Handling the Difficult Employee: Solving Performance Problems

Okładka książki Handling the Difficult Employee: Solving Performance Problems
Marty Brounstein Wydawnictwo: Crisp Learning poradniki
88 str. 1 godz. 28 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Handling the Difficult Employee: Solving Performance Problems
Wydawnictwo:
Crisp Learning
Data wydania:
1993-01-01
Data 1. wydania:
1993-01-01
Liczba stron:
88
Czas czytania
1 godz. 28 min.
Język:
angielski
ISBN:
1560521791
Tagi:
problem solving difficult employee trudny pracownik trudni pracownicy coaching manager zarządzanie ludźmi
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
902
801

Na półkach: ,

Książka poświęcona problemom z rezultatami pracowników, które mogą wynikać zarówno z ich niewiedzy jak i kompetencji. Tak jak wszystkie z serii Crisp, jest napisana bardzo prostym językiem i podzielona na logiczne części. Możemy się z nich dowiedzieć jak zdefiniować problematycznego pracownika, z czego mogą wynikać jego problemy i jak sobie z nimi radzić. Autorzy nie odnoszą się jednak do coachingu, a raczej do zainicjowania go. Jak przeprowadzić rozmowę zwracającą uwagę na problem i opracowującą plan naprawy. Dużo dają przykłady z objaśnieniami od autora. Polecam wszystkim, którzy muszą przeprowadzać trudne rozmowy.

Książka poświęcona problemom z rezultatami pracowników, które mogą wynikać zarówno z ich niewiedzy jak i kompetencji. Tak jak wszystkie z serii Crisp, jest napisana bardzo prostym językiem i podzielona na logiczne części. Możemy się z nich dowiedzieć jak zdefiniować problematycznego pracownika, z czego mogą wynikać jego problemy i jak sobie z nimi radzić. Autorzy nie...

więcej Pokaż mimo to

1
Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Handling the Difficult Employee: Solving Performance Problems


Reklama
zgłoś błąd