E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Okładka książki E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy Jarosław Królewski, Paweł Sala
Okładka książki E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Jarosław KrólewskiPaweł Sala Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
550 str. 9 godz. 10 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2016-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2016-01-01
Liczba stron:
550
Czas czytania
9 godz. 10 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301215156
Średnia ocen

7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
44 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
191
46

Na półkach:

Bardzo dobra pozycja dla osób, które chcą nabyć wiedzę o e-marketingu. Wiele kwestii wymaga rozwinięcia i uaktualnienia, dlatego według mnie książka zasługuje na nowe wydanie.

Bardzo dobra pozycja dla osób, które chcą nabyć wiedzę o e-marketingu. Wiele kwestii wymaga rozwinięcia i uaktualnienia, dlatego według mnie książka zasługuje na nowe wydanie.

Pokaż mimo to

avatar
46
10

Na półkach: ,

Solidne podstawy marketingu w Internecie warta przeczytania

Solidne podstawy marketingu w Internecie warta przeczytania

Pokaż mimo to

avatar
6111
3414

Na półkach:

Ostatnie lata to gwałtowny rozwój technologii przebiegający zgodnie z prawem Moora. To nie może pozostać bez wpływu na ludzi, ich społeczne zachowania, a co za tym idzie, również marketingowe nawyki. Nowe formy komunikacji postawiły wiele firm nad przepaścią, przez którą można zbudować most z odmiennego podejścia do własnej marki albo pozostać na krawędzi przyzwyczajeń. Każdy wybór niesie ryzyko i od tego jak bardzo będziemy otwarci oraz świadomi zachodzących zmian zależy byt firmy, która w nowych realiach musi zaistnieć na rynku, dotrzeć do potencjalnych klientów, zainteresować produktem, a później zachęcić do powracania, polecania znajomym. Możliwość tworzenia stron internetowych - ulotek wpłynęła na możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców, ale dopiero powstanie portali społecznościowych, możliwości tworzenia platform wymiany informacji na prostych szablonach oraz międzyludzkiego komunikowania się pozwoliła na wyjście poza schemat jednostronnej komunikacji. Web 2.0 przyniósł wiele zmian w działaniach marketingowych coraz bardziej zależnych od wykorzystywanego Internetu i o tych zmianach piszą autorzy „E-marketingu” wprowadzającego czytelnika w świat nowoczesnego handlu oraz kreowania wizerunku.
Autorzy „E-marketingu” zwracają uwagę na wiele ważnych rzeczy i działań ważnych w świecie handlu opartego na wykorzystaniu nowoczesnych technologii, a będących czymś nowym dla szerszego grona odbiorców stawiających pierwsze kroki w docieraniu do odbiorców. Szerokie spojrzenie (od tego czym jest marka po to w jaki sposób przekonać ludzi by sami reklamowali markę) oraz bardzo prosty język sprawiają, że lektura jest przystępna dla każdego czytelnika i pozwala laikom zrozumieć wiele zjawisk zachodzących w przestrzeni wirtualnej. Poza możliwością wykorzystania wiedzy w handlu na pewno wiele informacji przyda się także blogerom oraz internetowym artystom poszukującym swoich odbiorców.
Książkę podzielono na cztery części. W pierwszej znajdziemy ogólne informacje na temat marketingu w sieci oraz budowania marki. Druga część zawiera szczegółowy opis poszczególnych narzędzi, możliwości ich wykorzystania, uregulowań prawnych (ważnych także w przypadku działalności fundacji i stowarzyszeń) oraz wpływu wyglądu i funkcjonowania platformy sprzedażowej na sprzedaż. Trzecia część pozwala zgłębić wiedzę na temat metod zdobywania wiedzy na temat procesów zachodzących w Internecie. Czwarta część skierowana jest do praktyków poszukujących konkretnych rozwiązań pozwalających na zacieśnienie współpracy między określonymi działami firmy i pokazanie jak ważne jest posiadanie własnych specjalistów skupiających się na wzajemnej inspiracji oraz mających możliwość przedyskutowania pomysłów i barier.
W pierwszej części znajdziemy tekst Pawła Tkaczyka, specjalisty od budowania marki, autora poczytnego bloga o tej tematyce oraz książek „Zakamarki marki” i „Grywalizacja. Dowiemy się od niego bardzo ważnej rzeczy, z której często nie zdajemy sobie sprawy: „Marka jest jak pogoda – zawsze jest „jakaś”, nawet kiedy nie jest najlepsza”. Autor wyjaśnia nam, co jest ważne w budowani marki, jakie czynniki wpływają na to, że niektórzy ludzie gotowi są promować kupowane przez nich produkty. Nie zabraknie tu spojrzenie na znaczenie emocji klienta oraz wymaganie wysokiej jakości. Paweł Tkaczyk dzieli się również wiedzą na temat tego, w jaki sposób podejmujemy decyzje.
Kolejny artykuł autorstwa Michała Dziekońskiego, eksperta w zakresie strategii marketingowych i controllingu marketingowego, zawiera opis trzech fal marketingu w Polsce, zmian z nimi związanych oraz prezentuje pięć strategii w warunkach wirtualizacji rzeczywistości, istniejących obok czterech klasycznych (penetracji rynku, rozwoju rynku, rozwoju produktu i dywersyfikacji). Przedstawia również swoje spojrzenie na to, jak powinien wyglądać model sukcesu w erze Marketingu 3.0.
Tomasz Surmacz pomaga zrozumieć najważniejsze zagadnienia i wskaźniki związane z rynkiem internetowym w Polsce i na świecie. Krzysztof Bełech analizuje wpływ Internetu na gospodarkę, zwracając szczególną uwagę na rozwój e-usług oraz zmiany w profilu konsumenta oraz próbuje pokazać jak w przyszłości może rozwijać się gospodarka.
Dominik Kaznowski dzieli się swoimi obserwacjami na temat socjal mediów. W swoim artykule podkreśla znaczenie planowania, strategii i uwarunkowań komunikacji w mediach społecznościowych. Paweł Kolenda zwraca uwagę na rolę edukacji w środowisku online kładącej nacisk na zrozumienia oraz właściwe wykorzystanie możliwości Internetu. Ta część pozwala laikom zrozumieć czym jest e-marketing oraz odnaleźć się w świecie mediów.
W drugiej części szczególnie zainteresowały mnie teksty o copywritingu oraz kampaniach internetowych w Internecie. Uważam także, że bardzo cenne są informacje dotyczące przepisów prawnych dotyczących wysyłania maili, pozyskiwania bazy odbiorców naszych treści. W tej części znajdują się informacje na temat tego, co składa się na sukces, znaczeniu aplikacji mobilnych i marketingu mobilnym, skuteczności kodów QR, muzyki, gier reklamowych, e-commerce i marketingu e-mailowym z dokładnymi poradami, jak najlepiej tworzyć newsletter zachęcający do odwiedzania strony i kupowania produktów.
Trzecia, najkrótsza części, pomaga samodzielnie zorganizować obserwacje mediów społecznościowych. Będzie ona przydatna zarówno dla właścicieli firm, marketingowców, jak i badaczy rynku Internetowego. Przyjrzenie się narzędziom i metodologii obserwacji pomaga w optymalnym doborze narzędzi.
Czwarta część skupia się na realnych problemach i prezentowaniu ich rozwiązania. Czytelnicy znajdą w niej podpowiedź a temat tego z jakich narzędzi warto korzystać, jak wygląda obsługa klienta przez Internet, jak wielkie znaczenie ma dobra platforma sprzedażowa Każdy tekst jest bardzo ważny i pomaga nam wejść w świat wykorzystywania IT do wzrostu sprzedaży.
„E-marketing” to publikacja zawierająca teksty napisane przez osoby od wielu lat pracujące w mediach internetowych, e-biznesie, start-upach czy w branży technologicznej. Przejrzystość, prostota publikacji sprawia, że możemy do niej zajrzeć, kiedy mamy określony problem. Poza teorią autorzy dzielą się usystematyzowanym doświadczeniem, dzięki czemu także osoby początkujące mogą bardzo dobrze odnaleźć się w tematyce i wykorzystać ją w działaniach swojej firmy.
„E-marketing” (jak podtytuł wskazuje) to pakiet startowy pozwalający wejść w tajniki e-marketingu. Na poszerzanie wiedzy przyjdzie czas i autorzy podpowiadają po jakie pozycje jeszcze warto sięgnąć, aby rozszerzyć te podstawowe informacje. Na pewno doskonałym uzupełnieniem będą też książki o content marketingu, Google Adwords i Analytics, czyli podstawowych narzędziach wspomagających promocję stron internetowych. „E-marketing” pozwoli przygotować się czytelnikowi do tych poważniejszych książek.

Ostatnie lata to gwałtowny rozwój technologii przebiegający zgodnie z prawem Moora. To nie może pozostać bez wpływu na ludzi, ich społeczne zachowania, a co za tym idzie, również marketingowe nawyki. Nowe formy komunikacji postawiły wiele firm nad przepaścią, przez którą można zbudować most z odmiennego podejścia do własnej marki albo pozostać na krawędzi przyzwyczajeń....

więcej Pokaż mimo to

avatar
576
307

Na półkach: ,

Dobra pozycja książkowa zarówno dla osób zajmujących się marketingiem na co dzień jak i tych, którzy tylko się nim interesują hobbistycznie. Polecam.

Dobra pozycja książkowa zarówno dla osób zajmujących się marketingiem na co dzień jak i tych, którzy tylko się nim interesują hobbistycznie. Polecam.

Pokaż mimo to

avatar
1562
1544

Na półkach:

Kompendium wiedzy o e-marketingu
Gwałtowny rozwój technologii i nowe formy komunikacji wymusiły na firmach wiele zmian, związanych nie tylko z profilem działalności, asortymentem, ale też i sposobami pozyskiwania oraz utrzymania klientów. Naturalną konsekwencją tego, jest również konieczność modyfikacji szeroko pojętych działań marketingowych. Najszybciej wśród wszystkich mediów upowszechnił się Internet i to właśnie o jego wykorzystaniu trzeba myśleć decydując się na prowadzenie i rozwój firmy, co jednak nie oznacza rezygnacji z działań poza siecią.
O tym, w jaki sposób podejmować działania wykorzystując nowe technologie, o czym nie wolno zapomnieć, na co zwrócić uwagę, szczegółowo wyjaśnia jedna z niewielu profesjonalnie przygotowanych publikacji dotyczących współczesnych trendów w marketingu, czyli „E-marketing”. Jarosław Królewski i Paweł Sala to redaktorzy merytoryczni tego grupowego opracowania, tworzonego przez specjalistów, ale adresowanego do szerokiego grona odbiorców, zarówno tych osób, które zagadnieniami związanymi z marketingiem zajmują się zawodowo, studentów tego kierunku, jak i wszystkich, którzy interesują się tematem. Szerokie spojrzenie na marketing, prezentowane przez autorów opublikowanego przez PWN kompendium wiedzy, obejmującego zarówno podstawową wiedzę, jak i specjalistyczne narzędzia oraz cenne wskazówki, czyni książkę niezwykle wartościową i – głęboko w to wierzę – przynoszącą wartość dodaną w postaci nowych klientów.
Pierwszą część publikacji otwiera tekst Pawła Tkaczyka, zajmującego się między innymi budowaniem marki, mówcy publicznego, autora książek „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”. We wstępie do artykułu pisze on: „Marka jest jak pogoda – zawsze jest „jakaś”, nawet kiedy nie jest najlepsza”. Jak jednak zbudować markę z potencjałem? Zanim odpowiemy na to pytanie, poznamy dwie wartości liczące się na rynku: szacunek i miłość, przeanalizujemy tradycyjny sposób podejmowania decyzji i dowiemy się, jakie są trzy waluty zakupów. Z kolei Michał Dziekoński, ekspert w zakresie strategii marketingowych i controllingu marketingowego, przybliża nam trzy fale marketingu w Polsce, a także prezentuje pięć strategii w warunkach wirtualizacji rzeczywistości, istniejących obok czterech klasycznych (penetracji rynku, rozwoju rynku, rozwoju produktu i dywersyfikacji). Przedstawia również swoje spojrzenie na to, jak powinien wyglądać model sukcesu w erze Marketingu 3.0.
Tomasz Surmacz omawia najważniejsze zagadnienia i wskaźniki związane z rynkiem internetowym, zarówno w Polsce, jak i na świecie, a Krzysztof Bełech z kolei analizuje wpływ Internetu na gospodarkę, zwracając szczególną uwagę na rozwój e-usług oraz zmiany w profilu konsumenta. O social media pisze Dominik Kaznowski, podkreślając znaczenie planowania, strategii i uwarunkowań komunikacji w mediach społecznościowych, natomiast Paweł Kolenda zwraca uwagę na rolę edukacji w środowisku online, która ma na celu zarówno zrozumienie, jak i właściwe wykorzystanie możliwości Internetu.


(...)
Pełna treść recenzji znajduje się na stronie: http://qulturaslowa.blogspot.com/2016/07/jarosaw-krolewski-pawe-sala-e-marketing.html

Kompendium wiedzy o e-marketingu
Gwałtowny rozwój technologii i nowe formy komunikacji wymusiły na firmach wiele zmian, związanych nie tylko z profilem działalności, asortymentem, ale też i sposobami pozyskiwania oraz utrzymania klientów. Naturalną konsekwencją tego, jest również konieczność modyfikacji szeroko pojętych działań marketingowych. Najszybciej wśród wszystkich...

więcej Pokaż mimo to

avatar
437
435

Na półkach:

Wiele dziedzin naszego życia przenosi się do Internetu. W sieci kupujemy, czytamy najnowsze newsy ze świata i z branży showbiznesu. Dzięki powszechnemu dostępowi do Internetu możemy mieć dosłownie świat na wyciągnięcie ręki. Również, a może przede wszystkim marketing zmienia się tak, by dostosować się do nowych realiów. Jeżeli zaczynacie swoją przygodę z szeroko rozumianym marketingiem internetowym, prowadzicie fanpage, bloga lub profil na Instagramie, planujecie otworzyć sklep internetowy lub po prostu interesujecie się zagadnieniami związanymi z dziedziną, jaką jest e-marketing, to najnowsza propozycja Wydawnictwa PWN pomoże Wam zrozumieć podstawowe kwestie z nim związane.
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy to swego rodzaju encyklopedia – kompendium wiedzy dotyczącej kilku gałęzi e-marketingu. Jest to praca zbiorowa, w której omawiane są między innymi takie kwestie jak budowanie marki i zaufania do niej, automatyzacja marketingu, promocja treści, content marketing i wiele innych. Każdy z rozdziałów został przygotowany przez specjalistę z danej dzieciny – pracę przygotowały osoby związane na co dzień ze znanymi markami marketingowymi, platformami telewizyjnymi, portalami internetowymi i uczelniami wyższymi.

E-marketing… to publikacja zajmująca się wieloma kwestiami, jak sam tytuł mówi, jest to pakiet startowy. Jest to, więc idealna propozycja dla osób, które dopiero zaczynają „romans” z marketingiem internetowym. Szukają podstawowych informacji. Chcą dowiedzieć się na co zwrócić uwagę przygotowując treści na strony internetowe i jak je promować. Ciekawy jest rozdział mówiący o tym, w jaki sposób można sprawdzić rodzaj ruchu na stronie. Dodatkowo autorzy omawiają podstawowe narzędzia, które ułatwiają działania marketingowe w sieci.

Osoby, które już dłużej „siedzą” w temacie powinny raczej sięgnąć po bardziej szczegółowe publikacje. Wiem, że Wydawnictwo PWN już udostępniło książkę o content marketingu, a jeszcze w tym roku będą wydane książki o automatyzacji marketingu oraz o Google Adwords i Analytics, czyli podstawowych narzędziach, które wspomagają promocję stron internetowych. Z drugiej strony, jest to taka mini encyklopedia, w której szybko można wyszukać konkretne tematy i jedna lub dwie publikacje tego typu zawsze warto mieć pod ręką, tym bardziej że na końcu znajduje się bogata bibliografia, dzięki której odnajdziemy bardziej szczegółowe pozycje z dziedzin, które nas bardziej zainteresują.

Mnie osobiście najbardziej zainteresował rozdział o analizie ruchu na stronach – jak go sprawdzić i jakich narzędzi do tego użyć.

Dużym atutem książki jest ładne i przejrzyste wydanie – całość jest przygotowana w taki sposób, że bardzo łatwo znaleźć najważniejsze informacje.

Na koniec chciałam jeszcze Wam powiedzieć, że tantiemy z tej książki przekazywane są na cele charytatywne.

http://www.czytajac.pl/2016/06/e-marketing-wspolczesne-trendy-pakiet-startowy/

Wiele dziedzin naszego życia przenosi się do Internetu. W sieci kupujemy, czytamy najnowsze newsy ze świata i z branży showbiznesu. Dzięki powszechnemu dostępowi do Internetu możemy mieć dosłownie świat na wyciągnięcie ręki. Również, a może przede wszystkim marketing zmienia się tak, by dostosować się do nowych realiów. Jeżeli zaczynacie swoją przygodę z szeroko rozumianym...

więcej Pokaż mimo to

avatar
678
538

Na półkach: , ,

http://secret-books.blogspot.com/2016/06/co-wiesz-o-mediach-e-marketing.html

Kiedy, mówiąc potocznie, siedzi się w mediach internetowych, dobrze byłoby mieć o nich chociaż jasno- zgniło- zielone pojęcie. Jeżeli, oprócz siedzenia, chce się w tychże mediach prężnie działać, należy stopniowo poszerzać swoją wiedzę na ich temat. A media w tych czasach zmieniają się wyjątkowo szybko.



Tomiszcze E-marketing zawiera teksty napisane przez osoby od wielu lat pracujące w mediach internetowych, e-biznesie, start-upach czy w branży technologicznej. Książka podzielona jest na części, do których możemy zajrzeć w razie potrzeby. Część pierwsza to podstawy - solidny background, w którym znalazły się podstawowe informacje o budowaniu marki, reklamie, konkurencji i szukaniu odpowiedzi na pytanie, co właściwe chcę tą swoją marką wprowadzić oraz jak wygląda w Polsce aspekt używania Internetu, by umieć sprawdzić, czy trafimy do wybranego grona odbiorców. Część druga to składowe sukcesu - tym razem parę słów o tworzeniu aplikacji mobilnych i marketingu mobilnym, skuteczności kodów QR, muzyki, gier reklamowych, e-commerce i marketingu e-mailowym wraz z dokładnymi poradami, jak najlepiej tworzyć newsletter, by zachęcać, a nie zniechęcać. Tam również więcej na temat pracy copywritera oraz pokolenia C, do którego należy pewnie większość z Was. Dla fanów cyferek i empirycznych dowodów skuteczności mediów poświęcona została część trzecia - jak to policzyć. W niej dokładne dane na temat badań rynku i monitoringu mediów społecznościowych. Część czwarta natomiast jest niezbędnikiem nowoczesnego marketera - czyli podstawy dla tych, którzy ze swym produktem chcą docierać do klientów przez kable Internetu. Tam też wskazówki, w jakie technologie warto zainwestować, jak wygląda obsługa klienta przez internet oraz jak zarządzać projektami i współpracować z zespołem.

W tej, niemal, encyklopedii nie znajduje się jedynie sucha teoria, którą możecie bez problemu wygooglać. Na kolejnych kartach zebrano informacje z wielu źródeł i przeanalizowano badania, a autorzy poszczególnych rozdziałów dzielą się z nami swoimi doświadczeniami. Osoba zielona w temacie mediów prawdopodobnie kompletnie nie odnajdzie się w tej lekturze, jednak jest to pozycja obowiązkowa dla tych, którzy w kierunku mediów, zarządzania nimi czy tworzenia od zera idą prężnym i zdecydowanym krokiem.

Zaznaczam także, że to profesjonalna pozycja, pisana niemal naukowym językiem. Jeżeli chcesz tylko wiedzieć, jak założyć fajnego blogaska, to kompendium wiedzy odpowie Ci na to pytanie pośrednio, a większości z informacji i tak nie zrozumiesz lub uznasz za nieistotne. Jeżeli natomiast zajmujesz się lub chcesz zajmować się mediami społecznościowym zawodowo, tworzyć serwisy na miarę najpopularniejszych stron internetowych i zarabiać na swoim hobby, to ten zbiór wiadomości jest jak najbardziej dla Ciebie. I polecam mieć to wszystko w małym paluszku.

http://secret-books.blogspot.com/2016/06/co-wiesz-o-mediach-e-marketing.html

http://secret-books.blogspot.com/2016/06/co-wiesz-o-mediach-e-marketing.html

Kiedy, mówiąc potocznie, siedzi się w mediach internetowych, dobrze byłoby mieć o nich chociaż jasno- zgniło- zielone pojęcie. Jeżeli, oprócz siedzenia, chce się w tychże mediach prężnie działać, należy stopniowo poszerzać swoją wiedzę na ich temat. A media w tych czasach zmieniają się wyjątkowo...

więcej Pokaż mimo to

avatar
61
25

Na półkach: ,

Wartościowa pozycja dla każdego kto interesuje się marketingiem. Omówiono w niej cały wachlarz współczesnych narzędzi pozwalających oddziaływać na rynek. Każdy rozdział jest osobną częścią pisaną przez specjalistę w danej dziedzinie, dlatego książkę można czytać jak podręcznik. Polecam

Wartościowa pozycja dla każdego kto interesuje się marketingiem. Omówiono w niej cały wachlarz współczesnych narzędzi pozwalających oddziaływać na rynek. Każdy rozdział jest osobną częścią pisaną przez specjalistę w danej dziedzinie, dlatego książkę można czytać jak podręcznik. Polecam

Pokaż mimo to

avatar
204
65

Na półkach:

Książka dobra, ale w sumie nie do końca rozumiem target. Dla początkującego marketera, jak ja, w wielu fragmentach była nie do końca zrozumiała. Dopiero pomoc google pomogła mi odkryć co kryje się pod niektórymi marketingowymi skrótami. Natomiast jeśli targetem są pracujący już w branży marketerzy, to ilość informacji zawarta w książce jest mocno pobieżna, ogólnikowa. Poziom publikacji, z racji mnogości autorów, jest zmienny. Jedne rozdziały czyta się z dużą ciekawością, kilka innych jest napisanych niby to naukowym stylem, który ciężko się czyta.
Książka warta swojej ceny, ale bardziej zadowoliłoby mnie usunięcie kilku rozdziałów po to, aby poszerzyć wiedzę z rozdziałów ważniejszych.

Książka dobra, ale w sumie nie do końca rozumiem target. Dla początkującego marketera, jak ja, w wielu fragmentach była nie do końca zrozumiała. Dopiero pomoc google pomogła mi odkryć co kryje się pod niektórymi marketingowymi skrótami. Natomiast jeśli targetem są pracujący już w branży marketerzy, to ilość informacji zawarta w książce jest mocno pobieżna, ogólnikowa....

więcej Pokaż mimo to

avatar
48
13

Na półkach:

Kompendium wiedzy dla osoby pracującej w marketingu. Na prawdę w książce (właściwie podręczniku) znajduje się wszystko co trzeba wiedzieć pracując w tej branży na stanowisku osoby decyzyjnej. Z kolei specjaliści w wąskich dziedzinach mogą dzięki niej poszerzyć swoje pole widzenia i lepiej planować przyszłe działania.

Jeśli miałabym wskazać jakiś minus, to będzie nim to, co przy większości książek o marketingu - technologia, trendy, udoskonalanie algorytmów i przyzwyczajenia użytkowników zmieniają się obecnie bardzo szybko i informacje zawarte na kartach tego wydania mogą szybko się zdezaktualizować.

Tak czy owak, na mojej półce ta pozycja stoi koło Kotlera :)

Kompendium wiedzy dla osoby pracującej w marketingu. Na prawdę w książce (właściwie podręczniku) znajduje się wszystko co trzeba wiedzieć pracując w tej branży na stanowisku osoby decyzyjnej. Z kolei specjaliści w wąskich dziedzinach mogą dzięki niej poszerzyć swoje pole widzenia i lepiej planować przyszłe działania.

Jeśli miałabym wskazać jakiś minus, to będzie nim to,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    158
  • Przeczytane
    61
  • Posiadam
    30
  • Teraz czytam
    8
  • Marketing
    4
  • Marketing
    4
  • Chcę w prezencie
    3
  • Chcę mieć
    3
  • Ebook_Epub
    2
  • Marketing & PR
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy


Podobne książki

Przeczytaj także