Marketing
Wydawnictwo: Podsiedlik-Raniowski i S-ka biznes, finanse
165 str. 2 godz. 45 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Marketing
- Wydawnictwo:
- Podsiedlik-Raniowski i S-ka
- Data wydania:
- 1992-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 1992-01-01
- Liczba stron:
- 165
- Czas czytania
- 2 godz. 45 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 838516538X
- Tłumacz:
- Jarosław Sokół
- Tagi:
- biznes finanse ekonomia marketing
Znajomość marketingu stała się kluczem do sukcesu we współczesnym biznesie. Nie wystarczy bowiem zaoferować na rynku odpowiedni towar czy rodzaj usług, równie ważna jest umiejętna ich sprzedaż. Niniejsza książka wyjaśnia zatem w sposób przystępny i obrazowy złożone, niełatwe zasady marketingu, a także najważniejsze pojęcia z nim związane. Adresowana jest nie tylko do każdego biznesmena czy studenta ekonomii, lecz także do zupełnego laika, który marzy o tym, by zostać polskim Iaccocą.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 6
- 3
- 2
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
To była jedna z 6 ksiązek z tej serii - cienkie, dość esencjonalne, niektóre ilustrowane. Dość stara - ja czytałam w pierwszej połowie lat 90-tych. Wtedy było to kompendium podstawowe. Nie dla studentów i adeptów ekonomii ale rysujące szkic tego, od czego trzeba zacząć. Zacząć, by zmienić myślenie na "rynkowe" bo przecież ...konkurencyjność zaczęła istnieć po stronie oferentów a nie odbiorców. Dobra dla początkujących "marketingowców".
To była jedna z 6 ksiązek z tej serii - cienkie, dość esencjonalne, niektóre ilustrowane. Dość stara - ja czytałam w pierwszej połowie lat 90-tych. Wtedy było to kompendium podstawowe. Nie dla studentów i adeptów ekonomii ale rysujące szkic tego, od czego trzeba zacząć. Zacząć, by zmienić myślenie na "rynkowe" bo przecież ...konkurencyjność zaczęła istnieć po stronie...
więcej Pokaż mimo to