Intryguj - Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Okładka książki Intryguj - Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów Sam Horn
Okładka książki Intryguj - Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Sam Horn Wydawnictwo: MT Biznes poradniki
238 str. 3 godz. 58 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2016-06-03
Data 1. wyd. pol.:
2016-06-03
Liczba stron:
238
Czas czytania
3 godz. 58 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380870628
Średnia ocen

6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
20 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
156
53

Na półkach: , ,

Na efekty porad jeszcze chwilę poczekam ale część metod już została przetestowana w boju. Książka przydatna do dopracowania oferty, maili sprzedażowych i wystąpień.

Na efekty porad jeszcze chwilę poczekam ale część metod już została przetestowana w boju. Książka przydatna do dopracowania oferty, maili sprzedażowych i wystąpień.

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Dostałem tę książkę na święta w prezencie, bo jestem w trakcie otwierania własnego biznesu. Postanowiłem przeczytać ją możliwie najszybciej, aby móc dowiedzieć się czegoś co mogłoby pomóc mi w rozkręceniu firmy, i pomimo tego, że książka nie jest objętościowo zbyt bogata ( dużo pustych stron, duża czcionka, szerokie odstępy pomiędzy wierszami),i spokojnie można przeczytać ją pewnie w jakieś 4 godziny, to męczyłem ją aż 6 dni. Jak dla mnie to jest to porażka, książka wypełniona frazesami, cytatami i nudnymi anegdotami, nie wniosła nic do mojego życia, a nawet powiem więcej zmarnowała tylko mój czas. Nie polecam...

Dostałem tę książkę na święta w prezencie, bo jestem w trakcie otwierania własnego biznesu. Postanowiłem przeczytać ją możliwie najszybciej, aby móc dowiedzieć się czegoś co mogłoby pomóc mi w rozkręceniu firmy, i pomimo tego, że książka nie jest objętościowo zbyt bogata ( dużo pustych stron, duża czcionka, szerokie odstępy pomiędzy wierszami),i spokojnie można przeczytać...

więcej Pokaż mimo to

avatar
242
9

Na półkach:

Książka napisana przystępnie i to się chwali. Problem jest jednak taki, że wszelkie rady w niej dawane mogły działać dziesięć lat temu lub są na tyle oczywiste, że trudno traktować je poważnie.

Książka napisana przystępnie i to się chwali. Problem jest jednak taki, że wszelkie rady w niej dawane mogły działać dziesięć lat temu lub są na tyle oczywiste, że trudno traktować je poważnie.

Pokaż mimo to

avatar
336
219

Na półkach: ,

Książka amerykańskiej autorki Sam Horn początkowo mnie oczarowała, a następnie rozczarowała. Napisana w amerykańskim stylu książka o komunikacji i wystąpieniach publicznych podaje sposób, jak przyciągnąć uwagę słuchaczy. Metoda jest ujęta w akronim INTRIGUE.
Po przeczytaniu dwóch pierwszych części poświęconych "I" - Intro oraz "N" nowe, chciałem dać książce ocenę osiem. Dużo ciekawych przykładów i ożywczych sposobów rzeczywiście przykuwało moją uwagę.
Niestety, zbyt długi akronim spowodował, że kolejne części były napisane na "7" lub "6" , a przy ostatnich rozdziałach zwyczajnie się nudziłem. To już była tylko "5".
W sumie to dobra książka, w której każdy pewnie znajdzie coś dla siebie.

Książka amerykańskiej autorki Sam Horn początkowo mnie oczarowała, a następnie rozczarowała. Napisana w amerykańskim stylu książka o komunikacji i wystąpieniach publicznych podaje sposób, jak przyciągnąć uwagę słuchaczy. Metoda jest ujęta w akronim INTRIGUE.
Po przeczytaniu dwóch pierwszych części poświęconych "I" - Intro oraz "N" nowe, chciałem dać książce ocenę osiem....

więcej Pokaż mimo to

avatar
52
51

Na półkach:

Prawda czasu - prawda ekranu. Autorka wie, co pisze i wie dlaczego. Berkeley powiedział: esse est percipi, a Horn w bardzo obrazowy sposób przekłada tę zasadę na nasze czasy. Warto zwrócić uwagę, że o ile to oczywiste w świecie biznesu, to ma to również zastosowanie do naszego życia prywatnego. Wyróżnić się można też pozytywnie, chociaż faktycznie, zajmuje to więcej czasu i pracy 😉.

Prawda czasu - prawda ekranu. Autorka wie, co pisze i wie dlaczego. Berkeley powiedział: esse est percipi, a Horn w bardzo obrazowy sposób przekłada tę zasadę na nasze czasy. Warto zwrócić uwagę, że o ile to oczywiste w świecie biznesu, to ma to również zastosowanie do naszego życia prywatnego. Wyróżnić się można też pozytywnie, chociaż faktycznie, zajmuje to więcej czasu...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    43
  • Przeczytane
    26
  • Posiadam
    9
  • Teraz czytam
    3
  • Biznes
    3
  • Sprzedaż
    2
  • Marketing
    2
  • 2021
    1
  • Sales
    1
  • Popularnonaukowe
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Intryguj - Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów


Podobne książki

Przeczytaj także