Android UI. Podręcznik dla projektantów
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Tytuł oryginału:
- Smashing Android UI
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2013-11-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-11-18
- Liczba stron:
- 400
- Czas czytania
- 6 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324668595
- Tłumacz:
- Mikołaj Szczepaniak
„Smashing Magazine” to jeden z najpopularniejszych serwisów poświęconych profesjonalnemu tworzeniu stron WWW i interfejsów użytkownika. Korzystają z niego przede wszystkim profesjonalni projektanci i deweloperzy. Ta książka to kompilacja wiedzy najwybitniejszych autorów i ekspertów z zespołu „Smashing Magazine”. Sięgnij po nią już teraz i uświadom sobie, że nawet najlepsza aplikacja nie sprzeda się, jeżeli nie będzie atrakcyjna wizualnie i łatwa w zastosowaniu. Zanim napiszesz pierwszą linię kodu, warto przygotować prototyp i przetestować go na potencjalnych użytkownikach.Dzięki lekturze tej książki poznasz struktury aplikacji, mechanizm intencji oraz najlepsze techniki nawigowania wśród dostępnych opcji. Kolejne rozdziały poprowadzą Cię przez szczegóły projektowania komponentów interfejsu, stosowania ikon oraz używania efektów. Część trzecia kompendium poświęcona jest zarządzaniu zasobami Androida, skalowaniu oraz układom interfejsu. Na końcu będziesz miał szansę zapoznać się z najlepszymi wzorcami tworzenia aplikacji na tę platformę. Książka ta jest nieocenionym źródłem informacji na temat tworzenia przyjaznych i wydajnych aplikacji. Musisz ją przeczytać!Dzięki tej książce:* zaprojektujesz funkcjonalny interfejs użytkownika* wykorzystasz w najlepszy sposób zasoby Androida* poznasz najlepsze wzorce projektowe nawigacji i układu* odniesiesz sukces na platformie Android!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka pomylona pod chyba wszystkimi możliwymi względami.
Jest wydana na papierze kredowym, ale z czarno-białymi ilustracjami (na których symulowano refleksy odbicia światła -- odlot). W efekcie nic nie zyskujemy, oprócz problemu jak czytać tekst przy lampce nocnej. Książka jest ciężka, więc szybko zaczynają boleć ręce.
Zdjęcia -- tylko na nielicznych prezentacjach autor wskazuje, o który element mu chodzi. Na całej reszcie prezentowany jest ekran z podpisem, iż np. znajduje się na nim widget X. To zakłada, iż użytkownik z góry wie, które elementy są które. Czarno-białe reprodukcje tylko pogarszają sprawę.
Cena odnosi się do papieru (vide wyżej),a nie zawartości. Kupiłem tę książkę poniżej 1/3 ceny okładkowej, a i tak nie uważam, że wydatek zwrócił mi się w postaci wiedzy.
Jest pomyłką także ze względu na tytuł, który sugeruje dawkę wiedzy dla projektantów. Tymczasem dla projektantów jest garść porad, a gros materiału to zwykły podręcznik programowania.
Informacje -- w kilku miejscach autor zamieścił ilustracje, których nie znalazłem w żadnej innej książce (jak wykresy dynamiki animacji),ale poza tym materiał jest płytki i powiela programistyczne podstawy dla Androida. Prawdopodobnie ta książka miała przede wszystkim wyglądać, a dopiero w dalszej kolejności informować.
Naprawdę szkoda, że autor nie zdecydował się na opis zbioru wzorców projektowych, bo ostatnie pięć rozdziałów dobitnie pokazuje potencjał takich informacji. Cóż... w zderzeniu z nawet słabymi tytułami o programowaniu ta pozycja przegrywa.
TL;DR zbyt uboga, zbyt ciężka (waga),zbyt kłopotliwa do czytania przy punktowym oświetleniu (lampka).
Książka pomylona pod chyba wszystkimi możliwymi względami.
więcej Pokaż mimo toJest wydana na papierze kredowym, ale z czarno-białymi ilustracjami (na których symulowano refleksy odbicia światła -- odlot). W efekcie nic nie zyskujemy, oprócz problemu jak czytać tekst przy lampce nocnej. Książka jest ciężka, więc szybko zaczynają boleć ręce.
Zdjęcia -- tylko na nielicznych prezentacjach autor...