Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej

Okładka książki Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej
Dominika MaisonPiotr Wasilewski Wydawnictwo: Agencja Wasilewski biznes, finanse
262 str. 4 godz. 22 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Agencja Wasilewski
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
262
Czas czytania
4 godz. 22 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-924039-1-3
Tagi:
Reklama
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki Psychologia konsumenta Dominika Maison, Katarzyna Stasiuk
Ocena 7,6
Psychologia ko... Dominika Maison, Ka...
Okładka książki Polki. Spełnione Profesjonalistki, Rodzinne Panie Domu czy Obywatelki Świata? Dominika Maison, Katarzyna Pawlikowska
Ocena 5,3
Polki. Spełnio... Dominika Maison, Ka...
Okładka książki W stronę podmiotowości. O emocjonalności, tożsamości, dobrych uczynkach i pożytkach płynących z porannego wstawania Dorota Karwowska, Dominika Maison, Rafał Ohme, Anna Szuster
Ocena 0,0
W stronę podmi... Dorota Karwowska, D...

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej


Reklama
zgłoś błąd