Slogany w reklamie i polityce
Wydawnictwo: językoznawstwo, nauka o literaturze
248 str. 4 godz. 8 min.
- Kategoria:
- językoznawstwo, nauka o literaturze
- Wydawnictwo:
- Data wydania:
- 2002-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2002-01-01
- Liczba stron:
- 248
- Czas czytania
- 4 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 83-88542-35-4
"Książka Kochana jest pierwszą u nas próbą pokazania sloganu w jego formach, treściach i funkcjach. Spełnia wszelkie wymogi rzetelnego dzieła naukowego, a przy tym jest przystępnym wyłożeniem zasad, którymi mogliby posiłkować się twórcy tekstów perswazyjnych - w komercji i w polityce. Problematyka sloganu jest tu pokazana od strony językowej, retorycznej, socjologicznej, psychologicznej, kulturowej i filozoficznej. Książka jest bardzo atrakcyjna poznawczo i interesująca w lekturze." Prof. Dr hab. Jerzy Bralczyk
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 19
- 14
- 5
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Stanowi pozycję, w której dokładną analizą poddano slogan reklamowy, definiując znaczenie tego pojęcia wraz z różnymi kontekstami użycia. Książka napisana przejrzyście, w sposób uporządkowany, dająca ogromną ilość wskazówek. Autor stara się uargumentować ważną rolę sloganu, jako komunikatu i narzędzia w środowisku reklamowym, politycznym, społecznym. Zaznacza, w jaki sposób posługiwanie się sloganem przyniesie najbardziej efektywne i miarodajne skutki.
Zwrócono uwagę na związek tego rodzaju komunikatu ze środkami stylistycznymi przynależnymi retoryce, jego odniesieniu do kultury, a także wywierania wpływu na odbiorców wraz z elementami paralingwistycznymi. Bardzo dobra dla przyszłych, profesjonalnych pracowników kreatywnych książka, ukazująca spojrzenie na slogan z perspektywy różnych paradygmatów myślenia o języku, jak chociażby teoria kodów Basila Bernsteina.
Stanowi pozycję, w której dokładną analizą poddano slogan reklamowy, definiując znaczenie tego pojęcia wraz z różnymi kontekstami użycia. Książka napisana przejrzyście, w sposób uporządkowany, dająca ogromną ilość wskazówek. Autor stara się uargumentować ważną rolę sloganu, jako komunikatu i narzędzia w środowisku reklamowym, politycznym, społecznym. Zaznacza, w jaki sposób...
więcej Pokaż mimo to