rozwińzwiń

Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie

Okładka książki Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie Radosław Hancewicz
Okładka książki Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
Radosław Hancewicz Wydawnictwo: Onepress poradniki
128 str. 2 godz. 8 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Liczba stron:
128
Czas czytania
2 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324638727
Tagi:
obsługa klienta poradnik biznes
Średnia ocen

7,3 7,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,3 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
40
11

Na półkach:

Większość poradników i szkoleń z obsługi klienta dostępnych na polskim rynku z dwóch zasadniczych względów nie znajduje zastosowania wszędzie tam, gdzie obsługujemy klienta/petenta, ale tak naprawdę niczego nie sprzedajemy. Radosław Hancewicz jako praktyk w krótkim skrypcie zsyntetyzował solidną porcję praktycznej wiedzy dostosowanej zarówno do realiów "niesprzedażowych", jak i naszej polskiej normy kulturowej. Z czystym sumieniem polecam.

Większość poradników i szkoleń z obsługi klienta dostępnych na polskim rynku z dwóch zasadniczych względów nie znajduje zastosowania wszędzie tam, gdzie obsługujemy klienta/petenta, ale tak naprawdę niczego nie sprzedajemy. Radosław Hancewicz jako praktyk w krótkim skrypcie zsyntetyzował solidną porcję praktycznej wiedzy dostosowanej zarówno do realiów...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    4
  • Chcę przeczytać
    3
  • TTT przeczytane
    1
  • Moje książki
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także