Amerykański mit, polski konsument, czyli reklamowe oblicza Ameryki

Okładka książki Amerykański mit, polski konsument, czyli reklamowe oblicza Ameryki Jolanta Szymkowska-Bartyzel
Okładka książki Amerykański mit, polski konsument, czyli reklamowe oblicza Ameryki
Jolanta Szymkowska-Bartyzel Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Seria: Prace Amerykanistyczne biznes, finanse
182 str. 3 godz. 2 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Prace Amerykanistyczne
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Data wydania:
2006-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2006-01-01
Liczba stron:
182
Czas czytania
3 godz. 2 min.
Język:
polski
ISBN:
9788323320869
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Pani Anna w Kanadzie. Księga pamiątkowa dedykowana Pani Profesor Annie Reczyńskiej Anna Bartnik, Anna Branach-Kallas, Marcin Gabryś, Marta Kania, Marta Kijewska-Trembecka, Józef Kwaterko, Paweł Laidler, Agnieszka Małek, Magdalena Modrzejewska, Magdalena Paluszkiewicz-Misiaczek, Karolina Pietrzok, Dorota Praszałowicz, Tomasz Soroka, Agnieszka Stasiewicz-Bieńkowska, Maria Szmeja, Jolanta Szymkowska-Bartyzel, Paweł Zając
Ocena 0,0
Pani Anna w Ka... Anna Bartnik, Anna ...
Okładka książki Ad Americam. Vol. XVII (2017) Łukasz Barciński, Kornelia Boczkowska, Anna Fiń, Natalia Koper, Rafał Kuś, Jolanta Szymkowska-Bartyzel, Patrick Vaughan, Małgorzata Zachara-Szymańska
Ocena 0,0
Ad Americam. V... Łukasz Barciński,&n...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
0
0

Na półkach:

Interesujące studium

Interesujące studium

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    9
  • Przeczytane
    3
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Amerykański mit, polski konsument, czyli reklamowe oblicza Ameryki


Podobne książki

Przeczytaj także