowała analizę badawczą o postanowione przez nią pytania, sformowanych wniosków i rekomendacji.

Jednym słowem edukacja dla zrównoważonego rozwoju to edukacja przyszłości, którą warto realizować w każdej dziedzinie nauki i nie bać się bać podejmowania aktywności.

Aktywność zawodowa powinna pomagać i motywować do wspólnego działania zarówno ucznia, jak i nauczyciela.

Elementami dodatkowymi są tutaj zamieszczone w rozdziale czwartym tabele, wykresy ujawniające, w jaki sposób prezentuje się praca nauczyciela z uczniem, a w tym poruszone zostały zagadnienia związane z programem nauczania, uwzględnione zostało zadawanie prac domowych oraz przykłady rozmów z nauczycielami, z którymi był przeprowadzony wywiad w celach badawczych.

Uważam, że w tej książce Czytelnik ujrzy prawdziwe światło dzienne- szkolne, które pozwoli mu uwierzyć, że istnieje wiele możliwości na ciągłe uaktywnianie wiedzy i zapraszam do zapoznania się z wynikiem ankiety przeprowadzonej przez autorkę w rozdziale trzecim, która opracowana została tematycznie na podstawie właściwej zaprezentowanego stażu pracy nauczyciela, stopnia awansu zawodowego, lokalizacja szkoły oraz etap kształcenia.

Oficynie Wydawniczej „Impuls” dziękuje za podarowanie mi do zrecenzowania egzemplarza książki autorstwa Pani Anny M. Mróz pt. '' Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji''.

Polecam przeczytać tę książkę wszystkim Czytelnikom, a w szczególności nauczycielom, dyrektorom szkół, rodzicom, uczniom oraz studentom pedagogiki.


Zobacz tekst recenzji na:

http://www.impulsoficyna.com.pl/recenzje/nauczyciel-wobec-koncepcji-zrownowazonego-rozwoju-w-edukacji,2019.html

W dobie obecnego nauczania i jego dotychczasowego rozwoju, który obecnie obserwujemy, zastanawiamy, się, na co należy zwrócić szczególną uwagę.

Zadajemy sobie często pytanie:

Czy współczesny nauczyciel ma właściwe zdolności zawodowe do nauczania i czy potrafi odnaleźć się w swoim zawodowym środowisku dzielących go wielu występujących międzypokoleniowych,...

więcej Pokaż mimo to

158
Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji


Reklama
zgłoś błąd