Hipnotyczny marketing
Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
248 str. 4 godz. 8 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2007-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2007-01-01
- Liczba stron:
- 248
- Czas czytania
- 4 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324611935
Wsad kolorowy do Twojej głowy Twórz strony internetowe działające jak bankomaty Zdobywaj rozgłos za darmo Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach! Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdzie
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 99
- 55
- 15
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Typowy amerykański bełkot.
Typowy amerykański bełkot.
Pokaż mimo toDużo amerykańskiego bełkotu o energii i wierze w siebie
Dużo amerykańskiego bełkotu o energii i wierze w siebie
Pokaż mimo toNowatorska, ispirujaca
Nowatorska, ispirujaca
Pokaż mimo to„Hipnotyczny Marketing” tytuł książki i hasło, której się niej pojawia niezliczoną ilość razy. W skutek czego ciężko się czyta książkę odnosząc wrażenie, że czyta się ciągle to samo. Autor używa wielkich słów ”to Cię zszokuje”, „ Teraz uważaj co przeczytasz” a tak naprawdę nic się nie dzieje. Jak dla mnie książka jest jedna wielką reklamą i nie wnosi nic nadzwyczajnego. Rady, które może wykorzystać przysłowiowy „ Kowalski” można policzyć na palach jednej ręki.
Autor gdyby dawał przykłady bardziej przyziemne ( znane zwykłej szare osobie) łatwiej byłoby zrozumieć jego ideę. Do mnie książka nie przemawia.
Plus za okładkę oraz szatę graficzną książki.
„Hipnotyczny Marketing” tytuł książki i hasło, której się niej pojawia niezliczoną ilość razy. W skutek czego ciężko się czyta książkę odnosząc wrażenie, że czyta się ciągle to samo. Autor używa wielkich słów ”to Cię zszokuje”, „ Teraz uważaj co przeczytasz” a tak naprawdę nic się nie dzieje. Jak dla mnie książka jest jedna wielką reklamą i nie wnosi nic nadzwyczajnego....
więcej Pokaż mimo toAutor napisał książkę nie wysilając się za bardzo, po prostu spisując swoje historie i metody. Zrobił to nad wyraz skutecznie. Książkę w 50% można odnieść na rynek polski, ale jednak większość przykładów sprawdza się lepiej w USA.
Miejmy nadzieję, że rynek zakupów internetowych będzie się w Polsce nadal rozwijał i będzie można zastosować sporo z książki J.V.
Autor napisał książkę nie wysilając się za bardzo, po prostu spisując swoje historie i metody. Zrobił to nad wyraz skutecznie. Książkę w 50% można odnieść na rynek polski, ale jednak większość przykładów sprawdza się lepiej w USA.
Pokaż mimo toMiejmy nadzieję, że rynek zakupów internetowych będzie się w Polsce nadal rozwijał i będzie można zastosować sporo z książki J.V.
Polecam wszystkim praktyką biznesowym. Jest to jedna z tych pozycji, która należy przeczytać. Wiedzę wdrążyć w życie. Marketing jest wojną na percepcje nie na cechy produktów.
http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/
Polecam wszystkim praktyką biznesowym. Jest to jedna z tych pozycji, która należy przeczytać. Wiedzę wdrążyć w życie. Marketing jest wojną na percepcje nie na cechy produktów.
Pokaż mimo tohttp://wojownikpokoju.pl/pl/blog/
Tak kiepskiej książki dotyczącej marketingu nieczytałam dawno. Spokojnie wszystko co ważne dałoby się umieścić na jednej stronie a przypuszczam że i to za dużo. Jak napisać tytuł maila czy skonstruować wizytówkę to trochę za mało aby swój pomysł nazwać hipnotycznym. Nie widzę tu ani hipnotyzmu, ani kreatywności ani marketingu.
Tak kiepskiej książki dotyczącej marketingu nieczytałam dawno. Spokojnie wszystko co ważne dałoby się umieścić na jednej stronie a przypuszczam że i to za dużo. Jak napisać tytuł maila czy skonstruować wizytówkę to trochę za mało aby swój pomysł nazwać hipnotycznym. Nie widzę tu ani hipnotyzmu, ani kreatywności ani marketingu.
Pokaż mimo toNajpopularniejszy mistyk świata, król współczesnych szarlatanów robiąc nas w konia pokazuje jak robić w konia innych.
Kto czyta książkę Vitale nie może zaprzeczył jego skuteczności Kupił, czyta, techniki działają. Jeśli nawet ją ukradł, to i tak zaciekawiła go, skoro czyta. A to zaciekawienie jest jedną z kluczowych tajników Vitale.
W przeszło 200 stronicowej książce z której 2/3 to oferty handlowe jemu podobnych i przepisy z innych książek Vitale naucza jak będąc szczerym, natchnionym i przepełnionym miłością kosić hajs.
Cokolwiek nie mówić o ludziach robiących pieniądze na nauczania innych robienia pieniędzy, książka Vitale wzbogaca. Polecam ludziom, którzy potrafią się zdystansować na tyle, by przecedzić słowa przez sit. Książka nie dla łatwowiernych, ci mogliby po przeczytaniu wejść na wszystkie z dziesiątek kryptoreklam zamieszczonych w środku i wyzbyć się ostatnich oszczędności ;)
Najpopularniejszy mistyk świata, król współczesnych szarlatanów robiąc nas w konia pokazuje jak robić w konia innych.
więcej Pokaż mimo toKto czyta książkę Vitale nie może zaprzeczył jego skuteczności Kupił, czyta, techniki działają. Jeśli nawet ją ukradł, to i tak zaciekawiła go, skoro czyta. A to zaciekawienie jest jedną z kluczowych tajników Vitale.
W przeszło 200 stronicowej książce z...
Lekko się czyta, rozbudza wyobraźnię i chęci do działania. Polecam ;)
Lekko się czyta, rozbudza wyobraźnię i chęci do działania. Polecam ;)
Pokaż mimo toFantastyczna książka po przeczytaniu której, nie nadążysz z zapisaniem swoich pomysłów które pomogą ci osiągnąć sukces marketingowy. Szczerze polecam.
Fantastyczna książka po przeczytaniu której, nie nadążysz z zapisaniem swoich pomysłów które pomogą ci osiągnąć sukces marketingowy. Szczerze polecam.
Pokaż mimo to