Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej
Wydawnictwo: Żak nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
426 str. 7 godz. 6 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Żak
- Data wydania:
- 2003-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2003-01-01
- Liczba stron:
- 426
- Czas czytania
- 7 godz. 6 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 838677021X
Książka jest podręcznikiem dydaktyki i stara się dać odpowiedź na pytanie: jak należy uczyć, by osiągnąć sukces? Zwraca uwagę na związek pracy nauczyciela z pracą ucznia, na umiejętne łączenie poznawania rzeczywistości z jej przeżywaniem, a w konsekwencji - z jej kształtowaniem. Przeznaczona jest dla studentów pedagogiki, nauczycieli oraz dla studentów innych kierunków przygotowujących się do pracy w zawodzie nauczyciela.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 31
- 4
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Ależ to nędza... Wyrazy współczucia, dla obowiązkowych czytelników (studentów),nikt normalnie, z własnej woli nie czyta takich bzdur.
Ależ to nędza... Wyrazy współczucia, dla obowiązkowych czytelników (studentów),nikt normalnie, z własnej woli nie czyta takich bzdur.
Pokaż mimo toKsiążkę tę można określić jako podstawowy podręcznik akademicki, który został skierowany do studentów studiów pedagogicznych, a także wszystkich nauczycieli i pedagogów, którzy pracują z dziećmi i młodzieżą.
Wincenty Okoń "We wprowadzeniu do dydaktyki ogólnej" wyjaśnia podstawowe definicje, kwestie i terminy związane z procesem kształcenia. Autor odwołuje się w swoich rozważaniach do dawnych systemów dydaktycznych, objaśnia szczegółowo czym są cele kształcenia i jaką pełnią funkcję w procesie nauczania-uczenia się.
W tym podręczniku można również odnaleźć odpowiedzi na pytania związane z takimi kwestiami jak: przedmiot kształcenia ogólnego, procesy dydaktyczne, zasady kształcenia, środki dydaktyczne, obszerny opis metod uczenia się, a także refleksyjne podejście do niepowodzeń szkolnych i roli nauczyciela w systemie kształcenia.
Mimo to, iż książka spełniająca rolę podręcznika akademickiego wprowadza w najważniejsze kwestie współczesnej dydaktyki, to jest ona napisana ciężkim i specjalistycznym językiem. Dla osób, które stawiają swoje pierwsze kroki w obszarze dydaktyki dokładne zrozumienie treści może być bardzo trudne.
Ponadto należy zwrócić szczególną uwagę, na to, iż książka w piątym wydaniu pochodzi z 2011 roku, natomiast jej pierwowzór był napisany dobrych kilka lat wcześniej. Ma to wpływ na podejście do nowych technologii i wdrożenia ich we współczesnym systemie szkolnictwa. Np. rozważania na nieaktualne tematy, jak w przypadku „wprowadzania nowych technologii do szkół”. A jak wiadomo z własnego doświadczenia, nowe technologie w tym szczególnie wykorzystanie komputera w edukacji jest już wdrażane od dobrych kilkunastu lat.
S.P.
Książkę tę można określić jako podstawowy podręcznik akademicki, który został skierowany do studentów studiów pedagogicznych, a także wszystkich nauczycieli i pedagogów, którzy pracują z dziećmi i młodzieżą.
więcej Pokaż mimo toWincenty Okoń "We wprowadzeniu do dydaktyki ogólnej" wyjaśnia podstawowe definicje, kwestie i terminy związane z procesem kształcenia. Autor odwołuje się w swoich...