Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Difin
- Data wydania:
- 2010-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-01-01
- Liczba stron:
- 207
- Czas czytania
- 3 godz. 27 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788376413020
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji.
Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone innowacjom, konkurencyjności, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Z recenzji dr hab. prof. SGH Anny Skowronek-Mielczarek:
Publikację można polecić jako monografię dającą użyteczną wiedzę z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, ich konkurencyjności, uwzględniającą współczesne wyzwania, jakie stoją dziś przed każdym podmiotem gospodarczym. Z pewnością jest to opracowanie, które może stać się monografią przydatną dla studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich. Mogą też z niej korzystać praktycy, menedżerowie, by uzupełnić swą wiedzę o najnowsze rozwiązania w zakresie zwiększania poziomu innowacyjności przedsiębiorstwa i kreowania jego przewagi konkurencyjnej.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Innowacyjność w zarządzaniu a konkurencyjność przedsiębiorstwa
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE