rozwińzwiń

Czym jest branding?

Okładka książki Czym jest branding? Matthew Healey
Okładka książki Czym jest branding?
Matthew Healey Wydawnictwo: ABE Dom Wydawniczy biznes, finanse
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
What is Branding ?
Wydawnictwo:
ABE Dom Wydawniczy
Data wydania:
2008-12-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-12-01
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788361380283
Tłumacz:
Jacek Mikołajczyk
Tagi:
biznes branding logo logotyp marka
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
241
10

Na półkach:

Spoko. Niektóre rozdziały lepsze inne mniej treściwe, ale można się na niej oprzeć albo zainspirować case study.

Spoko. Niektóre rozdziały lepsze inne mniej treściwe, ale można się na niej oprzeć albo zainspirować case study.

Pokaż mimo to

avatar
54
53

Na półkach: ,

Książka przybliża nam technikę brandingu oraz opowiada o tym jak powstały znane na całym świecie logotypy. Warto skupić się na analizie kolorystycznej poszczególnych logotypów, aby dowiedzieć się, że dla danej grupy produktów są kolory, których nie powinniśmy używać.

Książka przybliża nam technikę brandingu oraz opowiada o tym jak powstały znane na całym świecie logotypy. Warto skupić się na analizie kolorystycznej poszczególnych logotypów, aby dowiedzieć się, że dla danej grupy produktów są kolory, których nie powinniśmy używać.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    29
  • Przeczytane
    13
  • Posiadam
    5
  • Edukacja i rozwój
    2
  • B2C
    1
  • Branding
    1
  • Mam
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Ważne, studia
    1
  • Grafika
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Czym jest branding?


Podobne książki

Przeczytaj także