Człowiek, zjawiska i teksty kultury w komunikacji społecznej

- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377846490
Teksty wchodzące w skład tej wieloautorskiej monografii stanowią bardzo
interesujący zestaw naukowych dociekań. Jest to charakterystyczny
dla dnia dzisiejszego treściowy i metodologiczny wielogłos, kalejdoskop
zróżnicowanych ujęć badawczych,
posiadający jednakżę autorski, orgynalny charakter. Wszystkie omawiane
artykuły charakteryzują się wysoką jakością nauko-wej
refleksji, dojrzałością ujęcia i sprawnością wywodu. Bogactwo tematyczne
wypowiedzi, wchodzących w skład tomu, dobrze odzwierciedla polisemiczny
charakter współczesnej kultury. Mimo zróżnicowania treści oraz
wielorakości metodologicznej wyraźną dominantę monografii stanowi
przyjęty przez wszystkich Autorów (oraz Redaktorów, którzy odpowiednio
zostawili teksty)semiotyczny punkt widzenia komunikacji społecznej.
Konsekwentnie jest ona rozumiana jako generowanie znaczeń - wszelkich
znaczeń, i to niezależnie od podmiotów wchodzących w skład modelu
komunikacyjnego. Ów pogląd,
wywiedziony z tradycji badań kulturowych, doskonale uzasadnia wskazaną
polisemiczność i wieloaspektowość wszelkich
zjawisk i zachowań kulturowych oraz charakterystycznych dlań tekstów,
nie tylko współczesnych. Takie spojrzenie na człowieka,
funkcjonującego wśród znaków kultury, komunikującego się i tworzącego
różne teksty, wydaje się bardzo zasadne i - co ważne -
nader efektywne w opisie tych zjawisk.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Człowiek, zjawiska i teksty kultury w komunikacji społecznej
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE