Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Tytuł oryginału:
- Data Science for Business: What you need to know about data mining and data-analytic thinking
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2014-11-05
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-11-05
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324696109
- Tłumacz:
- Leszek Sielicki
Wszystko co powinieneś wiedzieć o eksploracji danych i myśleniu w kategoriach analityki danych. Wyciągaj trafne wnioski!
„Lektura obowiązkowa dla każdego, kto poważnie myśli o wykorzystaniu okazji, jakie niosą ze sobą wielkie zbiory danych”.
— Craig Vaughan, globalny wiceprezes SAP
Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków. Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych.
To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych!
Dzięki tej książce:
poznasz model predykcyjny
dowiesz się, jak dopasować model do danych
zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu
zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego
Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje!
Ta książka wykracza poza sferę podstaw analityki danych. To niezbędny przewodnik dla tych z nas (nas wszystkich?),których firmy zostały zbudowane w oparciu o wszechobecność okazji biznesowych, wiążących się z danymi, i nowe możliwości podejmowania decyzji w oparciu o dane.
— Tom Phillips, prezes Distillery i były szef Google Search i Google Analytics
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 82
- 17
- 13
- 11
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Świetna pozycja dla osób które chcą poznać zagadnienia związane z big data i ich analizą od strony nietechnicznej. W prosty, obrazowy sposób wyjaśnia jak używać danych by stały się przewagą konkurencyjną na rynku.
Świetna pozycja dla osób które chcą poznać zagadnienia związane z big data i ich analizą od strony nietechnicznej. W prosty, obrazowy sposób wyjaśnia jak używać danych by stały się przewagą konkurencyjną na rynku.
Pokaż mimo toKsiążka przeciętna. Oceniam ją tak, ponieważ przykładów w tej książce jest stanowczo za mało a za dużo jest teorii i nic z tego nie wynika jak dla mnie. Ta książka nie jest dla ludzi początkujących, którzy nie mają podstaw w analizie biznesowej. Autor pisząc o czymkolwiek stosuje skróty myślowe, których ja nie rozumiem i przez to można mieć wrażenie, że nie rozumie się książki, lub słowa pisanego. Moim zdaniem, ci co siedzą w analizie danych w biznesie nie dowiedzą się niczego nowego, natomiast Ci początkujący czytając tę książkę nie nauczą się analizy ponieważ książka nie jest pisana łatwym językiem. Dla początkującego analityka książka jest po prostu enigmatyczna.
Cytat z ksiazki:
"O ile prawdopodobieństwa można oszacować na podstawie danych, o tyle w przypadku kosztów i korzyści często jest to niemożliwe"
Prawdopodobieństwa czego? Kosztów i korzyści, czy tylko jednego z nich?
Wiele było takich zdań, które są ciężkie i po prostu nie rozumiałem ich. Za dużo skrótów myślowych i autor nie stosował się do zasady, żeby temat przedstawić prosto i logicznie, tak, żeby było mniej teorii a więcej przykładów, od prostych do trudniejszych, tak żebym mógł samodzielnie coś zrobić.
Książka przeciętna. Oceniam ją tak, ponieważ przykładów w tej książce jest stanowczo za mało a za dużo jest teorii i nic z tego nie wynika jak dla mnie. Ta książka nie jest dla ludzi początkujących, którzy nie mają podstaw w analizie biznesowej. Autor pisząc o czymkolwiek stosuje skróty myślowe, których ja nie rozumiem i przez to można mieć wrażenie, że nie rozumie się...
więcej Pokaż mimo to