forum Grupy użytkowników Świat książek
Jakie książki obyczajowe polecacie?
odpowiedzi [39]
Ja polecam Joanna Jurgała-Jureczka Tajemnice Prowincji.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Obyczajówki z dozą humoru:
Niania w Londynie
Diabeł ubiera się u Prady
Julie & Julia. Rok niebezpiecznego gotowania
Ogród bogów
Trochę ironicznego humoru:
Ostatni...
Ja polecam:
Szkoła żon
Szkoła żon. Pensjonat marzeń
Love, Rosie
Jej Książęca Wysokość
:)
bardzo fajna i wciagajaca ksiazka Wyspa Nieprawdy Lisa Unger.
kupilem na skupszop.pl za 16zl byla promocja, przy okazji dokupilem jeszcze kilka innych ksiazek za jakies 5-7zl tez z promocji zeby przyszlo od razu za jedną paczką.
Jak rozmawiać z aniołami - książka może nie obyczajowa ale coś w sobie ma co mnie bardzo zachęciło do przeczytania. Autorka Maria Bucardi w dość nietypowy sposób przedstawia anioły.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Nie wiem co Twoja Mama lubi cztac, ale myślę, że spodobała by się jej książki
Małgorzaty Kalicińskiej "Lilka",
Danuty Pytlak "Babie lato",
Joanny Bator - "Piaskowa Góra", "Chmurdalia", "Ciemno prawie noc",
Ewy Bauer - "Kurchanek Maryli",
a jeśli mama lubi czytać książki biograficzne, to gorąco polecam
"Burzliwe życie tancerki" - Krystyny Mazurówny (rewelacja).
"Humor...
Mam ten sam kłopot z książkami dla mamy. Bardzo się cieszę że znalazłam taki wątek. Pozdrawiam :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPolecam Jodi Picoult " Dziewiętnaście minut", Hilary Boyd " Czwartki w Parku":) pozdrawiam. Miłej lektury.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDom Augusty Kwietniowa czarownica Ta, którą nigdy nie byłam Lód i woda, woda i lód
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Pępowiny" jeszcze nie czytałam, dlatego jej nie wymieniłam, podobnie jak "Drogi do piekła" ;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Polecam "Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz"- książka bardzo wciągająca i interesująca, obrazująca tradycje i zwyczaje XIX wiecznych Chin.
Ponadto dosyć popularne są "Dziennik Bridget Jones" oraz "Seks w wielkim mieście". Co do pierwszej pozycji niestety zawiodłam się i uważam, iż film był zdecydowanie lepszy i zabawniejszy. Natomiast "Seks..." zamierzam dopiero przeczytać...