Intryguj - Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Okładka książki Intryguj - Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Sam Horn Wydawnictwo: MT Biznes poradniki
238 str. 3 godz. 58 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2016-06-03
Data 1. wyd. pol.:
2016-06-03
Liczba stron:
238
Czas czytania
3 godz. 58 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380870628
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
13 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1
1

Na półkach:

Dostałem tę książkę na święta w prezencie, bo jestem w trakcie otwierania własnego biznesu. Postanowiłem przeczytać ją możliwie najszybciej, aby móc dowiedzieć się czegoś co mogłoby pomóc mi w rozkręceniu firmy, i pomimo tego, że książka nie jest objętościowo zbyt bogata ( dużo pustych stron, duża czcionka, szerokie odstępy pomiędzy wierszami), i spokojnie można przeczytać ją pewnie w jakieś 4 godziny, to męczyłem ją aż 6 dni. Jak dla mnie to jest to porażka, książka wypełniona frazesami, cytatami i nudnymi anegdotami, nie wniosła nic do mojego życia, a nawet powiem więcej zmarnowała tylko mój czas. Nie polecam...

Dostałem tę książkę na święta w prezencie, bo jestem w trakcie otwierania własnego biznesu. Postanowiłem przeczytać ją możliwie najszybciej, aby móc dowiedzieć się czegoś co mogłoby pomóc mi w rozkręceniu firmy, i pomimo tego, że książka nie jest objętościowo zbyt bogata ( dużo pustych stron, duża czcionka, szerokie odstępy pomiędzy wierszami), i spokojnie można przeczytać...

więcej Pokaż mimo to

avatar
242
9

Na półkach:

Książka napisana przystępnie i to się chwali. Problem jest jednak taki, że wszelkie rady w niej dawane mogły działać dziesięć lat temu lub są na tyle oczywiste, że trudno traktować je poważnie.

Książka napisana przystępnie i to się chwali. Problem jest jednak taki, że wszelkie rady w niej dawane mogły działać dziesięć lat temu lub są na tyle oczywiste, że trudno traktować je poważnie.

Pokaż mimo to

avatar
234
161

Na półkach: ,

Książka amerykańskiej autorki Sam Horn początkowo mnie oczarowała, a następnie rozczarowała. Napisana w amerykańskim stylu książka o komunikacji i wystąpieniach publicznych podaje sposób, jak przyciągnąć uwagę słuchaczy. Metoda jest ujęta w akronim INTRIGUE.
Po przeczytaniu dwóch pierwszych części poświęconych "I" - Intro oraz "N" nowe, chciałem dać książce ocenę osiem. Dużo ciekawych przykładów i ożywczych sposobów rzeczywiście przykuwało moją uwagę.
Niestety, zbyt długi akronim spowodował, że kolejne części były napisane na "7" lub "6" , a przy ostatnich rozdziałach zwyczajnie się nudziłem. To już była tylko "5".
W sumie to dobra książka, w której każdy pewnie znajdzie coś dla siebie.

Książka amerykańskiej autorki Sam Horn początkowo mnie oczarowała, a następnie rozczarowała. Napisana w amerykańskim stylu książka o komunikacji i wystąpieniach publicznych podaje sposób, jak przyciągnąć uwagę słuchaczy. Metoda jest ujęta w akronim INTRIGUE.
Po przeczytaniu dwóch pierwszych części poświęconych "I" - Intro oraz "N" nowe, chciałem dać książce ocenę osiem....

więcej Pokaż mimo to

Reklama
avatar
51
51

Na półkach:

Prawda czasu - prawda ekranu. Autorka wie, co pisze i wie dlaczego. Berkeley powiedział: esse est percipi, a Horn w bardzo obrazowy sposób przekłada tę zasadę na nasze czasy. Warto zwrócić uwagę, że o ile to oczywiste w świecie biznesu, to ma to również zastosowanie do naszego życia prywatnego. Wyróżnić się można też pozytywnie, chociaż faktycznie, zajmuje to więcej czasu i pracy 😉.

Prawda czasu - prawda ekranu. Autorka wie, co pisze i wie dlaczego. Berkeley powiedział: esse est percipi, a Horn w bardzo obrazowy sposób przekłada tę zasadę na nasze czasy. Warto zwrócić uwagę, że o ile to oczywiste w świecie biznesu, to ma to również zastosowanie do naszego życia prywatnego. Wyróżnić się można też pozytywnie, chociaż faktycznie, zajmuje to więcej czasu...

więcej Pokaż mimo to


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Intryguj - Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów


Reklama
zgłoś błąd