rozwińzwiń

E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Okładka książki E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
Okładka książki E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Barbara CendrowskaAneta Sokół Wydawnictwo: CeDeWu biznes, finanse
180 str. 3 godz. 0 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
CeDeWu
Data wydania:
2014-05-21
Data 1. wyd. pol.:
2014-05-21
Liczba stron:
180
Czas czytania
3 godz. 0 min.
Język:
polski
ISBN:
9788375565454
Średnia ocen

5,0 5,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Jak założyć działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich (wyd. XI zmienione) Przemysław Mućko, Aneta Sokół
Ocena 5,0
Jak założyć dz... Przemysław Mućko,&n...
Okładka książki Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich Przemysław Mućko, Aneta Sokół
Ocena 0,0
Jak założyć i ... Przemysław Mućko,&n...
Okładka książki Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach Karolina Drela, Aneta Sokół
Ocena 0,0
Formy zatrudni... Karolina Drela, Ane...
Okładka książki Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich Anna Drab-Kurowska, Karolina Drela, Aneta Sokół
Ocena 0,0
Jak zakładać p... Anna Drab-Kurowska,...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1
  • Posiadam
    1
  • Digital marketing
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw


Podobne książki

Przeczytaj także