Handling the Difficult Employee: Solving Performance Problems

88 str. 1 godz. 28 min.
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- Handling the Difficult Employee: Solving Performance Problems
- Wydawnictwo:
- Crisp Learning
- Data wydania:
- 1993-01-01
- Data 1. wydania:
- 1993-01-01
- Liczba stron:
- 88
- Czas czytania
- 1 godz. 28 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 1560521791
- Tagi:
- problem solving difficult employee trudny pracownik trudni pracownicy coaching manager zarządzanie ludźmi
Sooner or later every supervisor must deal with a difficult employee. This book helps managers understand why performance problems occur, and how to resolve them. It includes a six-step intervention model, and a thorough discussion of discipline and termination procedures.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Handling the Difficult Employee: Solving Performance Problems
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka poświęcona problemom z rezultatami pracowników, które mogą wynikać zarówno z ich niewiedzy jak i kompetencji. Tak jak wszystkie z serii Crisp, jest napisana bardzo prostym językiem i podzielona na logiczne części. Możemy się z nich dowiedzieć jak zdefiniować problematycznego pracownika, z czego mogą wynikać jego problemy i jak sobie z nimi radzić. Autorzy nie odnoszą się jednak do coachingu, a raczej do zainicjowania go. Jak przeprowadzić rozmowę zwracającą uwagę na problem i opracowującą plan naprawy. Dużo dają przykłady z objaśnieniami od autora. Polecam wszystkim, którzy muszą przeprowadzać trudne rozmowy.
Książka poświęcona problemom z rezultatami pracowników, które mogą wynikać zarówno z ich niewiedzy jak i kompetencji. Tak jak wszystkie z serii Crisp, jest napisana bardzo prostym językiem i podzielona na logiczne części. Możemy się z nich dowiedzieć jak zdefiniować problematycznego pracownika, z czego mogą wynikać jego problemy i jak sobie z nimi radzić. Autorzy nie...
więcej Pokaż mimo to