Komunikacja wizerunkowa e-public relations

Okładka książki Komunikacja wizerunkowa e-public relations
Tymon Smektała Wydawnictwo: Astrum poradniki
200 str. 3 godz. 20 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Astrum
Data wydania:
2015-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-01-01
Liczba stron:
200
Czas czytania
3 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788372778284
Tłumacz:
Komunikacja wizerunkowa e-public relations
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
1,0 1,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
1,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
70
21

Na półkach:

Książka żenująco słaba, wręcz beznadziejna.
Prehistoryczne przykłady, tysiące archaicznych pojęć i reguł, ogólnie nic nowego i na pewno nic ciekawego. Dość powiedzieć, że najnowszy przykład, na jaki można natrafić w książce datowany jest na 2002 rok. Przypomnę, że data wydania tego "dzieła" to rok 2015!!!
Autor snuje wywody czym jest internet i rozwodzi się nad użytecznością takich cudów, jak komunikator tekstowy, czy www... Jeszcze kilka stron, a czuję, że mógłbym natrafić na pojęcie czym jest mysz komputerowa...

NOT RECOMMENDED

Książka żenująco słaba, wręcz beznadziejna.
Prehistoryczne przykłady, tysiące archaicznych pojęć i reguł, ogólnie nic nowego i na pewno nic ciekawego. Dość powiedzieć, że najnowszy przykład, na jaki można natrafić w książce datowany jest na 2002 rok. Przypomnę, że data wydania tego "dzieła" to rok 2015!!!
Autor snuje wywody czym jest internet i rozwodzi się nad...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Jako autor muszę zgodzić się z przedmówcą. Wydanie z 2015 roku to niekonsultowana ze mną reedycja/dodruk wydana na własną rękę przez wydawcę. Oryginalny tekst pochodzi z 2002 roku i wtedy był jak najbardziej na czasie.

Jako autor muszę zgodzić się z przedmówcą. Wydanie z 2015 roku to niekonsultowana ze mną reedycja/dodruk wydana na własną rękę przez wydawcę. Oryginalny tekst pochodzi z 2002 roku i wtedy był jak najbardziej na czasie.

Pokaż mimo to

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Komunikacja wizerunkowa e-public relations


Reklama
zgłoś błąd