Kup teraz - 18 ofert w cenie od 14.90 zł do 34.90 zł

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Artur Jabłoński Wydawnictwo: Onepress poradniki
168 str.
Tytuł oryginału:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Data wydania:
2017-11-20
Data 1. wyd. pol.:
2017-11-20
Liczba stron:
168
Język:
polski
ISBN:
9788328324619
Wydawnictwo:
Onepress
Tagi:
marketing internetowy webwriting copywriting
Tytuł oryginału:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Kategoria:
poradniki
Data wydania:
2017-11-20
Liczba stron:
168
Język:
polski
ISBN:
9788328324619
Tagi:
marketing internetowy webwriting copywriting
Średnia ocen
7,4 / 10
198 ocen 46 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
198 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [46]

Sortuj:
84
55

Na półkach:

To książka napisana w dobrym stylu. Sama w sobie jest potwierdzeniem tego, że Artur wie o czym mówi i pisze. Czyta się ją błyskawicznie, a w Twojej głowie zostaje masę praktycznych porad do wdrożenia w życie od ręki.

Przyznam, bałam się, że ten tytuł jest zwyczajnie przereklamowany. Mnóstwo sprzedanych egzemplarzy, znany autor i temat poruszany już w wielu innych...

więcej Pokaż mimo to

51
50

Na półkach:

Głównymi odbiorcami książki powinny być osoby, które zawodowo zajmują się słowem pisanym i Ci, co chcą pisać teksty, które inni będą chcieli czytać. Ale przede wszystkim to książka dla autorów informacji pisanych na potrzeby internetu: blogerów, prowadzących strony internetowe, copywriterów, a nawet dla osób które mają swoje firmy i korespondują mailowo ze swoimi klientami....

więcej Pokaż mimo to

725
233

Na półkach: , , , ,

Dla poczatkujacych najprawdopodobniej bedzie to pozycja obowiazkowa, chociaz liczne wtracenia zargonu moga troche utrudnic odbior. Dla zaawansowanych stanie sie usystematyzowana wiedza z kilkoma cennymi wskazowkami.
Na minusy skladaja sie bardzo prosty, wrecz potoczny jezyk oraz objetosc, bo przy standardowej interlinii i czcionce ksiazka mialaby mniej niz 100 str., co...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
166
111

Na półkach:

Prawdziwe mistrzostwo przekazu: krótko, na temat i dużo przykładów. Moje obawy, że książka ma niewiele stron, więc i treści, nie potwierdziły się. Z pewnością nie można o tej książce powiedzieć, że jest "cienka"!

Pokaż mimo to

18
17

Na półkach:

Jeśli ktoś śledzi moje recenzje, to łatwo zauważy, że praktycznie nigdy nie czytam książek polskich autorów. Jest to trochę z przyzwyczajenia (dużo czytam po angielsku kupując książki prosto z Amazon), a trochę dlatego, że doświadczenie pokazuje mi, iż często polscy autorzy po prostu kopiują idee z książek anglojęzycznych, które jeszcze nie zostały przetłumaczone na język...

więcej Pokaż mimo to

6
5

Na półkach:

Doceniam uzmysłowienie w jaki sposób pisane są teksty, które czytam.

Doceniłbym również podsumowania na koniec rozdziałów. Punktowe.

Na pewno zastosuję kilka tricków z tej książki :)

Pokaż mimo to

75
59

Na półkach:

Zdecydowanie jedna z bardziej wartościowych pozycji jakie ostatnio przeczytałem. Pozycja moim zdaniem powinna być częścią „welcome packu” dla osób rozpoczynających prace w marketingu/e-marketingu/social mediach/Employer brandingu. Wiedza podana w przystępny sposób, a podsumowania każdego rozdziału zbierają wszystko co powinniśmy zapamiętać. Artura J. znam z wystąpień na...

więcej Pokaż mimo to

593
21

Na półkach: ,

Kupiłam ją z polecenia, niestety mnie rozczarowała. Dla mnie jej język nie jest lekki, tylko irytujący. Nie pomaga niedopracowanie warstwy językowej (błędy). Warstwa merytoryczna w porządku dla początkujących.

Pokaż mimo to

1512
1510

Na półkach: , ,

Compendium copywritera.

Ta książka będzie bez dwóch zdań przydatna każdemu copywriterowi. Również tym początkującym. Artur Jabłoński prowadzi czytelnika niemalże za rączkę przez wzburzone fale copywriterskiego morza i pozwala mu suchą stopą dotrzeć do stałego lądu, którym jest... być może sukces :) Takie przynajmniej jest założenie autora i można śmiało zakładać, że...

więcej Pokaż mimo to

12
2

Na półkach:

Dobra książka dla początkujących

Pokaż mimo to

Dyskusje

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    285
  • Przeczytane
    245
  • Posiadam
    83
  • Teraz czytam
    18
  • 2018
    10
  • 2021
    8
  • Marketing
    6
  • 2020
    5
  • Copywriting
    5
  • Poradniki
    5

Reklama

Cytaty

Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Zobacz więcej
Więcej

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd