rozwińzwiń

Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta

Okładka książki Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta Paweł Bryła
Okładka książki Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Perspektywa sprzedawcy i konsumenta
Paweł Bryła Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Data wydania:
2015-09-22
Data 1. wyd. pol.:
2015-09-22
Język:
polski
ISBN:
9788379697519
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki 20 lat Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego Włodarska-Frykowska Agata, Paweł Bryła, Tomasz Domański, Klaudia Górecka, Jerzy Kmieciński, Ryszard M. Machnikowski, Marcin Nowacki, Elżbieta H. Oleksy, Małgorzata Pietrasiak, Hanna Radzińska, Bogusław Rakowski, Alicja Stępień-Kuczyńska
Ocena 0,0
20 lat Wydział... Włodarska-Frykowska...
Okładka książki Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności Paweł Bryła, Tomasz Domański
Ocena 0,0
Marketing prod... Paweł Bryła, Tomasz...
Okładka książki Marketing produktów żywnościowych Paweł Bryła, Tomasz Domański
Ocena 0,0
Marketing prod... Paweł Bryła, Tomasz...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Przeczytane
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także