Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2018-01-28
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-01-28
- Liczba stron:
- 352
- Czas czytania
- 5 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328345690
Mocno stań na obu handlowych nogach!
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą — zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety.
Jak to pogodzić? Jak umiejętnie i racjonalnie zorganizować własną pracę w terenie, wykorzystując przy tym twarde techniki sprzedażowe i jak równocześnie kierować się w kontaktach zawodowych tym, czego oczekują klienci, czyli: emocjami, szczerością, sercem? Gdzie, będąc weteranem profesji, szukać entuzjazmu młodzika? I odwrotnie: skąd czerpać doświadczenie, gdy startuje się w tym niełatwym, lecz fascynującym zawodzie? O tym piszą Andrzej Niemczyk i Mariusz Kędzierski, handlowcy i trenerzy sprzedaży z wieloletnim stażem. W swojej książce zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, którzy zechcieli przyłożyć rękę do powstania tego niezwykłego poradnika. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa — od pierwszego tzw. zimnego telefonu aż po finalizację transakcji i dalej, do podtrzymywania przyjaznych relacji z partnerami w biznesie.
Andrzej Niemczyk — menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania i szkoleń. Prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe i trenerskie w szerokim zakresie tematycznym. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem książki Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać oraz współautorem książek: Książka dla skutecznych szefów, Motywacja pod lupą, Zarządzanie projektem szkoleniowym oraz pakietu multimedialnego Sztuka kierowania zespołem handlowym. Jego liczne artykuły o zarządzaniu można znaleźć m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie”, „Marketing w Praktyce”, „Brief”. Więcej o autorze na: www.aniemczyk.pl.
Mariusz Kędzierski — menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwijania kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla trenerów.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 39
- 11
- 9
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Prawdziwa encyklopedia. Od sztuki negocjacji po wystąpienia publiczne. Polecam dla zainteresowanych tematem.
Prawdziwa encyklopedia. Od sztuki negocjacji po wystąpienia publiczne. Polecam dla zainteresowanych tematem.
Pokaż mimo toKsiążka jest świetnym przewodnikiem przede wszystkim dla osób, które dopiero raczkują w sprzedaży. Książka składa się z 2 części i 12 rozdziałów:
CZĘŚĆ I. DZIEŃ PO DNIU- CODZIENNA PRACA HANDLOWCA
1. Pierwszy kontakt z klientem- „zimny telefon”.
2. Schemat wizyty handlowej- konieczność czy bezsens?
3. Negocjacje dla handlowców.
4. Jak poprowadzić skuteczną prezentację na szerszym forum- wystąpienia publiczne.
5. Co handlowiec powinien wiedzieć o produkcie i firmie.
6. Jak przedstawiciel może efektywnie zorganizować swoją pracę- czas, cele, priorytety.
CZĘŚĆ II. KOMPETENCJE PSYCHOLOGICZNE W ZWIĘKSZANIU SKUTECZNOŚCI HANDLOWCA.
7. Klient też człowiek, czyli jak przedstawiciel może budować relacje.
8. Asertywność handlowca to znacznie więcej niż umiejętność odmawiania.
9. Jak przedstawiciel może sobie radzić z negatywnymi emocjami?
10. Wypalenie zawodowe- jak przedstawiciel może go uniknąć?
11. Jak rozwiązywać konflikty.
12. Błędy szefów sprzedaży w pracy z handlowcami.
Osobiście najbardziej podobał mi się rozdział na temat wystąpień publicznych- znalazłam w nim sporo informacji, o których wcześniej nie wiedziałam. Między innymi z ilu linijek powinien składać się slajd w prezentacji, itp. Kolejnym ciekawym i szeroko opisanym rozdziałem są negocjacje dla handlowców, w którym znajdziecie wiele technik negocjacyjnych potrzebnych w codziennej pracy handlowca.
To, co przyda się każdemu (nieważne czy początkującemu cz też już zaawansowanemu handlowcowi) to rozdział o tym jak planować swoją pracę oraz jak uniknąć- tak częstego w tym zawodzie- wypalenia zawodowego.
Podsumowując- książka jest swoistym vademecum dla każdego, kto rozpoczyna swoją drogę w sprzedaży lub dla osób, które chcą usystematyzować swoją wiedzę i mieć ją w jednej książce.
Książka jest świetnym przewodnikiem przede wszystkim dla osób, które dopiero raczkują w sprzedaży. Książka składa się z 2 części i 12 rozdziałów:
więcej Pokaż mimo toCZĘŚĆ I. DZIEŃ PO DNIU- CODZIENNA PRACA HANDLOWCA
1. Pierwszy kontakt z klientem- „zimny telefon”.
2. Schemat wizyty handlowej- konieczność czy bezsens?
3. Negocjacje dla handlowców.
4. Jak poprowadzić skuteczną prezentację...
Dobra pozycja dla przedstawicieli handlowych oraz dla tych którzy mają z nimi kontakt.
Dobra pozycja dla przedstawicieli handlowych oraz dla tych którzy mają z nimi kontakt.
Pokaż mimo to