Handling the Difficult Employee: Solving Performance Problems

Marty Brounstein Wydawnictwo: Crisp Learning poradniki
88 str.
Tytuł oryginału:
Handling the Difficult Employee: Solving Performance Problems
Data wydania:
1993-01-01
Data 1. wydania:
1993-01-01
Liczba stron:
88
Język:
angielski
ISBN:
1560521791
Wydawnictwo:
Crisp Learning
Tagi:
problem solving difficult employee trudny pracownik trudni pracownicy coaching manager zarządzanie ludźmi
Tytuł oryginału:
Handling the Difficult Employee: Solving Performance Problems
Kategoria:
poradniki
Data wydania:
1993-01-01
Liczba stron:
88
Język:
angielski
ISBN:
1560521791
Tagi:
problem solving difficult employee trudny pracownik trudni pracownicy coaching manager zarządzanie ludźmi
Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen 1 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [1]

Sortuj:
850
798

Na półkach: ,

Książka poświęcona problemom z rezultatami pracowników, które mogą wynikać zarówno z ich niewiedzy jak i kompetencji. Tak jak wszystkie z serii Crisp, jest napisana bardzo prostym językiem i podzielona na logiczne części. Możemy się z nich dowiedzieć jak zdefiniować problematycznego pracownika, z czego mogą wynikać jego problemy i jak sobie z nimi radzić. Autorzy nie...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Poradniki
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd