rozwińzwiń

Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm

Okładka książki Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm Tymoteusz Doligalski
Okładka książki Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm
Tymoteusz Doligalski Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2014-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2014-01-01
Język:
polski
ISBN:
9788301180225
Średnia ocen

6,7 6,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Konkurowanie o klienta e-marketingiem Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski, Błażej Korona
Ocena 0,0
Konkurowanie o... Barbara Dobiegała-K...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,7 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
14
3

Na półkach: ,

Model biznesu konceptualizowany za pomocą teorii systemów. Na uwagę zasługuje rozdział, który napisał M.Witek. Analizuje tam przedsiębiorstwo, przez pryzmat koncepcji modelu biznesu przedsiębiorstwo, w którym do kluczowych zasobów należy marka.

Model biznesu konceptualizowany za pomocą teorii systemów. Na uwagę zasługuje rozdział, który napisał M.Witek. Analizuje tam przedsiębiorstwo, przez pryzmat koncepcji modelu biznesu przedsiębiorstwo, w którym do kluczowych zasobów należy marka.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    5
  • Przeczytane
    5
  • Teraz czytam
    2
  • Posiadam
    1
  • POSIADAM
    1
  • Studia
    1
  • Przedsiębiorczość; Modele Biznesu; Innowacje,
    1
  • Z własnej biblioteczki
    1
  • E-commerce
    1
  • Naukowe (bez oceny)
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Modele biznesu w Internecie Teoria i studia przypadków polskich firm


Podobne książki

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Przeczytaj także