rozwińzwiń

Pokaż swój styl. Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie

Okładka książki Pokaż swój styl. Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie Aimee Song
Okładka książki Pokaż swój styl. Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie
Aimee Song Wydawnictwo: Znak Literanova poradniki
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Znak Literanova
Data wydania:
2016-11-23
Data 1. wyd. pol.:
2016-11-23
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324037711
Tagi:
instagram styl social-media
Średnia ocen

6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
118 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1368
1362

Na półkach: ,

#447 - Pokaż swój styl. Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie - Aimee Song - Wydawnictwo Znak literanova

#7/52/2021

Książka ma 208 stron i jest to poradnik dotyczący Instagrama. Swoją premierę miała dnia 23.11.2016 roku.

Książka trafiła w moje ręcez rekomendacji Marcin Osman. Jest ona pięknie wydana, zawiera wiele ciekawych zdjęć.

Na wstępie poznajemy historię autorki, oraz drogę jaką pokonała, do miejsca, w którym jest obecnie.

Znajduje się w niej wiele porad dotyczących robienia i obrabiania zdjęć na Instagram. Możemy z niej poznać styl autorki, jako blogerki i zainspirować się do stworzenia własnego stylu.

https://www.facebook.com/zaczytanaeliza/photos/a.1656801191286441/2556708554629029/

#447 - Pokaż swój styl. Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie - Aimee Song - Wydawnictwo Znak literanova

#7/52/2021

Książka ma 208 stron i jest to poradnik dotyczący Instagrama. Swoją premierę miała dnia 23.11.2016 roku.

Książka trafiła w moje ręcez rekomendacji Marcin Osman. Jest ona pięknie wydana, zawiera wiele ciekawych...

więcej Pokaż mimo to

avatar
120
116

Na półkach:

Moja opinia na: https://takieksiazki.blogspot.com/2020/10/aimee-song-pokaz-swoj-styl-jak-sie.html

Moja opinia na: https://takieksiazki.blogspot.com/2020/10/aimee-song-pokaz-swoj-styl-jak-sie.html

Pokaż mimo to

avatar
1475
661

Na półkach: , ,

Media społecznościowe opanowały już cały świat, intensywnie oddziałują na ludzką psychikę, a do tego mogą wręcz uzależniać. Obecnie na topie jest Instagram, który stanowi  dla odbiorców bardzo hipnotyzujące medium, które można wykorzystać również do celów biznesowych. Codziennie miliony ludzi na całym świecie wrzucają swoje zdjęcia do Sieci, czekając na odzew szerszej publiki. Aimee Song jest blogerką i projektantką mody, na Instagramie śledzi ją ponad 5,5 mln obserwatorów, dla niektórych jest guru w świecie mediów społecznościowych. Po książkę Amerykanki zdecydowałam się sięgnąć, aby  dowiedzieć się czegoś na temat robienia i publikowania zdjęć. Czy Aimee Song udało się mnie oczarować?

Będąc nastolatką Aimee Song trudno  było  odnaleźć się w świecie swoich  rówieśników, odskocznią i kuszącą alternatywą stał się dla niej Internet, gdzie mogła poznawać nowych, fascynujących ludzi. Amerykanka doświadczenie w zakresie poruszania się w świecie mediów społecznościowych zdobyła metodą prób i błędów, żeby ułatwić innym użytkownikom Instagrama start, postanowiła podzielić się własnymi refleksjami. W swoim poradniku przybliża funkcjonowanie tego konkretnego medium społecznościowego oraz edukuje, co powinniśmy zrobić, jeżeli chcemy przy jego użyciu osiągnąć sukces biznesowy. Każdy ma swój styl i ważne jest, aby w odpowiedni sposób przekazać go światu, a przy okazji  zyskać grono wiernych obserwatorów. Aimee Song uczy, co zrobić, aby nasze zdjęcia były profesjonalne, interesujące,  a co  najważniejsze klikalne. Książka w prosty  sposób przybliża tajniki, z jakimi powinna zapoznać się każda osoba, która chcę stworzyć własną markę na Instagramie.

Muszę przyznać, że czuje się głęboko rozczarowana tym tytułem, Amerykanka nie wprowadziła żadnej rewolucji w moim własnym pojmowaniu Instagrama. Nie uważam tej książki za totalną stratę czasu, ale według mnie zawiera same ogólniki, przez które jest wartościowa tylko  dla laików, dla średnio zaawansowanych użytkowników wieje nudą. Aimee Song skupia się na przygotowywaniu kompozycji modowych i lifestylowych, bo głównie tego typu fotografii publikuje na swoim profilu. Sporo wzmianek  jest  o  tym, czego robić nie powinniśmy, a mało konkretnych porad, które miałyby przełożenie na każdego rodzaju posty. Song dzieli się własnymi doświadczeniami, sama eksperymentowała i chcę oszczędzić swoim odbiorcom niepowodzeń. Konkretów znalazłam garstkę, tyczyły się głównie stosowania filtrów, edytowania zdjęć, rodzajów oświetlenia i to  by było na tyle. Serwowanie oczywistych oczywistości mnie osobiście irytuje i prowadzi do przykrego stanu intelektualnego niedosytu, bo nie znam osoby, która czerpałaby przyjemność z publikowania nieporządku, czy zdjęć ukazujących ją w negatywnym świetle. Przyrównując poradnik Amerykanki do książki Kasi Tusk, jaką miałam przyjemność czytać jakiś czas temu, koncepcja polskiej blogerki bardziej do mnie trafia.

Czytając Make photography easier dostałam masę wartościowych  porad, dotyczących robienia różnego rodzaju zdjęć  począwszy od wyboru tła, na dokładnym opisie obróbki kończąc, czego niestety nie uświadczyłam u Aimee Song. Książka Amerykanki jest przyjemna w odbiorze, trzeba jej to oddać, ale w gruncie rzeczy w żaden sposób nie poszerzyła mojej wiedzy na temat użytkowania Instagrama. Sporo zdjęć, mało treści, taka kompozycja może i dobrze się sprzedaje, jest niewymagająca, ale do mnie nie trafia. Amerykanka jest  bezpośrednia i jej poradnik jest dość sympatyczny, ale nie spełnia głównego przesłania tego typu literatury, w żaden  sposób nie edukuje. Rozumiem, że książka została wydana w 2016 roku, a od tego czasu cały świat poszedł do przodu, Instagram również, ale nie znaczy to, że należy traktować potencjalnych użytkowników  tego  medium po  macoszemu. Sama śledzę kilka profili  osób, które za cel powzięły sobie misje edukowania przyszłych instagramowiczów i wychodzi im to  z bardzo pozytywnym skutkiem. U Aimee Song zabrakło mi porad technicznych, sugestii, które byłyby wartościowe dla szerszego grona odbiorców, a nie tylko osób zainteresowanych  modą, czy projektowaniem wnętrz i jest mi trochę przykro, że nie otrzymałam tego, co zapewniał wydawca w opisie tej  publikacji. 

Tytuł książki Aimee Song jest całkowitym zaprzeczeniem jej treści, bo może poznacie styl autorki, ale trudno będzie wam odkryć swój własny, jaki zamierzacie kreować w mediach społecznościowych. Czuje się rozczarowana, po osobie o  tak dużym doświadczeniu w zakresie prowadzenia bardzo popularnego profilu na Instagramie spodziewałam się czegoś więcej.

Media społecznościowe opanowały już cały świat, intensywnie oddziałują na ludzką psychikę, a do tego mogą wręcz uzależniać. Obecnie na topie jest Instagram, który stanowi  dla odbiorców bardzo hipnotyzujące medium, które można wykorzystać również do celów biznesowych. Codziennie miliony ludzi na całym świecie wrzucają swoje zdjęcia do Sieci, czekając na odzew szerszej...

więcej Pokaż mimo to

avatar
347
347

Na półkach: ,

Dziś zaglądamy do środka w pierwszym, a jednocześnie ostatnim z trzech spojrzeń na to wyjątkowo pięknie wydane wydawnictwo. W dużej mierze skierowane do Was Drogie Panie, ale piszący te słowa już odnalazł w niej coś dobrego.

Nie bez powodu ma kwadratowy format, bo to kwadrat stanowi o istocie tego miejsca, które mnie, ale również Ciebie coraz bardziej przyciąga.

#aimeesong wykreowała swój styl właśnie tu na Instagramie. Czytelny, jasny, kreatywny przekaz i wyjątkowo pięknie wydane to małe coś, co właśnie teraz podkreślam ponownie krótkim słowem.

Album dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Instagramem, ale też dla tych, którzy chcieliby jeszcze bardziej uwypuklić i podkreślić swój przekaz by docierać jeszcze dalej i skupiać wokół siebie jeszcze więcej spojrzeń. Korzystając z bogactwa porad, zdjęć, ale też samodzielnych ćwiczeń w stopniowym doskonaleniu się w kreowaniu wizerunku tego miejsca.

Internetowa cela to powieść obyczajowa o bólach przeszłości,
o magii zaklętej w teraźniejszości i o przyszłości,
która budowana na gruzach historii i tajemnic, wcale nie zdaje się być taka pewna...
https://www.facebook.com/Internetowa.cela

Dziś zaglądamy do środka w pierwszym, a jednocześnie ostatnim z trzech spojrzeń na to wyjątkowo pięknie wydane wydawnictwo. W dużej mierze skierowane do Was Drogie Panie, ale piszący te słowa już odnalazł w niej coś dobrego.

Nie bez powodu ma kwadratowy format, bo to kwadrat stanowi o istocie tego miejsca, które mnie, ale również Ciebie coraz bardziej...

więcej Pokaż mimo to

avatar
973
451

Na półkach: ,

Niedawno założyłam własne konto na Instagramie i uznałam, że fajnie byłoby przeczytać ten poradnik, by w niebanalny sposób prowadzić dodawanie postów. Ale spokojnie, nie pragnę sławy i współpracy z Chanel itp. ;-)

Książka jest głównie przeznaczona dla osób prowadzących superszałowe życie, które nadaje się do profilu lifestyle'owego, nie dla zwykłego Kowalskiego. No chyba że ten Kowalski prowadzi, dajmy na to, profil firmowy, wtedy jak najbardziej może skorzystać ze wskazówek autorki.

Mnie jednak najbardziej urzekła oprawa graficzna książki, przepiękne (rzeczywiście profesjonalne i zachwycające) fotografie z bloga Songofstyle. Chociażby dla tych zdjęć warto przewertować tę książkę. Albo wejść na Instagram :-)

Niedawno założyłam własne konto na Instagramie i uznałam, że fajnie byłoby przeczytać ten poradnik, by w niebanalny sposób prowadzić dodawanie postów. Ale spokojnie, nie pragnę sławy i współpracy z Chanel itp. ;-)

Książka jest głównie przeznaczona dla osób prowadzących superszałowe życie, które nadaje się do profilu lifestyle'owego, nie dla zwykłego Kowalskiego. No...

więcej Pokaż mimo to

avatar
196
152

Na półkach: ,

Fajnie wydana książka, dużo inspirujących zdjęć, kilka rad autorki zaczęłam wykorzystywać przy prowadzeniu swojego konta na Instagramie, ale wiele rad niestety skierowanych jest jedynie do właścicieli telefonów z ugryzionym jabłkiem. Niby doba książka, a jednak liczyłam na jeszcze więcej konkretów.

Fajnie wydana książka, dużo inspirujących zdjęć, kilka rad autorki zaczęłam wykorzystywać przy prowadzeniu swojego konta na Instagramie, ale wiele rad niestety skierowanych jest jedynie do właścicieli telefonów z ugryzionym jabłkiem. Niby doba książka, a jednak liczyłam na jeszcze więcej konkretów.

Pokaż mimo to

avatar
254
50

Na półkach:

Książka tak naprawdę o niczym. Przeciętny użytkownik instagrama nie dowie się z niej niczego nowego. Na plus zasługuje przyjemna dla oka oprawa graficzna i ładne zdjęcia.

Książka tak naprawdę o niczym. Przeciętny użytkownik instagrama nie dowie się z niej niczego nowego. Na plus zasługuje przyjemna dla oka oprawa graficzna i ładne zdjęcia.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    149
  • Chcę przeczytać
    111
  • Posiadam
    60
  • Teraz czytam
    13
  • Chcę w prezencie
    5
  • 2017
    3
  • Ulubione
    3
  • 2018
    2
  • 2020
    2
  • 2018
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także