Intryguj - Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy?
Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi.
Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę ? Nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego.
Ludzie nie chcą dziś kolejnych informacji ? Chcą być zaintrygowani.
Problem w tym, że trzeba to zrobić szybko. Najlepiej w ciągu pierwszych ośmiu sekund rozmowy. Dlaczego? Bo tak krótki jest nasz zakres uwagi. Dłuższy mają złote rybki. Jak to zrobić?
Odpowiedź zna Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE uczy, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią wystąpienia w spójną, przekonującą i skuteczną komunikacją dwustronną.
Dla kogo? Dla każdego, kto się komunikuje i chce nawiązywać relacje z innymi: dla przedsiębiorców, specjalistów sprzedaży i marketingu, ludzi wolnych zawodów, liderów i zwykłych ludzi.
Ale jeszcze raz, dlaczego? Jeżeli nie przykujesz uwagi swojego rozmówcy, to nigdy nie nawiążesz z nim głębszej relacji, a to oznacza, że nie otworzy przed tobą swojego serca ani portfela. Innowacyjne techniki opracowane przez Sam dowiodły swojej skuteczności, pomagając jej klientom zdobywać kontrakty i zarobić miliony dolarów. Teraz to może być także i twoja tajemna metoda zdobywania pieniędzy, pracy i awansu.
Sam Horn, Ekspert Intrigue, jest specjalistką-strategiem w zakresie pozycjonowania, komunikowania i kreowania marki z dwudziestoletnim stażem pracy i licznymi sukcesami we współpracy z takimi klientami, jak Intel, NASA, Boeing, Cisco, KPMG, British Airways, ASAE czy Entrepreneurs Organization. Była jedną z najwyżej ocenianych prelegentek na liście najszybciej rozwijających się firm 500/5000 magazynu Inc.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 43
- 26
- 9
- 3
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Na efekty porad jeszcze chwilę poczekam ale część metod już została przetestowana w boju. Książka przydatna do dopracowania oferty, maili sprzedażowych i wystąpień.
Na efekty porad jeszcze chwilę poczekam ale część metod już została przetestowana w boju. Książka przydatna do dopracowania oferty, maili sprzedażowych i wystąpień.
Pokaż mimo toDostałem tę książkę na święta w prezencie, bo jestem w trakcie otwierania własnego biznesu. Postanowiłem przeczytać ją możliwie najszybciej, aby móc dowiedzieć się czegoś co mogłoby pomóc mi w rozkręceniu firmy, i pomimo tego, że książka nie jest objętościowo zbyt bogata ( dużo pustych stron, duża czcionka, szerokie odstępy pomiędzy wierszami),i spokojnie można przeczytać ją pewnie w jakieś 4 godziny, to męczyłem ją aż 6 dni. Jak dla mnie to jest to porażka, książka wypełniona frazesami, cytatami i nudnymi anegdotami, nie wniosła nic do mojego życia, a nawet powiem więcej zmarnowała tylko mój czas. Nie polecam...
Dostałem tę książkę na święta w prezencie, bo jestem w trakcie otwierania własnego biznesu. Postanowiłem przeczytać ją możliwie najszybciej, aby móc dowiedzieć się czegoś co mogłoby pomóc mi w rozkręceniu firmy, i pomimo tego, że książka nie jest objętościowo zbyt bogata ( dużo pustych stron, duża czcionka, szerokie odstępy pomiędzy wierszami),i spokojnie można przeczytać...
więcej Pokaż mimo toKsiążka napisana przystępnie i to się chwali. Problem jest jednak taki, że wszelkie rady w niej dawane mogły działać dziesięć lat temu lub są na tyle oczywiste, że trudno traktować je poważnie.
Książka napisana przystępnie i to się chwali. Problem jest jednak taki, że wszelkie rady w niej dawane mogły działać dziesięć lat temu lub są na tyle oczywiste, że trudno traktować je poważnie.
Pokaż mimo toKsiążka amerykańskiej autorki Sam Horn początkowo mnie oczarowała, a następnie rozczarowała. Napisana w amerykańskim stylu książka o komunikacji i wystąpieniach publicznych podaje sposób, jak przyciągnąć uwagę słuchaczy. Metoda jest ujęta w akronim INTRIGUE.
Po przeczytaniu dwóch pierwszych części poświęconych "I" - Intro oraz "N" nowe, chciałem dać książce ocenę osiem. Dużo ciekawych przykładów i ożywczych sposobów rzeczywiście przykuwało moją uwagę.
Niestety, zbyt długi akronim spowodował, że kolejne części były napisane na "7" lub "6" , a przy ostatnich rozdziałach zwyczajnie się nudziłem. To już była tylko "5".
W sumie to dobra książka, w której każdy pewnie znajdzie coś dla siebie.
Książka amerykańskiej autorki Sam Horn początkowo mnie oczarowała, a następnie rozczarowała. Napisana w amerykańskim stylu książka o komunikacji i wystąpieniach publicznych podaje sposób, jak przyciągnąć uwagę słuchaczy. Metoda jest ujęta w akronim INTRIGUE.
więcej Pokaż mimo toPo przeczytaniu dwóch pierwszych części poświęconych "I" - Intro oraz "N" nowe, chciałem dać książce ocenę osiem....
Prawda czasu - prawda ekranu. Autorka wie, co pisze i wie dlaczego. Berkeley powiedział: esse est percipi, a Horn w bardzo obrazowy sposób przekłada tę zasadę na nasze czasy. Warto zwrócić uwagę, że o ile to oczywiste w świecie biznesu, to ma to również zastosowanie do naszego życia prywatnego. Wyróżnić się można też pozytywnie, chociaż faktycznie, zajmuje to więcej czasu i pracy 😉.
Prawda czasu - prawda ekranu. Autorka wie, co pisze i wie dlaczego. Berkeley powiedział: esse est percipi, a Horn w bardzo obrazowy sposób przekłada tę zasadę na nasze czasy. Warto zwrócić uwagę, że o ile to oczywiste w świecie biznesu, to ma to również zastosowanie do naszego życia prywatnego. Wyróżnić się można też pozytywnie, chociaż faktycznie, zajmuje to więcej czasu...
więcej Pokaż mimo to