Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- BL Info
- Data wydania:
- 2004-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2004-01-01
- Liczba stron:
- 215
- Czas czytania
- 3 godz. 35 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8389537508
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Wybrane zagadnienia Co to jest marketing i reklama Strategie marketingowe Dobre reklamy i ogłoszenia reklamowe Szata graficzna i typografia Reklama bezpośrednia Internet i marketing Kultura, profil i image firmy Telemarketing Targi Skuteczne public relations Jak wybrać dobrą agencję reklamową Plan marketingowy Marketing wewnętrzny Troska o klienta Badania marketingowe Przepisy prawne Zasady podatkowe Autorzy Bratumiła Pawłowska jest pracownikiem wydawnictwa BL Info Polska i zajmuje się tłumaczeniem oraz pisaniem poradników. Pracuje także jako specjalista public relations w jednej z gdańskich fundacji kulturalnych. Bj rn Lund n jest założycielem szwedzkiego wydawnictwa Bj rn Lund n Information AB oraz właścicielem BL Info Polska Sp. z o.o. Napisał wiele książek na temat zarządzania i przedsiębiorczości. Jest często zapraszany z odczytami na kursy i konferencje poświęcone rozwojowi przedsiębiorczości. Informacje Wydanie Czerwiec stron zł ISBN Poleć książkę
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 5
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE