Spotkania biznesowe
- Kategoria:
- poradniki
- Seria:
- Biblioteka Sukcesu Briana Tracy
- Tytuł oryginału:
- MEETINGS THAT GET RESULTS
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2018-03-12
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-03-12
- Liczba stron:
- 118
- Czas czytania
- 1 godz. 58 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380871724
- Tłumacz:
- Konrad Pawłowski
- Tagi:
- Spotkania biznes zarządzanie Tracy
Dowiedz się, jak efektywnie uczestniczyć w spotkaniach i jak nimi kierować, by osiągnąć maksymalny zwrot
z zainwestowanego czasu.
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz się z niego jak:
• Określić agendę spotkania.
• Ustalić strukturę ze względu na charakter spotkania: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne.
• Panować nad dyskusją.
• Unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia.
• Doprowadzać do wyciągania wniosków.
• Uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy.
• Maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu.
I dużo, dużo więcej.
Ta książka zajmuje się dwoma rodzajami spotkań. Pierwszy z nich, z którym najczęściej masz do czynienia, to spotkania grupowe. Drugi to spotkania indywidualne, podczas których rozmawiasz z jedną osobą lub małą grupą ludzi, by negocjować, pytać, dyscyplinować, zatrudniać, zwalniać, nagradzać, delegować czynności lub wykonywać inne zadania związane z kierowaniem.
Dzięki zapoznaniu się z ideami przedstawionymi w tej książce oraz dzięki ich przyswojeniu możesz udoskonalić umiejętność, która jest jedną z najbardziej istotnych w zawodowym życiu, i będziesz mógł wykorzystać czterdzieści procent traconego dotychczas czasu na wykonywanie efektywnej pracy i osiąganie lepszych rezultatów.
Spotkania to zarządzanie w działaniu. Zrób wszystko, by te prowadzone przez ciebie były efektywne
i satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników.
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”.
Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 19
- 17
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Kupując tą książkę byłem przekonany, że dotyczy spotkań handlowych z klientami, bo taka bliska tematyka jest bardzo często poruszana jest Briana w innych jego książka, ale nie ma jeszcze (nie znalazłem) książki dedykowanej nie tyle sprzedaży co organizowaniu efektywnych spotkań handlowych/sprzedażowych, czyli wszystko to czego nie znajdziecie w jego książkach dot. sprzedaży a przydałoby się podczas spotkań. Książka porusza temat organizacji spotkań głownie wewnątrz firm np. korporacjach. Jeżeli z takim zagadnieniem się spotykacie to na pewno będzie to pomocna literatura bo zwraca uwagę na kilka ważnych rzeczy, jak np. to kiedy organizowanie takich spotkań nie ma sensu. Wnosi mniej wartości dla osób spoza korporacji i świata organizowania spotkań wewnętrznych. Napisana oczywiście w stylu Briana.
Kupując tą książkę byłem przekonany, że dotyczy spotkań handlowych z klientami, bo taka bliska tematyka jest bardzo często poruszana jest Briana w innych jego książka, ale nie ma jeszcze (nie znalazłem) książki dedykowanej nie tyle sprzedaży co organizowaniu efektywnych spotkań handlowych/sprzedażowych, czyli wszystko to czego nie znajdziecie w jego książkach dot. sprzedaży...
więcej Pokaż mimo to