Eventworking. Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych

Okładka książki Eventworking. Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych Bernard Fruga, Artur Sójka
Okładka książki Eventworking. Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych
Bernard FrugaArtur Sójka Wydawnictwo: Sójka Consulting Artur Sójka poradniki
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Sójka Consulting Artur Sójka
Data wydania:
2017-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2017-01-01
Język:
polski
ISBN:
9788394789206
Średnia ocen

8,3 8,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Eventworking. Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych. Bernard Fruga, Artur Sójka
Ocena 9,9
Eventworking. ... Bernard Fruga, Artu...
Okładka książki ISRIKUZ III. Handlowiec (nie)doskonały Bernard Fruga, Oleg Prybylo
Ocena 10,0
ISRIKUZ III. H... Bernard Fruga, Oleg...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,3 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
165
54

Na półkach: , ,

Najbardziej pożyteczne dla siebie porady znalazłem w części przygotowanej przez Artura Sójkę. Znajdują się tam same praktyczne porady wraz z przykładami, które pozwalają oswoić krępującą naturę poznawania i rozpoczynania rozmowy z obcymi ludźmi w relacjach biznesowych. Wykorzystuję te porady na wydarzeniach z powodzeniem. Gdyby nie te rady z pewnością większość czasu poświęconą na poznawanie znajomych byłaby przeze mnie stracona. Bardzo polecam tą pozycję, czyta się przyjemnie, jest pisana prostym, przystępnym językiem. Posiada wszystko czego można oczekiwać od poradnika, przede wszystkim jest skuteczna. Wracam do niej nadal :)

Najbardziej pożyteczne dla siebie porady znalazłem w części przygotowanej przez Artura Sójkę. Znajdują się tam same praktyczne porady wraz z przykładami, które pozwalają oswoić krępującą naturę poznawania i rozpoczynania rozmowy z obcymi ludźmi w relacjach biznesowych. Wykorzystuję te porady na wydarzeniach z powodzeniem. Gdyby nie te rady z pewnością większość czasu...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Lektura obowiązkowa nie tylko dla tych "uprawiających" networking. Ci którzy szukają klientów i partnerów do współpracy wykopią z tej książki tony przydatnych informacji. Napisana obrazowym językiem, praktyczne rady do zastosowania natychmiast.

Lektura obowiązkowa nie tylko dla tych "uprawiających" networking. Ci którzy szukają klientów i partnerów do współpracy wykopią z tej książki tony przydatnych informacji. Napisana obrazowym językiem, praktyczne rady do zastosowania natychmiast.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
29
7

Na półkach: ,

Świetnie spędziłeś czas na konferencji, miałeś przyjemne pogawędki z innymi uczestnikami, ale po powrocie uświadamiasz sobie, że nawet nie pamiętasz, z kim rozmawiałeś, nie mówiąc już o wymianie kontaktów?
Albo wróciłaś z targów ze stosem wizytówek, ale nie bardzo wiesz, co masz dalej zrobić?
A może w ogóle masz po imprezie poczucie zmarnowanego czasu i zadajesz się pytaniem „po co mi to było?”

Wygląda na to, że potrzebujesz pomocy w eventworkingu – skutecznym wykorzystywaniu eventów do pozyskiwania nowych kontaktów, a co za tym idzie: relacji i może klientów. Na szczęście, pomoc taka jest na wyciągnięcie ręki (czyt.: kliknięcie myszką),a jest nią pozycja Artura Sójki i Bernarda Frugi „Eventworking”.

***
Co znajdziesz w tej książce?

Po pierwsze, sporo konkretnych rad, a nawet algorytmów działań, które będziesz mógł zastosować od ręki. Po drugie, wiele przykładów ilustrujących, jak warto i jak nie warto postępować, gdy zależy Ci na stworzeniu dobrych relacji z innymi. Po trzecie, trochę pytań zachęcających do zastanowienia się nad swoimi celami i sposobem ich osiągnięcia. Po czwarte – dla tych, co chcą nie tylko wprowadzać pożyteczne praktyki, ale i rozumieć ich sens – niedużą, acz korzystną dawkę teorii o mechanizmach działających w relacjach międzyosobowych.

***
Czego w niej nie znajdziesz?

Naukowego ani branżowego języka (poza kilkoma obcojęzycznymi wyjątkami, o których Autorzy uczciwie uprzedzają w przedmowie). Książkę czyta się łatwo, jakby się rozmawiało z dobrym znajomym. Służy temu osobiste zwracanie się do czytelnika, sposób przekazywania treści – niekiedy ma się wrażenie, że przyjaciel szepcze Ci do ucha świetną radę opartą na własnym doświadczeniu – i barwne porównania.
Nie spotka Cię też tu lanie wody. Książka jest poradnikiem i taką właśnie funkcję spełnia. Wspomniana wyżej dawka teorii pozwala zrozumieć, dlaczego warto usłuchać zawartych rad, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o psychologii, sięgnij po coś innego.
Chociaż „Eventworking” powstał w pierwszej kolejności na podstawie doświadczeń Autorów, nie zobaczysz tu natarczywej autoreklamy czy stwierdzeń typu „nikt przed nami tego nie odkrył”. Przeciwnie, wraz z tą książką otrzymujesz też bibliografię z listą tytułów, do których warto zajrzeć, jeśli chcesz jeszcze uzupełnić swoją wiedzę.

***
Czy lektura jest tylko dla przedsiębiorców, managerów i handlowców?

Faktem jest, że w pierwszej kolejności książka jest skierowana do tych, którzy szukają nowych współpracowników czy klientów dla swojego biznesu. Grono odbiorców, którzy z niej mogą skorzystać, jest jednak o wiele szersze. Zawarte w niej rady dotyczące budowania i podtrzymywania relacji przydadzą się też tym, którzy zauważają chaos w swoich kontaktach personalnych. Jeśli masz wielu znajomych, spędzasz ciągle czas w czyimś towarzystwie albo w rozmowach na Messengerze, ale masz poczucie, że zaniedbujesz przy tym naprawdę ważne dla Ciebie relacje – to także poświęć czas na lekturę przynajmniej rozdziałów „Po co uczestniczyć w eventach?” i „Zamiana kontaktów w relacje i ich pielęgnowanie”. Może zainspiruje Cię do uporządkowania swojej książki adresowej i świadome wspieranie tych relacji, na których Ci naprawdę zależy!

Świetnie spędziłeś czas na konferencji, miałeś przyjemne pogawędki z innymi uczestnikami, ale po powrocie uświadamiasz sobie, że nawet nie pamiętasz, z kim rozmawiałeś, nie mówiąc już o wymianie kontaktów?
Albo wróciłaś z targów ze stosem wizytówek, ale nie bardzo wiesz, co masz dalej zrobić?
A może w ogóle masz po imprezie poczucie zmarnowanego czasu i zadajesz się...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach: ,

Idealna pozycja, poradnik który przygotuje Cię na eventy biznesowe, konferencje oraz przybliży temat networkingu. Napisana przystępnie, co ułatwia szybkie zapoznanie się z treścią i wykorzystanie najbardziej przydatnych elementów.

Idealna pozycja, poradnik który przygotuje Cię na eventy biznesowe, konferencje oraz przybliży temat networkingu. Napisana przystępnie, co ułatwia szybkie zapoznanie się z treścią i wykorzystanie najbardziej przydatnych elementów.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    10
  • Chcę przeczytać
    6
  • Posiadam
    5
  • 2019
    2
  • Przeczytane w 2018
    1
  • 2018
    1
  • Biznes
    1

Cytaty

Więcej
Bernard Fruga Eventworking. Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych Zobacz więcej
Bernard Fruga Eventworking. Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych Zobacz więcej
Bernard Fruga Eventworking. Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także