rozwińzwiń

Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości

Okładka książki Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości Steve Case
Okładka książki Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości
Steve Case Wydawnictwo: Studio Emka biznes, finanse
276 str. 4 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
THE THIRD WAVE: An Entrepreneur’s Vision of the Future
Wydawnictwo:
Studio Emka
Data wydania:
2017-09-18
Data 1. wyd. pol.:
2017-09-18
Liczba stron:
276
Czas czytania
4 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788365068330
Tagi:
media internet gospodarka rząd start-up Jobs
Średnia ocen

6,8 6,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Doctor Who - Short Trips Volume 02 Niall Boyce, John Bromley, Steve Case, Sharon Cobb, Lawrence Conquest, Darren Goldsmith, Simon Guerrier, Iain Keller, James Moran
Ocena 5,0
Doctor Who - S... Niall Boyce, John B...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,8 / 10
17 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
51
34

Na półkach: ,

Bestseller „New York Timesa”
Książka kreśli, fascynującą mapę drogową dla przyszłości , która pozwala nam zrozumieć zmiany technologiczne przekształcające naszą gospodarkę i świat . To lektura obowiązkowa, którą ten przywódca wizjoner daje przedsiębiorcom, korporacyjnym menadżerom i każdemu , kto chce odnieść sukces podczas trzeciej fali . Jego biznesowa opowieść jest urzekająca, pełna ważnych myśli i lekcji . Trzecia fala jest lekturą obowiązkową dla każdego przedsiębiorcy .
.

Bestseller „New York Timesa”
Książka kreśli, fascynującą mapę drogową dla przyszłości , która pozwala nam zrozumieć zmiany technologiczne przekształcające naszą gospodarkę i świat . To lektura obowiązkowa, którą ten przywódca wizjoner daje przedsiębiorcom, korporacyjnym menadżerom i każdemu , kto chce odnieść sukces podczas trzeciej fali . Jego...

więcej Pokaż mimo to

avatar
6131
3433

Na półkach:

Świat najnowszych mediów doczekał się bardzo wielu publikacji. Półki w księgarniach uginają się pod ciężarem prac naukowców, techników oraz humanistów. Jedne próbują uchwycić obecne zjawiska, inne przybliżają historię, inne wykorzystanie narzędzi i rodzenie się nowych form społecznych. Każda na swój sposób interesująca. Do nich należy także książka Steve’a Case „Trzecia fala”. Autor będący absolwentem politologii przez dług czas pracował dla różnorodnych firm usługowych w branży gastronomicznej. Lata 80 ubiegłego roku przyniosły w jego życiu wielką zmianę: wszedł w rynek mediów współpracując z firma produkującą konsole do gier video pozwalające pobieranie gier przez modem i linię telefoniczną. Wówczas była to niezwykła nowość. Wkład Case’a polegał na zaproponowaniu i współtworzeniu możliwości pobierania gier na komputery. Stał się również prekursorem tworzenia społeczności w ramach określonego serwisu. To oczywiście tylko pobieżny opis jego wizjonerskiej strategii, która pod koniec ubiegłego wieku zaskakiwała, a dziś jest naszą codziennością.
Publikacja jest typowym amerykańskim poradnikiem z przewagą opowieści o autorze i jego osobistych doświadczeniach, podejściu do nowości, drogi, która doprowadziła do zamożności oraz uznania. W jego opowieści nie zabraknie opisu porażek, weryfikowania własnych celów i wyobrażeń, zaczynania od nowa, szukania kolejnych dróg i możliwości wdrożenia pomysłów. Droga do sukcesu nie jest prosta i gładka, czym przekonuje nas, że sukces nie przychodzi do nas ot tak tylko trzeba na niego dużo i długo pracować szukając lepszych rozwiązań.
Steve Case w interesujący sposób opowiada nam o stopniowych zmianach w American Online – firmy zajmującej się dostawą internetu, która bardzo długo pełniła taką rolę w USA jak TP w Polsce. Dowiemy się dlaczego i w jaki sposób przez wiele lat wspierał i wspiera przedsiębiorczość. Przekonuje nas jak bardzo ważne jest wychodzenie poza schematy, poszukiwanie wykorzystania nowych narzędzi, w jaki sposób tworzą się kolejne etapy. Przy okazji poznajemy kolejne fale w historii internetu. Pierwsza pojawia się w latach 1985 do 1999, kiedy był on nowością dostępną tylko nielicznym, którzy odważyli się na eksperymentowanie z nim. Firmy związane z produkcją komputerów i tworzeniem oprogramowania zastanawiały się, w jaki sposób można go wykorzystać. Druga fala to lata 2000 do 2015, w czasie której nastąpią rewolucja rynku aplikacji oraz sieci komórkowej. Telefony bardzo szybko stały się bardzo ważnym elementem naszego życia. Pustą przestrzeń do zagospodarowania wykorzystały start-upy zajmujące się sieciami społecznościowymi oraz e-handlem. Powstały wówczas takie giganty jak Google z wszystkimi swoimi odnogami, Amazon, Facebook, Twitter oraz Snapchat.
Tytułowa trzecia fala rozpoczęła się w roku 2016 i obejmuje teraźniejszość, w której przedsiębiorcy szukają kolejnych możliwości wykorzystania internetu. Cechuje go brak ograniczeń oraz ciągłe eksperymentowanie i otwieranie się na pojawiające się pomysły pozwalające za pomocą sieci zarządzać wszystkimi aspektami ludzkiego życia.
Trzecia fala to przede wszystkim skupienie się na tworzeniu powiązań między firmami. Case kładzie nacisk na partnerstwo, pozwalające osiągnąć więcej w krótszym czasie. To ma także ułatwić polityka pozwalająca na łatwe wdrażanie biznesplanów i minimalizujących różnorodne procedury. Kolejny ważny element we wprowadzaniu nowości to wytrwałość. Te trzy czynniki współgrając pozwalają na sukces.
Publikację napisano bardzo prostym, przystępnym i nieco gawędziarskim językiem, przez co czyta się ją jak powieść, a nie poradnik. Dla mnie za mało konkretów i za dużo opowieści.

Świat najnowszych mediów doczekał się bardzo wielu publikacji. Półki w księgarniach uginają się pod ciężarem prac naukowców, techników oraz humanistów. Jedne próbują uchwycić obecne zjawiska, inne przybliżają historię, inne wykorzystanie narzędzi i rodzenie się nowych form społecznych. Każda na swój sposób interesująca. Do nich należy także książka Steve’a Case „Trzecia...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1729
1712

Na półkach: ,

Autor książki, Steve Case to pioniera w dziedzinie przedsiębiorczości oraz inwestowania. Case wiele lat temu stworzył w USA firmę American Online. Być może ta nazwa niewiele wam mówi, ale firma ta przez lata była liderem w obsłudze ruchu internetowego. A to o czymś świadczy.
Case stworzył także Startup America, inicjatywę z ramienia Białego Domu, która ma na celu promowania nowatorskiej przedsiębiorczości.
Jego majątek netto to 1,34 miliarda USD.
Tytuł książki i zagadnienia w niej poruszane mogą początkowo wiele osób przestraszyć. Jednak bez obaw, Trzecią falę czyta się doskonale.
Jest to książka napisana bardzo merytorycznie, zarówno ze znajomością tematu, jak i pasją, a także niezwykle przystępnie.
Książka składa się z kilku części i jest swoistym miksem opowieści o samym jej autorze, o jego życiu oraz ideologii i dochodzeniu do obecnego miejsca, sporej porcji rad i przestróg dla osób startujących w świecie biznesu, ale także dla tych, które są w nim już zadomowione. Rady i informacje znajdujące się w jakby ostatniej części Trzeciej fali dot. instytucji rządowych w szerokim tego słowa znaczeniu, ich szans, roli i obowiązków we współczesnym nowoczesnym społeczeństwie i jego gospodarce.
Jest to lektura bardzo ciekawa, momentami wręcz pasjonująca i z pewnością zainteresuje wiele osób, nie tylko z grona biznesmenów startupowców czy informatyków.
Przyszłość, tytułowa trzecia fala przedstawione przez autora, fascynują i nie ukrywam odrobinę przerażają. Z pewnością jednak owa fala zmieni nasze ludzkie życie, sposoby funkcjonowania w świecie, to co będzie możliwe i co się będzie z nami działo. Bez wątpienia
wkraczamy w zupełnie nową fazę ewolucji technologicznej, fazę, w której internet będzie w pełni zintegrowany z każdą częścią naszego życia.
Dlaczego? Jak to możliwe? Co to za sobą niesie? Tego dowiecie się z lektury tej bardzo ciekawej książki.

Autor książki, Steve Case to pioniera w dziedzinie przedsiębiorczości oraz inwestowania. Case wiele lat temu stworzył w USA firmę American Online. Być może ta nazwa niewiele wam mówi, ale firma ta przez lata była liderem w obsłudze ruchu internetowego. A to o czymś świadczy.
Case stworzył także Startup America, inicjatywę z ramienia Białego Domu, która ma na celu promowania...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1489
664

Na półkach: , ,

Zawsze z przyjemnością sięgam po pozycje poświęcone rewolucji internetowej. Trzecia fala to książka rzetelna i napisana z pasją. Steve Case dzieli się z czytelnikami swoim wieloletnim doświadczeniem. Biznesmen jest założyciel American Online-firmy, która przez lata była numerem jeden w obsłudze ruchu internetowego w Stanach Zjednoczonych. Można by długo wymieniać osiągnięcia biznesowe autora. Przez lata wspierał przedsiębiorców i  wizjonerów na drodze do sukcesu biznesowego. To człowiek, który mimo porażek nigdy się nie poddawał. Case wie, jak marzenia wprowadzać w życie.

W historii Internetu można wyróżnić trzy fale. Pierwsza miała miejsce w latach 1985 do 1999. W tym okresie łącza internetowe były nowością, a ich zastosowanie stanowiło eksperyment. Przedsiębiorcy próbowali  na różne sposoby  wykorzystać nową technologię. Do gigantów tego  okresu należą takie firmy jak CISCO, Apple, IBM, Sun, Sprint i wspomniany wcześniej AOL. Lata 2000 do 2015 to okres zwany drugą falą. Nastąpiła wtedy istna rewolucja gospodarki aplikacji i sieci komórkowej. Ten okres należał do  start-upów zajmujących się sieciami społecznościowymi oraz e-handlem. Do  największych firm działających w tych latach  należą Facebook, Amazon, Google, Twitter oraz Snapchat.
Tytułowa trzecia fala rozpoczęła się w roku  2016. Przedsiębiorcy szukali nowych  zastosowań Internetu. To okres w którym nie ma żadnych ograniczeń. Swoimi  założeniami trzecia fala zbliżona jest do  tej  pierwszej. Przedsiębiorcy kolejny  raz energię czerpią z ludzi, produktów, platform, partnerstwa, polityki i  wytrwałości. Trzecia fala to era Internetu wszystkiego. Nowe rozwiązania technologiczne będą powoli  wkraczać w każdy obszar naszego życia. Nie odbędzie się to  bez trudności.

Autor zgrabnie zobrazował zasadę trzech P. Po pierwsze przedsiębiorcy powinni  stawać na partnerstwo Współpracując z innymi  firmami  można osiągnąć więcej  na wspólnym polu, niż walcząc w pojedynkę. Drugie P dotyczy  polityki, która powinna przedsiębiorcom ułatwić wdrożenie nowych rozwiązań. Autor obrazuje, że czasem regulacje prawne zamiast ułatwić wdrożenie biznesplanów, utrudniają ich realizacje. Na drodze do sukcesu przedsiębiorcy  nie powinni  zapominać o  wytrwałości. Do kształtującego się na nowo  rynku trzeba się dostosować i mimo początkowych  porażek nadal wdrażać w życie innowacyjne rozwiązania.
Książka napisana jest prostym językiem. Steve Case dzieli się z nami  swoimi  licznymi doświadczeniami. Przygodę z biznesem rozpoczął na studiach. Autor krok po  kroku  objaśnia zasady rządzące trzecią falą. Wszystkie poruszane kwestie są jasno opisane. Mimo  wieloletniego  doświadczenia Case nie występuje z pozycji  mentora. Autor traktuje czytelnika,  jak  partnera  z którym dzieli się swoimi  przemyśleniami związanymi z transformacją biznesu. Case przytacza liczne przykłady ze swojego doświadczenia.

W moim  odczuciu Trzecia fala to  manifest autora. Czytając momentami miałam wrażenie, że Case daje nam  instrukcje obsługi,  jak osiągnąć sukces w nowych  czasach. Duży nacisk położony  został na rozwój i dostosowanie nowoczesnych  rozwiązań do ludzkich potrzeb. Do  tej pory nie  zdawałam sobie sprawy, jak  bardzo  nowoczesne technologie oddziałują na moje życie. Kończąc czytać byłam pod wrażeniem. Mimo niewielkich rozmiarów książka porusza najważniejsze kwestie.
Od książki trudno się oderwać. Spodobał mi się lekko gawędziarski  styl  Case'a.

Trzecia fala to  pozycja bardzo  wartościowa pod względem merytorycznym i edukacyjnym. Pozycja skierowana jest zarówno do  aktywnych zawodowo przedsiębiorców, jak ich osób zainteresowanych rozwojem technologii. Z czystym sumieniem polecam!

Zawsze z przyjemnością sięgam po pozycje poświęcone rewolucji internetowej. Trzecia fala to książka rzetelna i napisana z pasją. Steve Case dzieli się z czytelnikami swoim wieloletnim doświadczeniem. Biznesmen jest założyciel American Online-firmy, która przez lata była numerem jeden w obsłudze ruchu internetowego w Stanach Zjednoczonych. Można by długo...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    51
  • Przeczytane
    21
  • Posiadam
    4
  • Teraz czytam
    2
  • Biznes
    2
  • Inwestowanie
    1
  • Ekonomia
    1
  • Chcę kupić
    1
  • 02. Epub?
    1
  • Gospodarka/Ekonomia/Polityka
    1

Cytaty

Więcej
Steve Case Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Przeczytaj także