Innowacyjna bankowość internetowa - Bank WEB 2.0
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wolters Kluwer Polska
- Data wydania:
- 2012-10-15
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-10-15
- Liczba stron:
- 224
- Czas czytania
- 3 godz. 44 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-264-3815-8
- Tagi:
- innowacje bank bankowość internetowa google apple WEB 2.0
Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0.
Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej.
Na podstawie obszernych źródeł bibliograficznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0.
To książka mądra, potrzebna i dająca do myślenia. Lektura obowiązkowa dla "tradycyjnych" bankierów, aby zrozumieli zmieniający się świat, oraz adeptów bankowości, aby wiedzieli, w jaką dziedzinę wkraczają. Lektura obowiązkowa przed każdą rozmową o pracę we współczesnej bankowości detalicznej.
Wojciech Sobieraj, Prezes Zarządu,
Alior Bank SA
Rewelacyjne kompendium wiedzy o bankowości internetowej ery Web 2.0! To nie tylko numer 1 na liście lektur, ale też codzienny niezbędnik każdego, kto internetową bankowość Web 2.0 tworzy, zajmuje się nią, studiuje lub chce ją po prostu zrozumieć.
Grzegorz Hansen, Dyrektor ds. Wsparcia,
Strategii i Analiz w Departamencie Bankowości Transakcyjnej, BRE Bank SA
Książka pozwala znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania o kierunki rozwoju funkcjonalności internetowych w bankowości i zrozumieć, jak klient myśli dziś, a także czego może oczekiwać od banków za kilka lat.
Piotr Grzybczak, Dyrektor Zarządzający,
BGŻ Optima
Czy bankowość internetowa Web 2.0 jest kolejnym naturalnym krokiem w rozwoju bankowości? Autorzy w ciekawy sposób systematyzują dostępną wiedzę i szukają odpowiedzi na to pytanie, wykorzystując liczne przykłady i argumenty. Cenna lektura zarówno dla praktyków, jak i wszystkich zainteresowanych rozwojem bankowości elektronicznej.
Jerzy Zań, Dyrektor Zarządzający,
Departament Bankowości Transakcyjnej, Bank BPH SA
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 5
- 2
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Naprawdę ciekawa książka o relacjach pomiędzy bankami a klientami w dobie mediów społecznościowych
Naprawdę ciekawa książka o relacjach pomiędzy bankami a klientami w dobie mediów społecznościowych
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to