Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój

Okładka książki Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój
Beata GlinkaJacek Pasieczny Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego inne
Kategoria:
inne
Wydawnictwo:
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Data wydania:
2017-08-29
Data 1. wyd. pol.:
2017-08-29
Język:
polski
ISBN:
9788323518716
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki Zarządzanie międzykulturowe Beata Glinka, Adam W. Jelonek
Ocena 6,5
Zarządzanie mi... Beata Glinka, Adam ...
Okładka książki Urzędnicy i przedsiębiorcy. Kultowe bariery współpracy Beata Glinka, Przemysław Hensel
Ocena 0,0
Urzędnicy i pr... Beata Glinka, Przem...
Okładka książki Przedsiębiorstwo wobec wyzwań przyszłości Leszek Balcerowicz, Małgorzata Bednarczyk, Wanda Błaszczyk, Stanisława Borkowska, Ryszard Borowiecki, Stanisław Chełpa, Joanna Cygler, Alfred Czermiński, Kazimierz Doktór, Józefa Famielec, Daniel Gach, Beata Glinka, Bohdan Gliński, Bohdan Godziszewski, Wiesław Maria Grudzewski, Mirosław Haffer, Ber Haus, Irena K. Hejduk, Przemysław Hensel, Henryk Januszek, Bogusław Kaczmarek, Andrzej K. Koźmiński, Rafał Krupski, Jan Lichtarski, Tadeusz Listwan, Krzysztof Łobos, Józef Machaczka, Krzysztof Machaczka, Janusz Machulik, Zbigniew Malara, Zbigniew Martyniak, Jan Janusz Meller, Zofia Mikołajczyk, Witold Morawski, Marcin K. Nowakowski, Sławomir Olko, Józef Penc, Adam Peszko, Wojciech Popławski, Stanisław Rakowicz, Maria Romanowska, Czesław Sikorski (ekonomista), Sławomir Sojak, Jan Stachowicz, Marek Jacek Stankiewicz, Marian Strużycki, Elżbieta Strzelecka, Stanisław Sudoł, Agata Sudolska, Piotr Szczepankowski, Tomasz Wach, Jerzy Wąchol, Bogdan Wawrzyniak, Jerzy Wierzbiński, Jerzy W. Wiśniewski, Maciej Zastempowski, Bernard Ziębicki, Janusz Zymonik
Ocena 5,0
Przedsiębiorst... Leszek Balcerowicz,...

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój


Reklama
zgłoś błąd