forum Grupy użytkowników Ciekawe książki i wyjątkowe książki
Wasze ulubione książki ?
odpowiedzi [50]
Ciężko byłoby wybrać jedną ulubioną książkę, bo jest tego sporo.
Książki z dzieciństwa: Mikołajek , O psie, który jeździł koleją , Dzieci z Bullerbyn , Dzieci z ulicy Awanturników .
...
1. Dawca Przysięgi. Część 1 & Dawca Przysięgi. Część 2
2. Z mgły zrodzony
3. Darth Plagueis
4. Darth Bane: Droga zagłady
5.
Cykl Orły Imperium ( na razie doczytane do 6 tomu)
Trylogia antyczna Karola Bunscha
Olimpias
Parmenion
Aleksander
Powrót na pustynię
Trylogia o Aleksandrze Mary Renault
Ogień z niebios. Opowieść o Aleksandrze...
1. Władca Pierścieni
2. Chór zapomnianych głosów
3. Siedem śmierci Evelyn Hardcastle
4. Duma i uprzedzenie
5. Poklatkowa rewolucja
Rywalki
Wybrani
Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Wołanie kukułki
Gra o tron
John Green
Przez przypadek jakiś czas temu trafiłem na książkę ,, Kokainowa miłość" i bardzo mi się spodobała. Naprawdę fajna rzecz, jak ktoś chce się trochę rozerwać. Fabuła, akcja, postaci – wszystko tu jest pełne energii i życia, nie ma nudy.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
ja tez nie mam jednej ulubionej, ale lubię twórczość Stephena Kinga, nie czytalem wczesniej krminały "Znalezione nie kradzione", ale ostatnio mi sie przypomniało o tej książce i sobie zakupiłem w końcu, jest kolejna do kolekcji, świetna pozycja polecam przeczytać http://bit.ly/1If6D7o
hmm trochę ciężko byłoby mi wybrać jakąś jedną, bo czytam bardzo dużo i ta moja lista ulubionych książek ciągle się poszerza. Teraz do tej listy mogę dopisać Pozdrowienia z Korei naprawdę świetna.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ostatni Testament
Lato przed zmierzchem
Okruchy dnia
Dracula
Portret Doriana Graya
Moimi ulubionymi książkami są:
Cała seria Ani z Zielonego Wzgórza
Poczwarka-Doroty Terakowskiej
Wszystkie książki Cathy Glass
Nadzieja-Krystyny Michalak
Jesienna Miłość-Nicholasa Sparksa
i wiele innych:)