forum Grupy użytkowników Gry i zabawy
Czytałeś to?
odpowiedzi [19]
1. "Krwawe wino"- pamiętam ten tytuł, czytałam tę książkę. Pamiętam, że to wciągająca i dość lekka, taka wakacyjna lektura. I że chodziło o zbrodnie, a akcja toczyła się w winnicy. Jako, że niezbyt pamiętam fabułę, to z opisu: W głowie Alexandry Clarkson pojawiają się przerażające wizje i krwawe sceny. Dziewczyna usiłuje znaleźć racjonalne wytłumaczenie. A może to umysł...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej8.Pewien stary człowiek przebywa w domu starców. Jest chory, słaby i ma poczucie, że jego życie zmierza do końca. Większość czasu spędza u boku innej pacjentki, chorującej na Alzhaimera. Czyta jej opisaną w notatniku historię miłości dwojga ludzi z innych światów – Noaha i Allie, którzy poznali się w czasie wakacji i zakochali bez pamięci. Jednak z końcem lata zostają...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
2. "Rok 1984" - ta książka jest przytłaczająca, i taka miała być, Orwell pokazał definicję braku wolności, którego nie umieli sobie wyobrazić żyjący w normalnym państwie ludzie, świetne ukazanie "przyszłości" do której coraz szybciej się zbliżamy
1. Krwawe wino
2. Alchemik
3. Między książkami
10. ,,Eve"- książka, była całkiem dobra. Niestety w dzisiejszych czasach jest wiele o podobnej tematyce i to trochę psuje jej odbiór. Poza tym treść książki miesza mi się z innymi, podobnymi książkami. Czytałam ją dawno, więc to też ma wpływ na moją słabą pamięć ;) Oceniłam ją wtedy na 7 gwiazdek, więc nie mogła być taka zła.
1. Krwawe wino
2. Pokochała Toma Gordona - Bardzo dobra, żaden horror(chociaż King) a przede wszystkim książka psychologiczna. Pokonywanie własnych lęków i ograniczeń. I można powiedzieć, że to tylko wędrówka małej dziewczynki po lesie, ale to coś więcej :)
1. Krwawe wino
2. Rok 1984
3. Między książkami
7. "Kobra" - dobra powieść sensacyjna na długie jesienne wieczory. Momentami mało realna, główny bohater raczej nie wzbudza ani sympatii ani respektu. Ciekawe natomiast zestawienie hierarchii gangów narkotykowych oraz przedstawienie ich działalności. Plusik za zakończenie - co zasiejesz to zbierzesz.
1. Krwawe wino
2. Pokochała Toma...
7. "Władca much" - niestety wpierw obejrzałam ekranizację, ale nie miałam pojęcia, że film jest na podstawie książki, produkcja dosyć mnie zaszokowała, więc postanowiłam poszukać klasykę literatury, zakupiłam w księgarni i... na nowo przeżyłam te emocje, wstrząsająca historia grupy chłopców, których charakter zostaje wystawiony na próbę, wspaniała książka obrazująca...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
3. "Papla" przeczytane dosyć niedawno, bo dwa miesiące temu. Lekka i przyjemna, do pośmiania się, na jeden wieczór. Polecam szczególnie tym Paniom które szukają czegoś w stylu "Dziennika Bridget Jones ". Choć szczerze to tylko ta pierwsza część jest dobra, potem wszystko się wali w II i III części
7."If I stay" pożyczone od siostry, przeczytane kilka lat temu czyli przed...
2. "Chirurg" - czytałam bardzo dawno temu, przyjemnie minęła mi podróż pociągiem, był to mój pierwszy thriller medyczny i wcale się nie zawiodłam, akcja dobrze się rozkręcała i była niezła rozkmina, zabrałam się też za drugą część, ale potem jakoś nie powróciłam do tej autorki, sama nie wiem dlaczego, ogółem polecam, jeśli ktoś lubi takie klimaty, coś w stylu Cobena, ale...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejUżytkownik wypowiedzi usunął konto