rozwińzwiń

Marketing

Okładka książki Marketing Cyril Northcote Parkinson, M.K. Rustomij, Walter Vieira
Okładka książki Marketing
Cyril Northcote ParkinsonM.K. Rustomij Wydawnictwo: Podsiedlik-Raniowski i S-ka biznes, finanse
165 str. 2 godz. 45 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Marketing
Wydawnictwo:
Podsiedlik-Raniowski i S-ka
Data wydania:
1992-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1992-01-01
Liczba stron:
165
Czas czytania
2 godz. 45 min.
Język:
polski
ISBN:
838516538X
Tłumacz:
Jarosław Sokół
Tagi:
biznes finanse ekonomia marketing
Średnia ocen

5,0 5,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
160
79

Na półkach: ,

To była jedna z 6 ksiązek z tej serii - cienkie, dość esencjonalne, niektóre ilustrowane. Dość stara - ja czytałam w pierwszej połowie lat 90-tych. Wtedy było to kompendium podstawowe. Nie dla studentów i adeptów ekonomii ale rysujące szkic tego, od czego trzeba zacząć. Zacząć, by zmienić myślenie na "rynkowe" bo przecież ...konkurencyjność zaczęła istnieć po stronie oferentów a nie odbiorców. Dobra dla początkujących "marketingowców".

To była jedna z 6 ksiązek z tej serii - cienkie, dość esencjonalne, niektóre ilustrowane. Dość stara - ja czytałam w pierwszej połowie lat 90-tych. Wtedy było to kompendium podstawowe. Nie dla studentów i adeptów ekonomii ale rysujące szkic tego, od czego trzeba zacząć. Zacząć, by zmienić myślenie na "rynkowe" bo przecież ...konkurencyjność zaczęła istnieć po stronie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    6
  • Przeczytane
    3
  • Posiadam
    2
  • 'Posiadam
    1
  • 1999
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing


Podobne książki

Przeczytaj także