Slogany w reklamie i polityce

Okładka książki Slogany w reklamie i polityce
Marek Kochan Wydawnictwo: językoznawstwo, nauka o literaturze
248 str. 4 godz. 8 min.
Kategoria:
językoznawstwo, nauka o literaturze
Wydawnictwo:
Data wydania:
2002-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2002-01-01
Liczba stron:
248
Czas czytania
4 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
83-88542-35-4
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
25
8

Na półkach: ,

Stanowi pozycję, w której dokładną analizą poddano slogan reklamowy, definiując znaczenie tego pojęcia wraz z różnymi kontekstami użycia. Książka napisana przejrzyście, w sposób uporządkowany, dająca ogromną ilość wskazówek. Autor stara się uargumentować ważną rolę sloganu, jako komunikatu i narzędzia w środowisku reklamowym, politycznym, społecznym. Zaznacza, w jaki sposób posługiwanie się sloganem przyniesie najbardziej efektywne i miarodajne skutki.
Zwrócono uwagę na związek tego rodzaju komunikatu ze środkami stylistycznymi przynależnymi retoryce, jego odniesieniu do kultury, a także wywierania wpływu na odbiorców wraz z elementami paralingwistycznymi. Bardzo dobra dla przyszłych, profesjonalnych pracowników kreatywnych książka, ukazująca spojrzenie na slogan z perspektywy różnych paradygmatów myślenia o języku, jak chociażby teoria kodów Basila Bernsteina.

Stanowi pozycję, w której dokładną analizą poddano slogan reklamowy, definiując znaczenie tego pojęcia wraz z różnymi kontekstami użycia. Książka napisana przejrzyście, w sposób uporządkowany, dająca ogromną ilość wskazówek. Autor stara się uargumentować ważną rolę sloganu, jako komunikatu i narzędzia w środowisku reklamowym, politycznym, społecznym. Zaznacza, w jaki sposób...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Slogany w reklamie i polityce


Reklama
zgłoś błąd