Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie

Kevin Lane Keller Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska biznes, finanse
720 str.
Tytuł oryginału:
Strategic Brand Management. Building, Measuring and Managing Equity, 3rd edition
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
720
Język:
polski
ISBN:
978-83-264-1183-0
Tłumacz:
Marika Adamczyk-Żylińska, Hanna Bruzi, Magdalena Miśkiewicz
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer Polska
Tagi:
zarządzanie marka marketing menedżer public relations
Tytuł oryginału:
Strategic Brand Management. Building, Measuring and Managing Equity, 3rd edition
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2011-01-01
Liczba stron:
720
Język:
polski
ISBN:
978-83-264-1183-0
Tłumacz:
Marika Adamczyk-Żylińska, Hanna Bruzi, Magdalena Miśkiewicz
Tagi:
zarządzanie marka marketing menedżer public relations
Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen 0 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR. James C. Anderson, Gaurav Bhalla, Clayton M. Christensen, Scott Cook, David C. Edelman, Susan Fournier, Taddy Hall, Kevin Lane Keller, Philip Kotler, Suj Krishnaswamy, Lara Lee, Theodore Levitt, Christine Moorman, James A. Narus, Neil Rackham, Frederick F. Reichheld, Roland T. Rust, Kate Sayre, Michael J. Silverstein, Wouter van Rossum
8,0
O strategiach ... James C. Anderson, ...

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [0]

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    19
  • Teraz czytam
    2
  • Chcę w prezencie
    1
  • Angielskie
    1
  • ! BŚ
    1
  • 1. 2. Przedsiębiorczość
    1
  • Marketing
    1
  • Zawodowa (kupić)
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Przeczytane
    1

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd